abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58431943
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:33 schreef Remote het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks!
pi_58432106
Die opstelling
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:16:14 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58432350
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 21:23 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Als niemand m neemt doe ik t hoor
Vette shit ouwe .
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 09:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zou iemand die logos kan maken deze willen laten switchen om de zoveel seconde met m'n huidige icoon?
Is al gedaan .
quote:
Ajax-trainer Adrie Koster kan mogelijk het restant van de play-offs niet meer beschikken over aanvoerder Edgar Davids. De middenvelder raakte in het heenduel tegen sc Heerenveen (1-2 winst) geblesseerd aan de lies. Volgens Koster hoorde de routinier iets knappen.

"Davids had last van zijn lies", vertelde de coach. "Hij voelde iets knappen in de buurt van de lies en de onderkant van de buik. Davids gaat vrijdag naar het ziekenhuis. Hopelijk valt het mee."

De Amsterdammers spelen komende maandag de tweede wedstrijd van het tweeluik met de Friezen. In de hoofdstad zal de nummer twee van de Eredivisie een 1-2 voorsprong gaan verdedigen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58432385
Hoe heette die verdediger ook alweer die naar Ajax zou komen (beetje Oostblok naam, Ivanich of zo)
pi_58432424
Wat zou Frank Rijkaard nu weer als Algemeen Directeur moeten doen ? daarvoor staat hij nog veelste dicht bij het voetbal.

@ rumille; er was sprake van ivanovich. De wintermaanden geloof ik.
pi_58432480
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:18 schreef Rumille het volgende:
Hoe heette die verdediger ook alweer die naar Ajax zou komen (beetje Oostblok naam, Ivanich of zo)
Constatin? Die geruchten rond die Roemeen leven nu al een jaar of drie.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:36:53 #157
51286 w00h00
Digital man!
pi_58432710
JONGENS IK BEN ER ACHTER HOE DE VORK IN DE STEEL ZIT.

Ik heb lang zitten nadenken over de betekenis van bovenstaande foto. Je ziet toekomstig Ajax-trainer Marco van Basten achter Chelsea-geldschieter Roman Abramovitsj zitten op de tribune tijdens de wedstrijd Manchester United – Chelsea. Het was in de tijd dat er nog niets bekend was over het feit dat Marco van Basten trainer van Ajax zou worden. Er waren zelfs nog geen geruchten. Maar sinds de laatste tijd is me alles duidelijk geworden.

’s Lands grootste speurneus Piet de Visser had vanaf het begin van dit seizoen al kritiek op de leiding van landskampioen PSV. Maar hij had in goed overleg afgesproken om daar pas mee naar buiten te komen als PSV de titel binnen had. En die tijd is nu gekomen. In de laatste editie van Voetbal International is mij alles duidelijk geworden over bovenstaande foto en ook over de transfer van Dario Cvitanich. Piet de Visser staat bekend als de beste scout van de wereld en dat doet hij vooral in Brazilië en Argentinië. En waar komt de deze week getransfereerde speler Cvitanich vandaan? Juist, Argentinië! Dan zul je misschien denken: Ja, en? Maar ik zal proberen uit te leggen wat alles nu precies met elkaar te maken heeft. PSV had de laatste jaren nauwe banden met Chelsea, daardoor kon het voor niets spelers als Alex, Alcides en Raikovic ophalen. Maar het lag niet aan PSV dat het dit kon doen. Nee, dit lag vooral aan Piet de Visser die een hele goede relatie heeft met Roman Abramovitsj. Inderdaad, dezelfde man als op de foto. Die man is erbij gebaat dat Chelsea een goede Nederlandse club heeft, waar het spelers kan stallen. Bingo! Nu duidelijk is dat Piet de Visser dus stopt bij PSV, maar wel in dienst blijft van Chelsea en die club een goede relatie met een Nederlandse topclub wilt hebben, is dus duidelijk waarom Marco van Basten op de foto te zien is met Roman Abramovitsj. Want tijdens die wedstrijd was op de achtergrond natuurlijk al lang duidelijk dat Marco van Basten trainer werd van Ajax en dat Piet de Visser stopte als scout bij PSV.

Er werd dus die dag al gesproken over een mogelijke samenwerking tussen Ajax en Chelsea, inclusief meesterscout Piet de Visser. En de transfer van Dario Cvitanich is daar het eerste levende bewijs van. Deze speler is door Piet de Visser persoonlijk opgehaald vanuit Argentinië en gevraagd of hij voor Ajax kwam spelen, in plaats van PSV. Het nieuwe Ajax onder Marco van Basten krijgt vorm, steeds meer vorm.

jaaaaa ofniet dannn?!??!?!
pi_58432787
Wel relaxed, samenwerking met Ac Milan, Arsenal, Barcelona en Chelsea.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:41:39 #159
148059 Pritt
Atheïst
pi_58432800
Pietje zit meer in Brazilie dan in Argentinie volgens mij.
En ik denk dat je iets te veel CSI hebt gekeken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:41:45 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58432806
Mooi verhaal iig .

We zullen zien, er gebeurt weer van alles, maar tot min 1 van wedstijd 1 volgend seizoen weten we niets .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:42:59 #161
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58432832
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:41 schreef Pritt het volgende:
Pietje zit meer in Brazilie dan in Argentinie volgens mij.
En ik denk dat je iets te veel CSI hebt gekeken.
!
Ach, denken kan altijd.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58433094
Ajax Netwerk:
quote:
2/5/2008 - 'Delegatie Ajax bekeek Marcelo Martins'
(Gepost door RvN)

Volgens Braziliaanse media heeft een delegatie van Ajax onlangs Marcelo Martins bekeken. De Boliviaanse spits komt momenteel uit voor Cruzeiro. Ajax is echter niet de enige club die de aanvaller volgt. De 20-jarige spits is al met tal van Europese topclubs in verband gebracht, zoals Real Madrid en Liverpool. Volgens de geruchten is er afgelopen week een bod van elf miljoen euro op hem uitgebracht door een club in de Oekraïne. De voorzitter van Cruzeiro ontkent dat echter. De spits zelf zou echter een voorkeur hebben voor een transfer naar Italië of Spanje, of een tussenstap in Nederland.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58433147
quote:
Standard lijkt Ajax te snel af

Het lijkt er op dat Ajax naast Nabil Darir grijpt. De aanvaller van Westerlo staat op het punt over te stappen naar Standard Luik.

"Wij hopen die transfer binnenkort af te ronden", aldus vice-voorzitter Luciano D'Onofrio van Standard in de Gazet van Antwerpen. "Dirar kan op links en rechts uit de voeten en daar kunnen we nog wel wat versterking gebruiken. We volgen hem al een tijdje en we hebben ook al een paar keer gepraat met Westerlo-manager Herman Wijnants."

Dirar werd kortgeleden nog in verband gebracht met Ajax en ook sc Heerenveen zou hem met grote interesse hebben bekeken.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:00:51 #164
148059 Pritt
Atheïst
pi_58433200
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Dat was toch die herrieschopper? Mooi dat hij niet naar ons toe komt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58433727
Die Darir hoeft van mij niet te komen. Die Boliviaan des te liever.
pi_58433914
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:29 schreef Fides het volgende:
Die Darir hoeft van mij niet te komen. Die Boliviaan des te liever.
Idd, want we hebben nog meer aanvallers nodig
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:39:36 #167
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_58433946
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:36 schreef w00h00 het volgende:
JONGENS IK BEN ER ACHTER HOE DE VORK IN DE STEEL ZIT.

[ afbeelding ]

Ik heb lang zitten nadenken over de betekenis van bovenstaande foto. Je ziet toekomstig Ajax-trainer Marco van Basten achter Chelsea-geldschieter Roman Abramovitsj zitten op de tribune tijdens de wedstrijd Manchester United – Chelsea. Het was in de tijd dat er nog niets bekend was over het feit dat Marco van Basten trainer van Ajax zou worden. Er waren zelfs nog geen geruchten. Maar sinds de laatste tijd is me alles duidelijk geworden.

’s Lands grootste speurneus Piet de Visser had vanaf het begin van dit seizoen al kritiek op de leiding van landskampioen PSV. Maar hij had in goed overleg afgesproken om daar pas mee naar buiten te komen als PSV de titel binnen had. En die tijd is nu gekomen. In de laatste editie van Voetbal International is mij alles duidelijk geworden over bovenstaande foto en ook over de transfer van Dario Cvitanich. Piet de Visser staat bekend als de beste scout van de wereld en dat doet hij vooral in Brazilië en Argentinië. En waar komt de deze week getransfereerde speler Cvitanich vandaan? Juist, Argentinië! Dan zul je misschien denken: Ja, en? Maar ik zal proberen uit te leggen wat alles nu precies met elkaar te maken heeft. PSV had de laatste jaren nauwe banden met Chelsea, daardoor kon het voor niets spelers als Alex, Alcides en Raikovic ophalen. Maar het lag niet aan PSV dat het dit kon doen. Nee, dit lag vooral aan Piet de Visser die een hele goede relatie heeft met Roman Abramovitsj. Inderdaad, dezelfde man als op de foto. Die man is erbij gebaat dat Chelsea een goede Nederlandse club heeft, waar het spelers kan stallen. Bingo! Nu duidelijk is dat Piet de Visser dus stopt bij PSV, maar wel in dienst blijft van Chelsea en die club een goede relatie met een Nederlandse topclub wilt hebben, is dus duidelijk waarom Marco van Basten op de foto te zien is met Roman Abramovitsj. Want tijdens die wedstrijd was op de achtergrond natuurlijk al lang duidelijk dat Marco van Basten trainer werd van Ajax en dat Piet de Visser stopte als scout bij PSV.

Er werd dus die dag al gesproken over een mogelijke samenwerking tussen Ajax en Chelsea, inclusief meesterscout Piet de Visser. En de transfer van Dario Cvitanich is daar het eerste levende bewijs van. Deze speler is door Piet de Visser persoonlijk opgehaald vanuit Argentinië en gevraagd of hij voor Ajax kwam spelen, in plaats van PSV. Het nieuwe Ajax onder Marco van Basten krijgt vorm, steeds meer vorm.

jaaaaa ofniet dannn?!??!?!
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Ik denk dat ik die er n iet eens bij wil hebben.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:42:46 #168
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_58434020
quote:
Gomes wil weg bij PSV

Sport Heurelho da Silva Gomes wil vertrekken bij PSV. Vorige week liet de keeper al weten weg te willen, mocht Jan Reker aanblijven als algemeen directeur. De Raad van Commissarissen heeft inmiddels gezegd achter de preses te staan, waardoor de Braziliaan niet in Eindhoven wil blijven.

De RvC maakte woensdag via een verklaring bekend dat zij Reker zullen blijven steunen. "De RvC staat volledig achter de belangrijke beslissingen die de directie heeft genomen. Wel zal in het vervolg extra aandacht worden besteed aan communicatieve aspecten en zullen meer duidelijke werkafspraken worden gemaakt om te voorkomen dat onnodige misverstanden ontstaan."

In diezelfde verklaring was ook het volgende te lezen: "PSV betreurt het dat personen met een lang en waardevol clubverleden tot de slotsom zijn gekomen dat er geen vertrouwensbasis meer bestaat, maar respecteert dit. PSV is een grote club, maar bestaat ook uit een relatief kleine organisatie, waarin wederzijds vertrouwen een absolute vereiste is om te kunnen opereren."

Hiermee wordt gerefereerd aan Gomes en Stan Valckx, technisch directeur van PSV. De laatstgenoemde persoon heeft inmiddels ook gezegd geen vertrouwen meer te hebben in Reker. Het is overigens nog niet duidelijk waar de Braziliaanse sluitpost zijn carrière voort zal zetten. Wel is zeker dat er uit de Premier League al veel belangstelling is voor de speler.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58434032
Die Darir naar Standard, Defour naar Ajax
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:48:11 #170
82589 S-Two
barba macacu
pi_58434099
Al die geruchten over aanvallers en middenvelders zijn natuurlijk mooi, maar het zou ook wel leuk zijn als we nog een blik goeie verdedigers erbij krijgen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:50:03 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58434141

.
pi_58434151
Heerenveen ziet nog volop mogelijkheden
Geschreven op vrijdag, 2 mei om 10:56

Heerenveen ziet nog volop kansen om de volgende ronde van de play-ofss om een Champions League-ticket te bereiken. “Statistisch gezien komen we steeds dichter bij een overwinning op Ajax,” aldus trainer Gertjan Verbeek tegen het Algemeen Dagblad.

“We bleken naïever dan Ajax.” De coach was kwaad op aanvoerder Michael Dingsdag en aanvaller Roy Beerens. Dingsdag gaf een kwartier voor tijd een pass op Beerens die balverlies leed en Dingsdag uit positie was. Ajax schakelde snel om en maakte de winnende treffer. “Michael speelde een goede wedstrijd, maar dat had hij niet mogen doen.”

Ondanks de nederlaag was Heerenveen nauwelijks aangeslagen. Middenvelder Geert-Arend Roorda: “2-0 is genoeg, maandag in de Arena. 3-0 en 4-0 dus ook. Waarom zou dat niet lukken? We gaan er vol in, we zijn zeker niet minder dan Ajax.”

Keeper Rob van Dijk, uitblinker bij Heerenveen, was het daarmee eens. “Er staat bij ons geen druk op. We kunnen vrijuit voetballen. Niemand die nog iets van ons verwacht. Dus waarom zou er geen verrassing in zitten?” Heerenveen en Ajax ontmoeten elkaar maandag voor de vijfde keer dit seizoen. Alle beker- en reguliere competitiewedstrijden won Ajax steeds.

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59377
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:51:38 #173
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58434174
quote:
Kregen we vorige week nog te horen dat 'penaltykiller' Van Hulten naar Amsterdam zou komen om Ajax-sc Heerenveen in uiterst goede banen te leiden. Staat plots Van Egmond ingepland. De reden van deze wissel is niet duidelijk. Vanavond bewees Bas Nijhuis bij Roda JC-NAC maar weer eens dat het niet meer uitmaakt. Elke Nederlandse scheidsrechter staat garant voor onvervalst broddelwerk of belabberd inlevingsvermogen door hautain gedrag. We zullen ermee moeten leren leven...
pi_58434201
Die geruchten van al die aanvallers zouden ook wel kunnen kloppen als je Huntelaar gister zag spelen, die zat met zijn hoofd duidelijk al in Madrid.
pi_58434261
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

.
Mooi dat er zes of zeven man op Stekelenburg afstormden na die assist.

En Huntelaar doet er ook voor zichzelf verstandig aan nog een jaartje te blijven. Die heeft nog niks te zoeken bij Manchester, Real of Barcelona.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')