permbannen heeft in elk geval geen zin, die lul is onsterfelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef Re het volgende:
[..]
maakt mij verder niet uit, als het zo hoog zit bij hem doe dat dan lekker prive ipv iemand zo openbaar aan te vallen onder het mom van "vriend"...
Nou nee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Zelfs een klassieke autist begrijpt mij volkomen.
Niet ?quote:
1. Ik heb haar niet op msn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef Re het volgende:
maakt mij verder niet uit, als het zo hoog zit bij hem doe dat dan lekker prive ipv iemand zo openbaar aan te vallen onder het mom van "vriend"...
Sorry dat ik jullie dagboekpassage onderbrak.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:00 schreef Aoristus het volgende:
ik zou maar eens beginnen met een welgemeende sorry, makker
bejegek, het is allang een serie voor egocentrische mensen gewordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry dat ik jullie dagboekpassage onderbrak.
Dat zal elke narcist zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bovendien haal je hier ''manipulatief'' aan en dat is volgens kasta wel degelijk een lovenswaardige eigenschap
Ik snapte hem dus niet. Al had ik wel het idee dat jij een grapje maakte omdat het gedeelte van de kokosnoten wel erg overdreven is mijn inziensquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Zelfs een klassieke autist begrijpt mij volkomen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen hulpverlenersjas aan, ik zit hier in mijn sexy joggingbroek en een topje
Het was ook niet een grapje als in een mop. Het was gewoon mijn reactie op het woord onderzoek.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snapte hem dus niet. Al had ik wel het idee dat jij een grapje maakte omdat het gedeelte van de kokosnoten wel erg overdreven is mijn inziens
Misschien zou je je eerst even moeten verdiepen in de materie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:09 schreef Re het volgende:
misschien zou je je dan eerst even moeten inlezen want ze heeft de diagnose asperger en geen autisme.
Wacht even hoor...quote:En niets mis met een discussie en het geven van een mening hoor maar je zet je neer als "vriend" maar hebt geen zin om haar eerst persoonlijk te benaderen?... Of misschien begrijpen dat het advies van een ex vriendje met inside expertise over iets waar hij weinig verstand van heeft behalve dat hij een paar maandjes uit haar leven hebt mogen delen tig jaar geleden misschien wat rauw op iemands dak kan vallen, maar goed dat zal je bedoeling geweest zijn.
Als je echt zo met haar begaan bent kan dat ook op een andere manier, en dat is het enige wat ik wilde zeggen
Misschien moet jij je grapjurk eens uittrekken en niet iedereen schromelijk overschatten hierquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was ook niet een grapje als in een mop. Het was gewoon mijn reactie op het woord onderzoek.
Dan denk ik aan dierproeven en overdreven haargroei
Aha, jouw hersenspinsels dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was ook niet een grapje als in een mop. Het was gewoon mijn reactie op het woord onderzoek.
Dan denk ik aan dierproeven en overdreven haargroei
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien moet jij je grapjurk eens uittrekken en niet iedereen schromelijk overschatten hier
Precies dat.quote:
Belezen ben je misschien, maar haar echt leren kennen ben je kennelijk even vergeten in die maanden. Als je dat had gedaan had je namelijk gezien dat er onder de persoon die jij beschrijft juist een heel ander persoon zat. En dat is nu net het probleem. Ze heeft zich aan de buitenkant voorgedaan als iemand die ze eigenlijk niet was. Dat jij dat niet hebt ingezien is een ander verhaal.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien zou je je eerst even moeten verdiepen in de materie.
Dan zou je namelijk weten dat Asperger notabene tot de kern van het autismespectrum behoort.
[..]
Wacht even hoor...
Iemand die gezien de eerste alinea geen énkel benul heeft waar hij over praat gaat míj vertellen dat ik me niet moet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb?.
Dude, geloof me, ik ben heel wat beter ingelezen dan de gemiddelde poster hier en m'n "conclusies" worden notabene onderschreven door een afgestudeerd psycholoog.
Ga je dus aub eerst even inlezen voordat je mij ergens op aanspreekt, want de enige ervaring die je met Asperge lijkt te hebben is er kaas overheen gooien en in de oven zetten.
En mij gaan vertellen dat ik als ex-vriendje "die haar slechts enkele maanden van dichtbij heeft meegemaakt" geen reeele mening kan geven terwijl ze in dit topic massaal door wildvreemden richting een autisme wordt geduwd naar aanleiding van slechts enkele zinnetjes op een forum?
Dude, ga even lekker in de zandbak spelen of bloempjes plukken en laat de grote, belezen mensen even met rust.
Of jij verstand van de materie hebt weet ik niet. Velen hier weten dat misschien niet, omdat je in dit topic maar een paar keer hebt gepost. En voor heel veel mensen komen die niet heel erg vriendelijk over (ondanks dat je waarschijnlijk met de beste bedoeling hebt gereageerd).quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien zou je je eerst even moeten verdiepen in de materie.
Dan zou je namelijk weten dat Asperger notabene tot de kern van het autismespectrum behoort.
[..]
Wacht even hoor...
Iemand die gezien de eerste alinea geen énkel benul heeft waar hij over praat gaat míj vertellen dat ik me niet moet bemoeien met zaken waar ik geen verstand van heb?.
Dude, geloof me, ik ben heel wat beter ingelezen dan de gemiddelde poster hier en m'n "conclusies" worden notabene onderschreven door een afgestudeerd psycholoog.
Ga je dus aub eerst even inlezen voordat je mij ergens op aanspreekt, want de enige ervaring die je met Asperge lijkt te hebben is er kaas overheen gooien en in de oven zetten.
En mij gaan vertellen dat ik als ex-vriendje "die haar slechts enkele maanden van dichtbij heeft meegemaakt" geen reeele mening kan geven terwijl ze in dit topic massaal door wildvreemden richting een autisme wordt geduwd naar aanleiding van slechts enkele zinnetjes op een forum?
Dude, ga even lekker in de zandbak spelen of bloempjes plukken en laat de grote, belezen mensen even met rust.
Ik weet niet of dat zo onnatuurlijk is. Misschien zijn we wel zo geprogrammeerd dat we glibberige goedjes instinctief afwijzen, omdat het kan wijzen op giftig of bedorven voedselquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies dat.
Speaking of which..
Ik heb overigens zojuist mijn onnatuurlijke angst voor pudding overwonnen.
Dan moet degene die ons geprogrammeerd heeft wel een erg vooruitziende blik hebben gehad dat we ooit nog eens zoiets als yoghurt zouden uitvindenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo onnatuurlijk is. Misschien zijn we wel zo geprogrammeerd dat we glibberige goedjes instinctief afwijzen, omdat het kan wijzen op giftig of bedorven voedsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |