Sasha en Jennifer al aan het rollen
Verder goed groeiende dames, frusti-baby's (

), stoere jochies in hun zwembadjes en ik heb heus waar alles gelezen, maar nu ik wil reageren ben ik weer vergeten waarop ook alweer
Vandaag lekker met Devin wezen wandelen en later nog bij mijn moeder in de tuin gezeten. Hij wilde alleen niet slapen in de wagen en toen we hem bij mijn moeder in bed wilden leggen heeft hij ruim 1 uur nodig gehad om in slaap te vallen. Uiteraard ging dat vechten tegen de slaap gepaard met veel gekrijs en gehuil, compleet hysterisch werd hij ervan. En dan zodra ik hem oppakte in een keer stil worden en hoofdje op mijn schouder leggen, maar terug in bed weer z'n longen er half uit schreeuwen
We zijn ook naar maar liefst 4 verschillende speeltuinen geweest waar meneer van de glijban is geweest, heeft gewipkipt, met zand gespeeld en het leukste vond hij bij mij op schoot (zitten en staan) op de schommel.
En nog iets bizars:
Toen M. afgelopen maandag met Devin ging wandelen bleek bij thuiskomst zijn speentje verdwenen te zijn. Zie ik vanmiddag ineens exact dezelfde speen aan een stokje hangen dat aan een boom in het park is bevestigd
Dat
moet Devin z'n speen zijn, kan niet missen! Ik heb hem inmiddels uitgekookt en hij ziet er nog goed uit. Echt zo toevallig, ik wist niet eens dat ze daar gelopen hadden maandag.
.... met gevoel voor drama....