matras ligt idd ook al schuinquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:02 schreef Memmel het volgende:
ET, heb je al eens geprobeerd het hoofdeind van haar bedje wat op te hogen (handdoeken onder matras of boeken onder de poten) Dan ligt ze wat schuiner en loopt ze niet zo vol. En een doorgesneden ui naast haar bedje helpt ook een beetje. En de HA is natuurlijk ook slim. Als het bij Anna te erg wordt krijg ik xylometazoline druppels voor babies. Sterk spul, maar het werkt wel!
Sasha: wat een binkie ben jij zeg!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Stiemie het volgende:
Oh volgende week maandag zijn de flensjes al jarigWat gaat dat snel zeg
Dat snap ik, maar dan zou ik dat alsnog liever eerst zelf van mijn eigen arts horen. Dan kan die er een aantekening van maken en als het dan niet werkt dan kan je gelijk verder op iets anders.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:19 schreef Mibos het volgende:
Dat werd hier als huismiddeltje juist door de HA en bureau-arts aangegeven. Maar als je dat niet vertrouwd fietsen en het buikje masseren wil ook werken op zijn tijd.
Wat zei het kdv dan ? Dat ze jullie vergeten waren ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:58 schreef Ticootje het volgende:
Verder heb ik vandaag maar eens gebeld met het kdv. Vanaf volgende week moet ik alweer aan het werk. Maar ik heb nog geen intake gehad en Jennifer is dus ook nog niet wezen wennen. Het is dat ik nu dus zelf belde, anders was het gewoon helemaal in de soep gelopen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou geloof ik eerst even de huisarts bellen voor ik met olijfolie aan de slag zou gaan.
Tsja, als ik zie hoe streng men is met het niet geven van enig ander voedsel dan borstvoeding en flesvoeding voor toch minimaal de eerste 4-6 maanden dan vind ik persoonlijk het toevoegen van olijfolie best iets waar ik zelf dan graag advies van mijn eigen arts (of consultatiebureau) over zou hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:51 schreef Iksje het volgende:
[..]
Wat kan er nou mis zijn met olijfolie? 't is hoogstens een theelepeltje dat je toevoegt en nu ook niet elke fles?
Graag! Als je nou heel lang moet zoeken hoeft het niet hoor, maar als je denkt dat je het zo gevonden hebt welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien heb ik die blaadjes nog wel waar het opstaat met instructie. Als je wilt kan ik wel even zoeken?
Mja, daar heb je inderdaad een punt. Alles buiten melkvoeding wordt afgeraden voor 4-6 maand, maar bvb vitaminesupplementen (in olie opgelost) worden dan wel frequent gegeven. Net zoals venkeldruppeltjes/thee bij krampjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, als ik zie hoe streng men is met het niet geven van enig ander voedsel dan borstvoeding en flesvoeding voor toch minimaal de eerste 4-6 maanden dan vind ik persoonlijk het toevoegen van olijfolie best iets waar ik zelf dan graag advies van mijn eigen arts (of consultatiebureau) over zou hebben.
Maar goed, dat is mijn persoonlijk mening.
Dat zou super zijn...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef TearSong het volgende:
debuurvrouw: ik heb nog wel m'n map van de cursus babymassage liggen. Kan hem eventueel wel scannen en sturen voor het geval dat je eens terug wilt lezen hoe het ook alweer moest?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Lekkere ben ik![]()
Even vergeten dat ik laatst met mijn verstand op nul en blik op oneindig al mijn babyspullen heb uitgezocht. De cursus babymassage ligt dus wegens "niet meer nodig" bij het oud papier.....![]()
![]()
![]()
Ik was al gezellig op zolder aan het grasduinen. Maar weg dus sorry....
Ter compensatie vond ik wel dit: http://www.prenatal.nl/Sp(...)tArticle.aspx?id=125
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |