Nou precies... Het is heerlijk, mooi, en facinerend om te zien... Maar ik merk soms dat ik echt denk (en zeg, met een diepe zucht...) "kom-op meisje... éven meewerken nu"quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:53 schreef owlet het volgende:
Maar Floortje laat duidelijk merken dat er meer is in de wereld dan de borst, een mooie maar vermoeiende fase vind ik dat!
Ik heb wat gemist blijkbaar...quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:02 schreef owlet het volgende:
jelief, hoe gaat het met jou qua combinatie voeden-zwangerschap?
Ik ook, geloof ik.quote:
ghehehe...Hier ook zo'n nieuwsgierig mannetje.....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:24 schreef DeLiedje het volgende:
Floortje heeft sinds een week of 2 zóveel interesse in alles wat wij om haar heen eten en drinken, dat het haast echt zielig is dat zij nog niets krijgt (5,5 maand nu). We kijken nu echt uit naar haar eerste hapjes, want we voelen ons echt schuldig nu als wij iets eten...
En ze is zo heerlijk druk, onze pittige tante...
Ik was ondertussen heel handig in voeden - en vanalles tegelijk doen (eten / drinken / lezen / tv kijken / praten, noem maar op...) maar nu is ze echt door het minste of geringste afgeleid. Ze drinkt een slok, laat weer los om even om zich heen te kijken of ze niets mist van al het leuks in die grote-mensen-wereld om haar heen (![]()
![]()
), drinkt dan weer even en ga zo maar door... Armpjes maaien enthousiast door de lucht en als ze mn tepel los laat, is en teentje ook best lekker...
Kan je ook inbakeren voor tijdens de voeding?
Ik dus ook niet... Geloof dat er wel een schemaatje voor bestaat...Ach ik zorg gewoon dat er genoeg in de vriezer ligt voor ene heel weekeind! Dan moet ie er toch wel een dagje mee rondkomen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:15 schreef owlet het volgende:
klopt!
Hoeveel hij nodig heeft met vijf maanden.... geeeeeen idee!
Hij is nog steeds fanatiek...quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:50 schreef PM-girl het volgende:
Bass Miss, hoe is het met je productie nu? Is het wat bijgetrokken, of heeft Fons besloten dat hij ermee stopt?
Ik hou gewoon vol dat alles soepel loopt, geniet me suf maar het blijft een hoop geknutsel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef owlet het volgende:
Klinkt spruwig inderdaad, PM
Maneki, het zit je niet mee zeg.... Heb je het idee dat jullie van de spruw af zijn? Kan ze pijn hebben? Kan jouw mensturatie er aan komen waardoor de TSR misschien minder snel komt dan gewenst? Tandje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |