abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:19:46 #251
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58553206
Sasha al rollen Goedzo!

Hier net met Saar bij het cb geweest..madam weegt 5520 bij58,5 cm. Lekker gegroeid dus
Ze heeft haar eerste prikjes gehad en dat wás me toch zielig! Ze bleef huilen, ze had echt pijn maar het was daarna ook echt jammeren. Echt een meisje hoor
Over 5 weken weer.
Saartje
pi_58553267
Sasha, goed zeg, lekker rollen! Misschien gewoon een sprongetjes/frustatiedag dat het rollen niet/wel wilde..

Davinia, Eli stond ook al in de startblokken toch? Chris komt nog niet zo ver hoor, maar een half metertje ofzo. maar dan geeft ons de tijd om het huis&tuin kiddo-proof te maken..

Ik kan Chris ook niet in het oei-ik-groei-ritme herkennen.. Hij doet gewoon alles wanneer hij er toe aan is.. Ik geloof dat de 1e 2 sprongen achteraf nog wel gingen, maar daarna was het wel over..

Jelly, zwemmen is cool. Zo zat Chris dinsdag (en gisteren ) in de tuin :

Vanmiddag blijven we lekker in de tuin, beetje spelen, beetje luieren en niet teveel doen
pi_58554262
Mn kleine pokkie is een soort krentenbolletje geworden vannacht en net toen ik haar ophaalde van het KDV had ze er nog meer pokkies bij.
Ze lacht nog steeds, leek wel wat warmer dan anders, 37.8. Maar verder dus wel goed te pas.
Ze ligt nu in bed, ik moet over anderhalf uur weer richting mn werk om te vergaderen en dan moet ze mee. Maar ik vind ik het eigenlijk ook wel heel sneu om zo met haar te lopen slepen vandaag... Maar niet gaan kan denk ik ook niet echt...

Iemand nog een goede tip om mango-vlekken uit een witte broek te krijgen?
Fake it till you make it...
  donderdag 8 mei 2008 @ 14:28:39 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58554554
Sasha, wat goed zeg!

Jennifer kan alleen van buik naar rug rollen, de andere kant op heeft ze nog niet door. Ik heb alles nu compleet voor het kdv. Nieuwe flessen, spenen en fopspenen gehaald. Tasje is al ingepakt met schone kleertjes en de knuffel. Dinsdag is mijn eerste werkdag. Dan is Jen bij mn moeder. Het idee dat Jen naar mn moeder gaat vind ik veel plezieriger dan dat ze straks naar het kdv moet.

Wat is het vandaag weer warm zeg. Ik ben zo jaloers op de meiden die nu net zwangerschapsverlof hebben. Heerlijk met de kleine erop uit. Ik dacht ook in een goede periode te zitten, maar nu is het alleen de laatste week goed geweest.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58555308
Maarten kan nog niet op z'n buik rollen maar wel op z'n zij. Hij word wel heul errug zielug en beetje kwaad omdat het hem niet lukt om verder te rollen <-- zoiets ongeveer.

Edit: Hij is nu zelfs zo zielig dat hij traantjes ervan krijgt (hij is ook moe maar wil niet slapen maar stug op z'n buik proberen te liggen)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2008 15:16:03 ]
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:43:07 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58555884
Het was hier vooralsnog ook eenmalig hoor!
In principe is hij nu zo ver dat zijn beentjes en heupjes al helemaal omgedraaid zijn, maar hij blijft dan op 1 arm hangen en ligt dan helemaal verwrongen te mopperen.

Net even een stukje gaan lopen en nu ligt hij weer heerlijk buiten in de wagen te slapen.
pi_58555984
En toch vind ik het onwijs knap van Sasha
En trouwens ook van Jennifer

Meneer slaapt gelukkig Hij snurkt zelfs
pi_58557279
Gwen is ook geweest voor haar derde prikjes, ze weegt nu 5350 gram en is 59cm. Ze was meteen voor aan het doen hoe rollen moest van haar rug naar haar buik. Boos dat ze in eerste instantie was toen het niet lukt en hup ze ligt ineens op haar buik naast het kussen . Jeeh, zei de wvp al, dat hoef je nog niet te kunnen, wat knap. Ik durf haar nu ook niet meer echt in de wandelwagen bak. Ze ligt zo te proberen of ze kan draaien in dat ding, met haar snoetje in het kussen. Wilde dat ik haar vast kon leggen want dit vind ik gewoon eng. Dadelijk kijk ik even ergens anders naar en ze ligt eruit, dat is het gevoel wat ik erbij heb. Dus misschien haar toch in de buggyinzet gaan zetten.
pi_58560907

Ik ben vandaag met Jet en een vriendin naar het strand geweest. Het was de eerste keer voor Jet en ze heeft zich 3 uur lang goed weten te vermaken
Voor mij was het natuurlijk de eerste keer met kind en ik vond het geweldig Zo'n klein Jetje in een zwembroek en helemaal onder het zand

Heerlijk genoten dus!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58561251
Leuk Beaker! De foto;s zijn ook super !
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:06:24 #261
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58561569
Sasha en Jennifer al aan het rollen

Verder goed groeiende dames, frusti-baby's ( ), stoere jochies in hun zwembadjes en ik heb heus waar alles gelezen, maar nu ik wil reageren ben ik weer vergeten waarop ook alweer

Vandaag lekker met Devin wezen wandelen en later nog bij mijn moeder in de tuin gezeten. Hij wilde alleen niet slapen in de wagen en toen we hem bij mijn moeder in bed wilden leggen heeft hij ruim 1 uur nodig gehad om in slaap te vallen. Uiteraard ging dat vechten tegen de slaap gepaard met veel gekrijs en gehuil, compleet hysterisch werd hij ervan. En dan zodra ik hem oppakte in een keer stil worden en hoofdje op mijn schouder leggen, maar terug in bed weer z'n longen er half uit schreeuwen
We zijn ook naar maar liefst 4 verschillende speeltuinen geweest waar meneer van de glijban is geweest, heeft gewipkipt, met zand gespeeld en het leukste vond hij bij mij op schoot (zitten en staan) op de schommel.

En nog iets bizars:
Toen M. afgelopen maandag met Devin ging wandelen bleek bij thuiskomst zijn speentje verdwenen te zijn. Zie ik vanmiddag ineens exact dezelfde speen aan een stokje hangen dat aan een boom in het park is bevestigd
Dat moet Devin z'n speen zijn, kan niet missen! Ik heb hem inmiddels uitgekookt en hij ziet er nog goed uit. Echt zo toevallig, ik wist niet eens dat ze daar gelopen hadden maandag.
.... met gevoel voor drama....
pi_58562209
Gwen is helemaal uit haar doen, heeft ook uitslag of in iedergeval verschillende kleine rode vlekjes over haar lichaam. Huilen, huilen dus conclusie flink last van de spuit. Net een paracetamol erin gestopt zodat ze kan slapen en nu ligt ze heerlijk te slapen. Erg fijn want er was geen manier om haar te troosten , het was gewoon niet onze Gwen.
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:45:30 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58562294
Sneu dat ze er zoveel last van heeft.
*betweterig-mode*
Zet je wel de wekker dan over een uur of 6 om haar een nieuwe te geven?
Dat was het advies van het cb hier, zodat de koorts niet ineens kan gaan pieken.
Oh wacht... je geeft bv dus Gwen zal vast sowieso uit zichzelf nog wel een keer komen toch?
pi_58562306
Arme Gwen, hopelijk ben je morgen van die stomme bijwerkingen van de prik af!

Kersjes, wat grappig van die speen .
Fake it till you make it...
  donderdag 8 mei 2008 @ 23:07:51 #265
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58564562
Hier een klein gloeipeertje Vanmiddag heeft ze in de kinderwagen geslapen, lekker in haar rompertje met een lakentje erover zo liep de koorts niet hoog op. Nu ligt ze in bed te gloeien. Ze is wel slaperig maar heeft er verder niet echt last van gelukkig.
Volgens de vrouw van het cb kon ze wel een voeding overslaan doordat ze vast slaapt, maar niets is minder waar..ze zit in de regeldagen en komt elke anderhalf a twee uur. Is ook beter met deze warmte denk ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Maneki.Neko op 09-05-2008 00:05:59 ]
Saartje
  donderdag 8 mei 2008 @ 23:55:23 #266
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58566078
Arme Gwen en Saartje .

Door dat soort verhalen zie ik echt nu al enorm tegen die prikken op .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 00:02:44 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58566332
Tuja druppels Kim!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58568368
Wees gerust Kim.
Maarten die had geen last van z'n prikken (jah spugen en diarree maar dat was van buikgriep) en sliep heel veel. 2de keer prikken ook nergens last van behalve wat meer slapen en z'n nicht was er ook alleen maar moe van en sliep meer die dag
pi_58568381
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:55 schreef k_i_m het volgende:

Door dat soort verhalen zie ik echt nu al enorm tegen die prikken op .
Het kan ook goed gaan! De flensjes waren hooguit slaperig. En dat was best lekker voor een dag
Maak je maar geen zorgen, k_i_m, komt echt goed
Hopelijk voelen Gwen en Saar zich beter vandaag,
  vrijdag 9 mei 2008 @ 07:11:44 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_58568442
Ik hoop dat Ruben in ieder geval niet meer zo hoesterig is als we voor de prikken gaan weer. Hij moet de 19e geloof ik weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:33:27 #271
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_58569631
Hier weer een goedgekeurd guppy.. Doet alles wat hij zou moeten doen, en was zeer geintereseerd in de arts (en dus niet zo in de blokjes die hij kreeg).. En qua groei blijft hij netjes zijn lijntje volgen. Nu 10.750 gram en 74,8 cm. Iets minder hard gegroeit dan vorige keer, maar dat is ook niet zo erg

En volgende keer weer prikjes. Chris heeft wat last gehad van iets verhoging en pijn in de beentjes. Alleen de laatste keer wel wat meer, maar toen was hij al iets verkouden, kon prima volgens de arts, maar dat doen we niet nog een keer. En ik ga tegen die tijd eens arnicacreme halen voor de beentjes, misschien dat dat iets helpt..
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:41:12 #272
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58569779
Saartje is weer koortsvrij en gezellig aan het kraaien. Ze heeft hooguit nog wat pijn aan de prikplekken

Wow Chris, lekker bulletje
Saartje
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:50:13 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58571200
Fijn, goedgekeurde en weer vrolijke babies!

Even een vraagje voor de mensen bij wie oma wekelijks oppast: hebben ze zelf gedacht aan zonnecrème en insmeren en zo?

[ Bericht 23% gewijzigd door DaviniaHR op 09-05-2008 11:22:19 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:52:37 #274
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58571245
Nee..ze trekken ze gewoon zoveel kleding aan dat insmeren niet meer noodzakelik is
Saartje
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:00:11 #275
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58571412
Davinia, Eli is toch niet verbrand mag ik hopen?

Kraaiend Saartje, fijn dat de koorts over is. Ook voor jou Maneki, zo'n gloeiend kindje tegen je aan is met dit warme weer net even wat minder prettig dan anders.

Wow Chris, wat een beer ben je!
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')