abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:05:45 #101
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58506124
Devin wordt ook al zo vroeg wakker altijd, in het weekend standaard vroeger dan door de weeks. En dan hoor je wel eens over kindjes die tot 'n uur of 9 doorslapen, dat lijkt me ook wel wat moet ik zeggen!

We zijn weer een stapje verder!
Ik zat vanochtend op de bank en Devin stond naast me te drentelen terwijl we een boekje aan het lezen waren. Hij ging staan op de Kaveldun (woonkussen van Ikea) waardoor hij iets hoger stond en begon zich aan de bank op te trekken. En..... voordat ik het wist had hij zichzelf bovenop de bank geklauterd en ging hij lekker naast me zitten! Het leek hem zo makkelijk af te gaan, maar hij straalde hoe dan ook van trots

Lekker vrij vandaag en prachtig weer, als meneer straks wakker wordt gaan we wandelen in het bos.
.... met gevoel voor drama....
pi_58506256
Devin wat goed, klimgeit .

Mirte is ook steeds zo vroeg wakker... ik denk dat het komt doordat ze vaak al om half 7 de laatste fles krijgt, maar misschien heeft het ook wel met al dat licht te maken... Alhoewel ze nu ook gewoon ligt te slapen in haar kamertje met gordijnen open, dus ze KAN het wel .
Fake it till you make it...
pi_58506379
Ow wat klinkt dat mooi Kersjes

Meneer heeft tot 7:30 geslapen
Grappig dat sommige het herkennen
Maarten slaapt om ong 21:30 (20:30 naar bed maar hij word soms nog 2 a 3 keer wakker voor 21:30 en slaapt dan door) en als ik het optel en zelfs al komt hij om 6:00 dan slaapt hij ong 8 a 9 uur dus ik klaag echt niet maar hij was wel vrolijk maar toch niet echt wakker als hij rond 6 uur kwam.
Vannacht heeft hij 10 uur geslapen
En ik merk nu dat hij echt lekker uitgeslapen is.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2008 09:25:33 ]
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:58:09 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_58506935
Hier ook een eerder wakker jongetje. Niet zo heel erg, op zich, maar het was eigenlijk wel prettig dat ik me rustig kon douchen als ik naar mijn werk ging voordat ik hem wakker maakte
Nu moet ik eerder op om rustig te kunnen douchen

Maar eerst eens proberen of het inderdaad helpt om ook de overgordijnen dicht te doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:10:20 #105
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58507129
Ethan is de afgelopen week een beetje aan het mieperen geweest 's avonds na het naar bed brengen (hij valt in slaap en wordt een half uur later wakker en huilt dan z'n meest zielige huiltje - niet hard, maar dus wel heel zielig (vind ik..)) - maar 's ochtends is hij nog steeds nooit voor 8 uur 's ochtends wakker. Ik denk dat het de combinatie tandjes en langer licht is. Maar het blijft al met al een voorbeeldige slaper; ik prijs mezelf erg gelukkig

Devin Ik vind het ook zooo leuk dat ze nu echt gericht gaan knuffelen en affectie zoeken, dan neem ik al dat excessieve slijm en getrek aan mijn haar er maar wat graag bij
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:43:33 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58507696
Sasha heeft vanmorgen zijn 'ok' stempeltje weer gekregen bij het cb, met als kadootje zijn 3e prikjes.
Gelukkig huilde hij nauwelijks deze keer. Nu maar hopen dat hij er verder ook geen last van krijgt.
Hij is 65cm lang en (ik geloof) 7100gr.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:57:28 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58507972
Lekker bulletje, BE

Hier wordt Nienke niet wakker van het licht, maar van de benauwdheid
Overdag gaat het allemaal prima maar de tweede helft van de nacht gaat haar neus en holtes dicht zitten.. dusdanig dat ze echt licht te vechten voor lucht. Zoutoplossing, borstvoeding in dat neusje helpt geen zier.. Drinken gaat ook niet fijn met zo weinig lucht.. Het enige dat helpt is tegen mama's borst aanliggen terwijl mama half zit in bed. Zo rechtop heeft ze wel genoeg lucht om rustig te slapen.
Straks een afspraak met de HA hiervoor.. ze is nu al zo lang verkouden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:02:14 #108
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58508050
ET, heb je al eens geprobeerd het hoofdeind van haar bedje wat op te hogen (handdoeken onder matras of boeken onder de poten) Dan ligt ze wat schuiner en loopt ze niet zo vol. En een doorgesneden ui naast haar bedje helpt ook een beetje. En de HA is natuurlijk ook slim. Als het bij Anna te erg wordt krijg ik xylometazoline druppels voor babies. Sterk spul, maar het werkt wel!

Sasha: wat een binkie ben jij zeg!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:02:19 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58508053
Och wat naar zeg, dat lijk me wel heel zwaar voor zo'n kleintje als ze het zo benauwd heeft.
En voor jullie ook natuurlijk.
Hopelijk kan de ha uitkomst bieden.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:05:08 #110
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58508103
Devin wat knap zeg zelf op de bank klimmen

Linde is gelukkig een langslapertje (*klopt meteen af op ongelakt hout*) Ze is meestal tussen half 8 en half 10 wakker

Ben vandaag nog maar eend agje lamlendig op de bank aan het hangen met vol snothoofd. Na een paar ibuprofens wil het redelijk, maar zodra die weer uitgewerkt zijn...

Edit want schermpje te lang open laten staan: E.T. wat zielig zeg voor Nienke. Veel succes bij de huisarts.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:07:13 #111
3011 E.T.
pi_58508143
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:02 schreef Memmel het volgende:
ET, heb je al eens geprobeerd het hoofdeind van haar bedje wat op te hogen (handdoeken onder matras of boeken onder de poten) Dan ligt ze wat schuiner en loopt ze niet zo vol. En een doorgesneden ui naast haar bedje helpt ook een beetje. En de HA is natuurlijk ook slim. Als het bij Anna te erg wordt krijg ik xylometazoline druppels voor babies. Sterk spul, maar het werkt wel!

Sasha: wat een binkie ben jij zeg!
matras ligt idd ook al schuin

Alleen de ui-truuk hebben we niet uitgehaald omdat we er zelf naast liggen Ik loop dan de hele dag met zo'n frikadel-speciaal-luchtje om me heen ondanks een douche
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:07:54 #112
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58508156
Devin lekker klimmen!!

Sasha groeit lekker!!

Hopelijk is nienke snel wat beter en kan ze lekker slapen!

Hier valt het met het slapen wel mee, na zijn fles van 5 gaat ie slapen tot 7, krijgt een fles om 8 en ligt er daarna weer in tot een uur of 11:30/12:00. Kan aan het weer liggen maar meneer is langer wakker tussen zijn flessen hij trekt het nu al zo'n 1,5 uur.

En Dennis kan van zijn rug naar zijn zij rollen!!! Hij gooit zijn benen en billen de lucht in en gooit ze dan naar de zijkant met als gevolg dat zijn lijfje meedraaid. En plezier dat ie dan heeft!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_58508174
Maarten is gewoon 1 kilo zwaarder
Hier gaat hij pas 27 mei voor de 3de prikjes. Is helaas niet eerder plek.
Je kereltje groeit goed BE!!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:11:12 #114
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58508213
BE wat is Sasha trouwens al groot zeg! Linde was laatst bij het cb met 9 maanden 68 cm lang!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:15:37 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58508306
En toch buigt hij met zijn lengte netjes richting de normale curve ipv de bovenste van het midden zeg maar.
Zijn hoofdje is precies gemiddeld en zijn gewicht zit tegen de bovenlijn aan.

Ardenlyn, wat is Maarten dan echt een stevig binkie he! Grappig, want men vind Sasha als zo'n flinke.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:25:12 #116
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58508475
Linde zit trouwens wel onder het gemiddelde hoor, dus dat zal ook wel schelen

Ik betrap mezelf er hier steeds vaker op dat ik bij namen van andere kindjes ga kijken of ze bij de naam Linde passen. Zo van hmmm Linde en Ella/Daan etc? Zou dat kunnen? Ach we hebben afgesproken om pas na Linde's eerste verjaardag over een 2e te gaan praten, dus ik rammel voorlopig gewoon nog maar voorzichtig door... Memmel hoe zit het eigenlijk met jou? Jij wilde toen toch graag een tweede kindje? Of ben ik in de war met iemand anders?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:25:32 #117
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58508481
Ik moet donderdag met Saar naar het cb voor de eerste prikjes. Ben benieuwd wat ze weegt..ze is echt baggervet aan het worden met heerlijke spekbeentjes
Hoe zat het nou ook alweer met de paracetamol? Vantevoren al geven of pas als blijkt dat ze er echt last van heeft?
Saartje
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:27:23 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58508520
Oh volgende week maandag zijn de flensjes al jarig Wat gaat dat snel zeg
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:52:02 #119
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_58509037
He nienke, vervelend zo'n verkoudheid die niet weg wil gaan. Veel beterschap!

Stiemie, ik vergelijk ook weleens namen met Chris, eigenlijk heb ik al 2 meisjesnamen in mijn hoofd. Maar de 2e moet nog even wachten. Laat ik deze keer maar wachten totdat ik mijn studie zo goed als afgerond heb. Nog eens mijn afstuderen uitstellen is niet handig. Dat is hopelijk eind dit jaar. Dus dan zou Chris 1,5 zijn..

En zijn sasha en maarten lekkere kereltjes
Wij mogen vrijdag weer kijken wat de schade is.. Hopelijk haalt hij de 11 kilo niet

Maneki, meestal wordt afgeraden om paractemol te geven bij prikjes.. Als ze pijn in haar beentje krijgt, dan kun je het wel geven (arnicacreme voor en na het prikken kan ook helpen). Voor koorts raden ze het af, vooral omdat zodra de pil is uitgewerkt de koorts ineens kan stijgen. In sommige gevallen krijgen kindjes dan een koortsstuip. Het blijven incidenten, maar ons CB adviseerde ons om alleen zetpillen te geven bij pijn door het prikken, en pijn van de koorts. Als de temp alleen hoger is zonder teveel pijn, dan gewoon koeler kleden en eventueel een badje dat iets kouder is dan normaal(35 graden ofzo).
En als je dan bij koorts de zetpillen geeft, ook 24 uur blijven geven, totdat de reactie van de prik over zou moeten zijn.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:05:26 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58509254
Maneki, hier raadden ze het niet aan.
Pas geven als hij koorts zou krijgen en dan iig 2 achter elkaar geven (met de aangegeven tijd ertussen )zodat de koorts niet ineens enorm gaat stijgen.
pi_58509708
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Stiemie het volgende:
Oh volgende week maandag zijn de flensjes al jarig Wat gaat dat snel zeg

We hebben er zin an !
pi_58509733
@ E.T. Een half uitje op een schoteltje bij het bedje zetten helpt
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:47:26 #123
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58510075
Iemand nog tips tegen verstopping bij een baby onder de 6 maanden? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:49:42 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_58510119
ja, dat spul van vsm

Hier leek het net of Ruben stikte in zijn eigen hoesten. Wat eng is dat. Natuurlijk is de huisarts niet bereikbaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:58:00 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58510274
Maneki, ik zou inderdaad even overleggen met de arts voor de paracetamol. Pas als saartje hele hoge koorts krijgt kan je het geven. Bij de vorige entingen had Jennifer 38 graden en wat pijn in de beentjes. Ik ben lekker met haar in bad gegaan en daarna wilde ze alleen maar slapen. De volgende dag was er al niets meer aan de hand. Vrijdag krijgt Jennifer de 2e prikjes. Ik heb wel paracetamol in huis, je zou zien dat je het op zondagnacht rond een uur of 3 opeens nodig hebt, dus voor de zekerheid.

Verder heb ik vandaag maar eens gebeld met het kdv. Vanaf volgende week moet ik alweer aan het werk. Maar ik heb nog geen intake gehad en Jennifer is dus ook nog niet wezen wennen. Het is dat ik nu dus zelf belde, anders was het gewoon helemaal in de soep gelopen.

Sasha, wat ben jij een flinke knul zeg! Jennifer zit qua lengte ook tegen de bovenlijn aan. Bij de vorige meting, 2 weken geleden, was ze ook al 60 cm.

ET, uien helpen hier best goed. Ik heb ze laatst ook neergezet omdat mn man verkouden was en vreselijk snurkte. Hebben jullie huisdieren? Kan het misschien zo zijn dat ze niet tegen de dieren kan.

Drinken jullie kindjes nu ook meer? Jen wil wel meer drinken, maar een flesje water absoluut niet. Toch maar gewoon vaker aanleggen? Ze drinkt nu bijna elk uur een beetje...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58510674
Kim, beetje olijfolie bij het flesje doen? Of als het echt acute last is: glycerinesuppo’tje?

Ticootje, als ze zo klein zijn hoef je (denk ik) nog geen water bij te geven. Je melk wordt iets wateriger bij warm weer en voldoet zo beter aan de noden van je kleintje.
Kan het misschien een regeldag zijn?
pi_58510735
Theelepeltje olijfolie? Buikje warm wrijven of fietsen met de beentjes werkte hier ook nog weleens.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:18:37 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58510767
Ik zou geloof ik eerst even de huisarts bellen voor ik met olijfolie aan de slag zou gaan.
pi_58510799
Dat werd hier als huismiddeltje juist door de HA en bureau-arts aangegeven. Maar als je dat niet vertrouwd fietsen en het buikje masseren wil ook werken op zijn tijd.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:19:59 #130
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58510801
Iksje, ik denk niet dat het een regeldag is. Maar ik had geen idee dat mijn melk gewoon wateriger werd. Wat is de natuur toch handig! ik laat dr gewoon drinken als ze dat wil, met dit warme weer ga ik me niet houden aan de minimaal 2 uur tussen de voedingen. Ik drink nu zelf ook veel meer.

Kim -> Ik doe bij Jennifer haar voetjes masseren. Beetje olie op je duimen en zachtjes rondjes draaien in het "kuiltje". En verder maak ik met de beentjes fiets bewegingen. Dat is goed voor de darmpjes.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:31:53 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58511054
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:19 schreef Mibos het volgende:
Dat werd hier als huismiddeltje juist door de HA en bureau-arts aangegeven. Maar als je dat niet vertrouwd fietsen en het buikje masseren wil ook werken op zijn tijd.
Dat snap ik, maar dan zou ik dat alsnog liever eerst zelf van mijn eigen arts horen. Dan kan die er een aantekening van maken en als het dan niet werkt dan kan je gelijk verder op iets anders.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:38:06 #132
14746 k_i_m
pi_58511172
Maar bijvoorbeeld een beetje (gekookt) water in een flesje proberen te geven? Of mag dat niet?
In my life
Why do I smile
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:39:38 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58511197
Een beetje zal best wel kunnen maar volgens mij kan je dan beter voortaan een klein beetje meer (10cc) water bij haar flesjes (toch?) doen.
Dat hebben we bij Sasha heel in het begin ook gedaan op aanraden van de kraam.

Of water nu nog helpt als ze al verstopt zit vraag ik me eigenlijk af...
pi_58511334
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:58 schreef Ticootje het volgende:
Verder heb ik vandaag maar eens gebeld met het kdv. Vanaf volgende week moet ik alweer aan het werk. Maar ik heb nog geen intake gehad en Jennifer is dus ook nog niet wezen wennen. Het is dat ik nu dus zelf belde, anders was het gewoon helemaal in de soep gelopen.
Wat zei het kdv dan ? Dat ze jullie vergeten waren ?
pi_58511434
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou geloof ik eerst even de huisarts bellen voor ik met olijfolie aan de slag zou gaan.
Wat kan er nou mis zijn met olijfolie? 't is hoogstens een theelepeltje dat je toevoegt en nu ook niet elke fles?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:53:29 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58511482
Een beetje extra water in de fles wil wel helpen tegen verstopping. Heeft ze er erge kramp van k_i_m? Ik gaf ook wel wat venkelthee met een lepeltje. Dat werkte dan twee kanten op: extra voeding en een beetje krampstillend. Komt er nog wel ontlasting? zo niet, en als je het zelf niet meer ziet zitten gewoon lekker naar de HA gaan of het spreekuur bellen van de wijkverpleegkundige (tenminste, dat kon hier wel altijd)

Ik heb op babymassage ook een techniek geleerd om de buik te masseren. Die gebruik ik nog steeds wel als er wat spanningsbuikpijn heerst bij één van mijn jongens. rondjes draaien met de klok mee, een beetje druk gevend bij de neergaande beweging. Met een hand op de buik een trillende beweging maken. Misschien heb ik die blaadjes nog wel waar het opstaat met instructie. Als je wilt kan ik wel even zoeken?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:58:10 #137
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58511566
Warm maken en houden dat buikje. Lekker tegen je aan houden, liggend, dat wel, of cosibag of andere kruik op de buik.

Of bovenstaande idd, wat extra water bij de fles, fietsen met de benen, etc.
En een lapmiddel kan ook zijn even temperaturen (niet te vaak, schijnen de darmen lui van te worden), of wat sudocrem tussen de billen bij wijze van smeermiddel, zeg maar.

Let wel met extra water dat je niet teveel extra water doet. als wij meer dan 30cc extra water doen, krijgt eli juist kramp. maar 10-15cc extra water kan denk ik geen kwaad. zeker met dit weer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:59:04 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58511583
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:51 schreef Iksje het volgende:

[..]

Wat kan er nou mis zijn met olijfolie? 't is hoogstens een theelepeltje dat je toevoegt en nu ook niet elke fles?
Tsja, als ik zie hoe streng men is met het niet geven van enig ander voedsel dan borstvoeding en flesvoeding voor toch minimaal de eerste 4-6 maanden dan vind ik persoonlijk het toevoegen van olijfolie best iets waar ik zelf dan graag advies van mijn eigen arts (of consultatiebureau) over zou hebben.
Maar goed, dat is mijn persoonlijk mening.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:02:48 #139
14746 k_i_m
pi_58511668
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien heb ik die blaadjes nog wel waar het opstaat met instructie. Als je wilt kan ik wel even zoeken?
Graag! Als je nou heel lang moet zoeken hoeft het niet hoor, maar als je denkt dat je het zo gevonden hebt wel .

Davinia, oja, die Cosibag, die ga ik gelijk straks even halen, die stond toch nog op mijn lijstje om aan te schaffen!
In my life
Why do I smile
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:24:09 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58512147
Lekkere ben ik
Even vergeten dat ik laatst met mijn verstand op nul en blik op oneindig al mijn babyspullen heb uitgezocht. De cursus babymassage ligt dus wegens "niet meer nodig" bij het oud papier.....
Ik was al gezellig op zolder aan het grasduinen. Maar weg dus sorry....
Ter compensatie vond ik wel dit: http://www.prenatal.nl/Sp(...)tArticle.aspx?id=125

Maar een cursus Shantala babymassage is sowieso heel fijn om te volgen. ik heb het bij mijn tweede gedaan en die was écht veel meer ontspannen en relaxed. Hij kan nog heel gespannen en stuiterig zijn. Dan masseer ik zijn voeten, armen of buik. Gelijk weer rustig....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_58512191
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tsja, als ik zie hoe streng men is met het niet geven van enig ander voedsel dan borstvoeding en flesvoeding voor toch minimaal de eerste 4-6 maanden dan vind ik persoonlijk het toevoegen van olijfolie best iets waar ik zelf dan graag advies van mijn eigen arts (of consultatiebureau) over zou hebben.
Maar goed, dat is mijn persoonlijk mening.
Mja, daar heb je inderdaad een punt. Alles buiten melkvoeding wordt afgeraden voor 4-6 maand, maar bvb vitaminesupplementen (in olie opgelost) worden dan wel frequent gegeven. Net zoals venkeldruppeltjes/thee bij krampjes.
Vandaar dat ik olijfolie in dezelfde ‘onschuldige’ categorie stop.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:32:51 #142
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58512339
Oh ja venkelthee. Dat drink ik ook elke dag. Maar Kim geeft flesvoeding.

Ik ga met Jen ook een cursus babymassage doen. Daar zit ook meestal een les spijsvertering bij. Misschien is dat wel iets voor jou kim?

Jen heeft erg weinig last van kramp, eigenlijk helemaal niet. Alleen als er iets door mijn voeding heen glipt merk ik het meteen aan Jen. Maar zonder koemelk gaat het echt super. Ik heb een heel blij kindje, zonder krampjes. Ze ligt nu heerlijk in het campingbed in de tuin. Lekker te spelen met de speeljungle. Ik heb een thermometer naast haar liggen, die geeft nu 27 graden aan. Ik heb haar maar een onderbroekje aan gedaan en een hemd verder niets. En nog voelt ze best warm.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:34:36 #143
3011 E.T.
pi_58512372
De huisarts gaf aan dat AB eigenlijk het enige is dat hij verder kan doen voor Nienke, maar dat vind ik wel erg zwaar voor zo'n kleintje. Verder neussprayen, matras omhoog enzo.. Wat we al doen dus.
Toch nog ff aankijken. Als het nou niet snel opknapt, dan zal ik nog eens expliciet vragen naar de druppels waar Memmel het over had.

Die uien bij het bedje doen we dus niet Bij mij gaat de lucht van rauwe uien heel erg snel 'in' mijn huid zitten. Dat krijg ik met een douche er 's morgens niet uit. En aangezien Nienke bij ons op de kamer slaapt, ruik ik dus de hele dag naar frikandel speciaal
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:37:05 #144
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58512427
ET, gewoon ook het raam openzetten. Misschien dat het dan meevalt. Met dit weer kan dat makkelijk. Wel heel vervelend dat die kleine zo verkouden blijft. Is ze al geent? Misschien is het wel hadnig om te wachten met enten tot ze zich wat beter voelt... (toch?)
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:44:53 #145
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_58512606
Ticootje, vergeet je niet zelf iets extra's te drinken? Je lichaam stuurt meer water richting de melk, dus voor jezelf heb je ook wat extra vocht nodig.
Wanneer gaat jennifer te wennen bij het KDV?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:47:05 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58512661
Ik kreeg destijds dus te horen dat venkelthee tegenwoordig wordt afgeraden (toxisch)..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:54:30 #147
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58512825
Ik moet over een half uur pas bij het kdv zijn. Dus dan zal ik het wel horen.

Ja ik drink nu ook veel meer. Wat is het warm zeg!
pi_58512866
debuurvrouw: ik heb nog wel m'n map van de cursus babymassage liggen. Kan hem eventueel wel scannen en sturen voor het geval dat je eens terug wilt lezen hoe het ook alweer moest?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:58:55 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58512917
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef TearSong het volgende:
debuurvrouw: ik heb nog wel m'n map van de cursus babymassage liggen. Kan hem eventueel wel scannen en sturen voor het geval dat je eens terug wilt lezen hoe het ook alweer moest?
Dat zou super zijn... alhoewel mijn bullen al zo groot zijn dat het met wat ik weet ook lukt. waar blijft de tijd
En dan ff het blaadje met de darmkrampoplossingen naar K_I_M?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:08:18 #150
14746 k_i_m
pi_58513126
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Lekkere ben ik
Even vergeten dat ik laatst met mijn verstand op nul en blik op oneindig al mijn babyspullen heb uitgezocht. De cursus babymassage ligt dus wegens "niet meer nodig" bij het oud papier.....
Ik was al gezellig op zolder aan het grasduinen. Maar weg dus sorry....
Ter compensatie vond ik wel dit: http://www.prenatal.nl/Sp(...)tArticle.aspx?id=125
. Geeft niks, in ieder geval bedankt!

Ik denk dat het in dit geval ook een beetje mijn eigen schuld is . Sinds een week of 2 slaapt ze de hele nacht door waardoor ik met geen mogelijkheid meer 6 voedingen kan geven. Dat was volgens het consultatiebureau ook prima, maar dan moest ik wel meer voeding geven, als ik nog maar 5 keer een fles gaf. Ik had zelf al de voedingen 's avonds aangepast met een schepje meer, en nu dus ook overdag.

Alleen op de fles staat dus geen maatstreepje voor de hoeveelheid water die er nu in moet, dus "gokken" we ergens tussen de streepjes in. Dat is dus mooi afgelopen vanaf nu, ik ga als eerste maar eens kijken of dat streepje er wel goed op staat op de grotere flessen die hier in de kast staan. En anders gaat er vanaf nu gewoon meer water in, want ik vind dit echt heel zielig .

-update- er begint op het moment dat ik dit typ iemand naast me verschrikkelijk te stinken, volgens mij hebben we het ergste weer gehad
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')