quote:
Daar stond vast iets niet grappig.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:07 schreef Geerd het volgende:
das de andere kant op ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Geerd het volgende:
Als ik dat zo snel kon lezen, dat onderbord voor de dijk mochten we der niet eens op ofwel?
april-oktober/zat en zon 10.00/18.00 ofzo?
nja fuckitquote:Op zondag 4 mei 2008 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee voor dat we de dijk opgingen alniet op de dijk zelf.
zo hard reden we daar toch al nie meer?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef Geerd het volgende:
Ja idd gelukkig zijn we niet gelazerd:D anders mocht iemand mijn motor even komen ophalen.(140@teller)
Bij laseren moeten ze je staande houden.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef Geerd het volgende:
Ja idd gelukkig zijn we niet gelazerd:D anders mocht iemand mijn motor even komen ophalen.(140@teller)
als ze me staande moeten houden ga ik wel even flink gas geven, kijken of ze net zo snel zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:39 schreef ikookhier het volgende:
Volgens mij heb je nu twee type 500&1000 meter lasers
Na hoeveel politie auto's in achtervolging ga je stoppenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
als ze me staande moeten houden ga ik wel even flink gas geven, kijken of ze net zo snel zijn.
je moet ze ook afschudden.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Na hoeveel politie auto's in achtervolging ga je stoppen![]()
quote:
je wist waar je aan begonquote:Op maandag 5 mei 2008 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, mensen waar is mijn vrije tijd.24 uur niet fokken is abnormaal.
![]()
En dan te bedenken dat ik pas woensdag weer een halve dag moet werken. De vrije tijd smelt kansloos voor de zon weg.![]()
Nu pas een eerste bakkie.Rustig is anders qua achtergrondgeluid.
Tot vanavond .. mischien..
quote:
achja hier is t weer ook mooi!quote:
met zo nu en dan wat nat weerquote:En droger dan in Zandvoort las ik zojuist![]()
pics or it didn't happen!quote:Zou er zo gaan wonenalleen al om het werktempo
![]()
Schuifdeur in een hotel repareren.....twee man.... waarvan eentje om het keukentrapje vast te houden![]()
En natuurlijk de chicks die er rond lopen![]()
Wat zijn de voordelen?quote:'s nachts er heen gereden wat me overigens goed bevallen is
Nu wel jaquote:
Daar af en toe een wolkje in het begin van de weekquote:met zo nu en dan wat nat weer
Geen picsquote:pics or it didn't happen!![]()
Nagenoeg geen verkeer op de weg, dus nergens file's op de weg, bij tolpoorten of tankstationsquote:Wat zijn de voordelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |