27 gradenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja venkelthee. Dat drink ik ook elke dag. Maar Kim geeft flesvoeding.
Ik ga met Jen ook een cursus babymassage doen. Daar zit ook meestal een les spijsvertering bij. Misschien is dat wel iets voor jou kim?
Jen heeft erg weinig last van kramp, eigenlijk helemaal niet. Alleen als er iets door mijn voeding heen glipt merk ik het meteen aan Jen. Maar zonder koemelk gaat het echt super. Ik heb een heel blij kindje, zonder krampjes. Ze ligt nu heerlijk in het campingbed in de tuin. Lekker te spelen met de speeljungle. Ik heb een thermometer naast haar liggen, die geeft nu 27 graden aan. Ik heb haar maar een onderbroekje aan gedaan en een hemd verder niets. En nog voelt ze best warm.
het raam staat hier altijd openquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:37 schreef Ticootje het volgende:
ET, gewoon ook het raam openzetten. Misschien dat het dan meevalt. Met dit weer kan dat makkelijk. Wel heel vervelend dat die kleine zo verkouden blijft. Is ze al geent? Misschien is het wel hadnig om te wachten met enten tot ze zich wat beter voelt... (toch?)
Euhhhh... ik dacht dat ik het snapte, maar nu ik het nog een keer over lees twijfel ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
Kim, als er meer in de flessen moest deden wij hier volgens de verdeling meer maken en dan wat eruit gooien.
Dus bijv. 180cc met 6 scheppen geeft +/- 210 cc en dan 10 cc eruit gieten. Dan heb je wel de juiste hoeveelheden. En dan daarna evt. 10cc water erbij om de ontlasting wat dunner te maken.
Ja, dan wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Euhhhh... ik dacht dat ik het snapte, maar nu ik het nog een keer over lees twijfel ik.
Ik gebruik nog kleine flesjes, waar 120cc water in moet, met 4 schepjes. Alleen is er geen maatstreepje voor 120cc, alleen voor 110cc en voor 125cc. Dus vandaar het "gokken" met het water. Ik heb trouwens de grote flessen nu in de sterilisator zitten, want die hebben gewoon wél een streepje bij 120cc.
Dan "klopt" de hoeveelheid water, dus dan hoef ik er toch niks uit te gooien? Alleen maar 10cc extra (desgewenst)??
wat is er mis met de zijkant van een gewassen vinger?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:38 schreef jellyrose het volgende:
(ik heb ook nooit de schepjes afgestreken met een mes.. de zijkant van de verpakking voldoet toch ook prima?)
ook niets.. maar ik heb echt een hekel aan dat spul aan m'n handen, ik vind het ook nog steeds zo smerig ruikenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
wat is er mis met de zijkant van een gewassen vinger?
ik sta elke keer als een halve debiel met van die melkpolsen in het rond te zoeken waar ik het aan af kan vegen omdat het te goor is om eraf te likkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:37 schreef jellyrose het volgende:
[..]
ook niets.. maar ik heb echt een hekel aan dat spul aan m'n handen, ik vind het ook nog steeds zo smerig ruiken![]()
Je bedoelt dat jij gaat wennenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Volgende week gaat ze wennen. Eerst een uurtje, dan 3 uurtjes en dan 6 uur.
Hier levert het KDV zelf de luiersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:44 schreef Nijna het volgende:
Liza, wij hebben volgens mij nog best lang met maat 1 gedaan. Maat 2 was zomaar voorbij en maatje 3 is nog net genoeg voor een droge nacht. Maar als ze op zijn gaan we naar 4... Er gaat donderdag nog wat maat 3 mee naar t KDV, ik zit te denken om maar een half pak mee te geven, want ze komt er natuurlijk maar 3 halve dagen. Voordat ze dan op zijn gaat nog best wat tijd voorbij.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik zeg hier net; "oh, dus daar is dat ding in de hoek voor!"
zegt mijn wederhelft net; "Ja, wist je dat niet?".
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |