Het kan ook goed gaan! De flensjes waren hooguit slaperig. En dat was best lekker voor een dagquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:55 schreef k_i_m het volgende:
Door dat soort verhalen zie ik echt nu al enorm tegen die prikken op.
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Even een vraagje voor de mensen bij wie oma wekelijks oppast: hebben ze zelf gedacht aan zonnecrème en insmeren en zo?
(een goed verstaander heeft een half woord nodig)
Dat zou ik ook denken, ja. Al werd er wel opgemerkt dat hij mss wel wat meer zou moeten drinken vandaag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef TearSong het volgende:
[..]
Gelukkig wel jadat hoort er toch ook gewoon bij lijkt mij? (net als eten, drinken en luiers verschonen)
Ik had gisteren blote armpjes en beentjes gedaan in de wandelwagen en alleen het afdekding over de wagen gedaan tegen de zon. Wil mijn moeder die fleecedeken er nog overheen doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee..ze trekken ze gewoon zoveel kleding aan dat insmeren niet meer noodzakelik is![]()
Ze gaan allemaal boodschappen doen (en ik heb nog naar hem gezongen dat hij zo lekker ruikt naar zwitsal zonnebrandcreme) dus ik mag hopen dat ze dan ook ff langs een etos/AH/whatever rijden en een potje zonnebrand halen, jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Davinia Eli is nu toch geen kreeftje mag ik hopen![]()
Hier ben ik helaas wat Linde betreft nogal een controlfreak dus de fles zonnebrand stond vol in het zicht toen oma op kwam passen
Ja whehe hebben ze zelf geen babies grootgebracht ofzo?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had gisteren blote armpjes en beentjes gedaan in de wandelwagen en alleen het afdekding over de wagen gedaan tegen de zon. Wil mijn moeder die fleecedeken er nog overheen doen.
Niks mis met een controlfreak zijn als het aankomt op (de veiligheid van) je kind hoor!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Davinia Eli is nu toch geen kreeftje mag ik hopen![]()
Hier ben ik helaas wat Linde betreft nogal een controlfreak dus de fles zonnebrand stond vol in het zicht toen oma op kwam passen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ok.Zal ik het de volgende keer ook maar doen.
Moet trouwens wel een beetje lachen. Eigen initiatief vwb eten en drinken wordt absoluut niet op prijs gesteld, maar hierin moet het weer wel.
Ik zou geloof ik bloednerveus zijn als ik oppas-oma was.![]()
Nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef Stiemie het volgende:
Ik geef altijd alles mee en ze krijgen er nog net geen handleiding (meer) bij
Nou ze krijgen het hele verhaal wel te horen hoor en ik maak een klein overzichtje met etenstijden en wat ze wanneer moet eten (fles, boterham, avondeten etc) maar geen hele beschrijvingen meer van wanneer ze moe is en hoe je dat dan kunt zienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik geef die handleiding nog steeds mee. Ook al is Mikael al bijna 2 jaar 2 nachten in de week bij opa en oma
Het word wel minder hoor maar steeds is er weer iets nieuws wat dan weer komt enzo. Ach je kent het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |