abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:20:22 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58689829
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef Re het volgende:

[..]

maakt mij verder niet uit, als het zo hoog zit bij hem doe dat dan lekker prive ipv iemand zo openbaar aan te vallen onder het mom van "vriend"...
permbannen heeft in elk geval geen zin, die lul is onsterfelijk
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:37:02 #177
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_58690171
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Zelfs een klassieke autist begrijpt mij volkomen.
Nou nee.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:54:47 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58690535
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Nou nee.
Niet ?
Ik dacht dat je me wel doorhad, toen je vroeg of ik een grapje maakte. Dat geeft aan dat je in ieder geval aanvoelde dat ik misschien wel eens niet serieus kon zijn.
Vandaar.

Ik heb je PM nog niet gehad trouwens. Terwijl mijn inbox nu weer helemaal leeg is!
pi_58690586
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef Re het volgende:
maakt mij verder niet uit, als het zo hoog zit bij hem doe dat dan lekker prive ipv iemand zo openbaar aan te vallen onder het mom van "vriend"...
1. Ik heb haar niet op msn.
2. Ik heb geen zin/behoefte/tijd om er over te bellen.

And last but not least:

3. Als zij er juist voor kiest om haar "psychische toestand" openbaar op een forum te bespreken, waarom zou ik dan degene moeten zijn om het dan naar haar privéleven moeten verplaatsen?
Als ik nu allerlei verneukeratieve details over haar priveleven online zou gooien om mijn punten kracht bij te zetten; soit, dan zou je gelijk hebben.
Maar in dit geval post zij graag over over haar eventuele autisme en ik als lezer reageer daar slechts op.

En het kan uiteraard aan mij liggen, maar ik heb al die jaren dat ik hier zit gedacht dat dat juist de bedóeling van een forum was.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:00:54 #180
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58690634
ik zou maar eens beginnen met een welgemeende sorry, makker
pi_58690776
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:00 schreef Aoristus het volgende:
ik zou maar eens beginnen met een welgemeende sorry, makker
Sorry dat ik jullie dagboekpassage onderbrak.
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:09:24 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58690804
misschien zou je je dan eerst even moeten inlezen want ze heeft de diagnose asperger en geen autisme. En niets mis met een discussie en het geven van een mening hoor maar je zet je neer als "vriend" maar hebt geen zin om haar eerst persoonlijk te benaderen?... Of misschien begrijpen dat het advies van een ex vriendje met inside expertise over iets waar hij weinig verstand van heeft behalve dat hij een paar maandjes uit haar leven hebt mogen delen tig jaar geleden misschien wat rauw op iemands dak kan vallen, maar goed dat zal je bedoeling geweest zijn.

Als je echt zo met haar begaan bent kan dat ook op een andere manier, en dat is het enige wat ik wilde zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:11:04 #183
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58690843
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Sorry dat ik jullie dagboekpassage onderbrak.
bejegek, het is allang een serie voor egocentrische mensen geworden
pi_58690880
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Bovendien haal je hier ''manipulatief'' aan en dat is volgens kasta wel degelijk een lovenswaardige eigenschap
Dat zal elke narcist zeggen
pi_58690927
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Zelfs een klassieke autist begrijpt mij volkomen.
Ik snapte hem dus niet. Al had ik wel het idee dat jij een grapje maakte omdat het gedeelte van de kokosnoten wel erg overdreven is mijn inziens
pi_58690939
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar ik heb helemaal geen hulpverlenersjas aan, ik zit hier in mijn sexy joggingbroek en een topje
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:21:09 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58691053
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik snapte hem dus niet. Al had ik wel het idee dat jij een grapje maakte omdat het gedeelte van de kokosnoten wel erg overdreven is mijn inziens
Het was ook niet een grapje als in een mop. Het was gewoon mijn reactie op het woord onderzoek.
Dan denk ik aan dierproeven en overdreven haargroei
pi_58691310
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:12 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat zal elke narcist zeggen
klopt
pi_58691331
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:09 schreef Re het volgende:
misschien zou je je dan eerst even moeten inlezen want ze heeft de diagnose asperger en geen autisme.
Misschien zou je je eerst even moeten verdiepen in de materie.
Dan zou je namelijk weten dat Asperger notabene tot de kern van het autismespectrum behoort.
quote:
En niets mis met een discussie en het geven van een mening hoor maar je zet je neer als "vriend" maar hebt geen zin om haar eerst persoonlijk te benaderen?... Of misschien begrijpen dat het advies van een ex vriendje met inside expertise over iets waar hij weinig verstand van heeft behalve dat hij een paar maandjes uit haar leven hebt mogen delen tig jaar geleden misschien wat rauw op iemands dak kan vallen, maar goed dat zal je bedoeling geweest zijn.

Als je echt zo met haar begaan bent kan dat ook op een andere manier, en dat is het enige wat ik wilde zeggen
Wacht even hoor...
Iemand die gezien de eerste alinea geen énkel benul heeft waar hij over praat gaat míj vertellen dat ik me niet moet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb? .
Dude, geloof me, ik ben heel wat beter ingelezen dan de gemiddelde poster hier en m'n "conclusies" worden notabene onderschreven door een afgestudeerd psycholoog.
Ga je dus aub eerst even inlezen voordat je mij ergens op aanspreekt, want de enige ervaring die je met Asperge lijkt te hebben is er kaas overheen gooien en in de oven zetten.

En mij gaan vertellen dat ik als ex-vriendje "die haar slechts enkele maanden van dichtbij heeft meegemaakt" geen reeele mening kan geven terwijl ze in dit topic massaal door wildvreemden richting een autisme wordt geduwd naar aanleiding van slechts enkele zinnetjes op een forum?
Dude, ga even lekker in de zandbak spelen of bloempjes plukken en laat de grote, belezen mensen even met rust.
pi_58691343
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Het was ook niet een grapje als in een mop. Het was gewoon mijn reactie op het woord onderzoek.
Misschien moet jij je grapjurk eens uittrekken en niet iedereen schromelijk overschatten hier
pi_58691418
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Aha, jouw hersenspinsels dus
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:40:37 #193
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58691453
en zo werd het toch nog gezellig
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:50:10 #194
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58691652
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien moet jij je grapjurk eens uittrekken en niet iedereen schromelijk overschatten hier

Weet ik veel joh...ik zal me wel op mijn gemak voelen tussen die gekken hier en er dan blind vanuit gaan dat iedereen me begrijpt.
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:02:32 #195
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58691886
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:39 schreef Juup© het volgende:

[..]

Aha, jouw hersenspinsels dus
Precies dat.

Speaking of which..
Ik heb overigens zojuist mijn onnatuurlijke angst voor pudding overwonnen. Ik heb een lepel van het goedje door een glas melk gedaan en ik heb het binnengehouden. De smaak was super.
Morgen ga ik een lepel zonder melk proberen.
Al begrijp ik nog steeds niet waarom ze pudding zo moeten maken. Er klopt niets van qua zintuigelijke beleving. Echt, wie verzint zo'n kut produkt.
pi_58692228
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan zou je namelijk weten dat Asperger notabene tot de kern van het autismespectrum behoort.
[..]

Wacht even hoor...
Iemand die gezien de eerste alinea geen énkel benul heeft waar hij over praat gaat míj vertellen dat ik me niet moet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb? .
Dude, geloof me, ik ben heel wat beter ingelezen dan de gemiddelde poster hier en m'n "conclusies" worden notabene onderschreven door een afgestudeerd psycholoog.
Ga je dus aub eerst even inlezen voordat je mij ergens op aanspreekt, want de enige ervaring die je met Asperge lijkt te hebben is er kaas overheen gooien en in de oven zetten.

En mij gaan vertellen dat ik als ex-vriendje "die haar slechts enkele maanden van dichtbij heeft meegemaakt" geen reeele mening kan geven terwijl ze in dit topic massaal door wildvreemden richting een autisme wordt geduwd naar aanleiding van slechts enkele zinnetjes op een forum?
Dude, ga even lekker in de zandbak spelen of bloempjes plukken en laat de grote, belezen mensen even met rust.
Belezen ben je misschien, maar haar echt leren kennen ben je kennelijk even vergeten in die maanden. Als je dat had gedaan had je namelijk gezien dat er onder de persoon die jij beschrijft juist een heel ander persoon zat. En dat is nu net het probleem. Ze heeft zich aan de buitenkant voorgedaan als iemand die ze eigenlijk niet was. Dat jij dat niet hebt ingezien is een ander verhaal.
Je hebt het over de teksten die ze geschreven heeft. Heb je ooit de moeite genomen om die eens goed te bekijken? Dan zou je zien dat teksten van 15 jaar geleden al precies beschrijven wat er nu uit de test komt.

Waarom jij haar nu zo aan moet vallen is mij dan ook een raadsel en is mij de moeite van het discussieren verder ook niet waard. Ze weet zelf hoe het zit, de mensen dicht om haar heen weten hoe het zit, het instituut waar ze getest is weet hoe het zit en dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Ik ga er hier iig verder geen woorden aan vuil maken.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:26:39 #197
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_58692337
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Wacht even hoor...

Of jij verstand van de materie hebt weet ik niet. Velen hier weten dat misschien niet, omdat je in dit topic maar een paar keer hebt gepost. En voor heel veel mensen komen die niet heel erg vriendelijk over (ondanks dat je waarschijnlijk met de beste bedoeling hebt gereageerd).
Dat jij de meeste verhalen hier niet begrijpt of bij een bepaalde categorie stopt moet jij weten (dat mag je helemaal zelf uitmaken gelukkig), er is ondertussen behoorlijk diep gegaan in verschillende onderwerpen. Als je daarover mee wilt praten, graag. Ook als dat (enkel) vanuit jouw standpunt is. Maar accepteer ook dat 'de anderen' hier daar heel anders op kunnen en zullen reageren dan je (misschien?) gewend bent, puur alleen al vanwege het feit dat de meeste die hier posten anders zijn/denken (en daar in de meeste gevallen een onafhankelijke en medische/psychologische basis voor hebben)
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_58692397
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Precies dat.

Speaking of which..
Ik heb overigens zojuist mijn onnatuurlijke angst voor pudding overwonnen.
Ik weet niet of dat zo onnatuurlijk is. Misschien zijn we wel zo geprogrammeerd dat we glibberige goedjes instinctief afwijzen, omdat het kan wijzen op giftig of bedorven voedsel
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:41:18 #199
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_58692658
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo onnatuurlijk is. Misschien zijn we wel zo geprogrammeerd dat we glibberige goedjes instinctief afwijzen, omdat het kan wijzen op giftig of bedorven voedsel
Dan moet degene die ons geprogrammeerd heeft wel een erg vooruitziende blik hebben gehad dat we ooit nog eens zoiets als yoghurt zouden uitvinden
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:41:33 #200
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58692666
Het is een esthetisch wanprodukt, met de meest vreselijke textuur die ik ooit heb gevoeld. Ik ben er namelijk echt doodsbang voor. Ik ken ook geen levensmiddel wat mij zoveel doet als dat grillige, drillende hoopje ellende.
Maar ik zal het verslaan!
Het kost mij ook heel veel moeite om er niet keihard in te knijpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')