Een beetje off-topic, maar aardbei is een type fruit dat "harig" is, net als kiwi, en dat wordt het eerste jaar afgeraden. Of de eerste negen maanden of zo. En zeker met een kindje met allergieën... In mijn groeiboek van het cb staan voorbeelden voor hoe en wat je kan introduceren. Wellicht staat er bij jouw boekje ook iets (ik weet niet of ze 1 standaard boekje hebben)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Jennifer is nu 4 maanden en wil ook nog gewoon 8 keer per dag drinken. Je kan het wel proberen om minder te laten drinken, maar waar maak ik me druk om, als ze dorst heeft heeft ze dorst, klaar.
Ik zit wel echt te wachten tot ik hapjes mag gaan geven, straks in zuid frankrijk, wordt ze een half . Dan wil ik wel beginnen met stukjes eten geven, iets van meloen of aardbei... Maar eerst even overleggen wat ik mag geven en wat niet, daar heb ik dus nog geen idee van.
Heb je een isbn nummer of is de titel ook echt "eten voor de kleintjes"?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef owlet het volgende:
Fijn om te horen dat ze wat begeleiding krijgen, BE.
Ticootje, het boek eten voor de kleintjes is echt een aanrader. Helemaal als Jen een wat allergische aanleg heeft.
Nee mopje, als je AB slikt hebben schimmels juist meer kans om op te duiken in je lichaam omdat je weerstand omlaag gaat tegen die dingen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ja dat is ook zo! Penicilline is natuurlijk een schimmel... Sorry..
Huh? Had je nu toch zo'n kuur gekregen tegen spruw?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dag 4 na de kuur fluconazol en m`n borsten staan in de fik.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:05 schreef Kersjes het volgende:
"Genoeg is genoeg, nou is het mooi geweest en moet je gewoon een flesje i.p.v. steeds bij mama drinken."
Ja ik heb uiteindelijk wel een kuur gehad, maar die is niet aangeslagen. Nu is het dus geen spruw volgens de huisarts maar een borstontsteking (al 9 wekenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Huh? Had je nu toch zo'n kuur gekregen tegen spruw?
En waarom een fles gewoon en normaal is en een borst alternatief...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef owlet het volgende:
[..]
Niet om te lachen natuurlijk, maarik vraag me altijd af waarom mensen wel denken dat een kind ziekelijk afhankelijk wordt van de borst maar niet van een fles
Oké dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja ik heb uiteindelijk wel een kuur gehad, maar die is niet aangeslagen. Nu is het dus geen spruw volgens de huisarts maar een borstontsteking (al 9 weken)
Dat idee had ik ook wel een beetje ja, maar vond het wel "opvallend"quote:Op zondag 8 juni 2008 20:45 schreef Koosje het volgende:
Vamperotica, ik denk dat de melk van de dag ervoor al verteerd is en het de melk van 's nachts was die je over je heen kreegMisschien heeft hij gewoon teveel gedronken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |