Spannend!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:02 schreef Logician het volgende:
Ik kreeg vandaag een telefoontje dat ik woensdag om 14:30 de uitslag mag komen aanhoren..
3 weken zijn meestal werkweken. Uitgerekend zijn dat dus 15 werkdagen, en daar valt een feestdag dus niet tussen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar ik vind het nogal vreemd aangezien ze toch heel duidelijk 3wk of eerder hadden gezegd
Hoi, zwaaibaai, 33, ex-begeleider van authisten met een verstandelijke handicap. En waarom zou een ASSer ergens in moeten vallen? Je geeft namelijk zelf aan dat ASS overal onder valt... Je kan daarmee alle kanten op. Het ligt er maar aan welk deel van het authistisch spectrum naar voren komt. Het is geen quiz..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:20 schreef mspoez het volgende:
Jammer dat niemand reageert op mijn vraag, die toch heus serieus was.
Laat ik me eerst even voorstellen, poeZ, 36, moeder van een asperger en juf van een klas vol syndromen, ontwikkelingsstoornissen en trauma's.
Ik kan me beide stroomschema's indenken als passend bij een ASSer (ik neem dat woord maar want daar valt dan iedereen onder), de ene is strikt volgens de regels, de andere is te veel afgeleid...welke van de twee vinden jullie dat het beste de beleving/leefstijl van een ASSer weergeeft? En waarom?
Ik vroeg het me af omdat het plaatje in de OP steeds terugkomt - het lijkt een beetje of dat 'het' is; een nietASS leeft volgens de regels, een welASS krijgt teveel prikkels en dan daardoor niet goed zijn leven leven terwijl er inderdaad zoveel verschillen zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Hoi, zwaaibaai, 33, ex-begeleider van authisten met een verstandelijke handicap. En waarom zou een ASSer ergens in moeten vallen? Je geeft namelijk zelf aan dat ASS overal onder valt... Je kan daarmee alle kanten op. Het ligt er maar aan welk deel van het authistisch spectrum naar voren komt. Het is geen quiz..
beetje moeite met lezen?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:33 schreef mspoez het volgende:
Spannend, Re. Hoop dat het je duidelijkheid geeft.
[..]
Ik vroeg het me af omdat het plaatje in de OP steeds terugkomt - het lijkt een beetje of dat 'het' is; een nietASS leeft volgens de regels, een welASS krijgt teveel prikkels en dan daardoor niet goed zijn leven leven terwijl er inderdaad zoveel verschillen zijn.
quote:
weinig, voel me alleen vreselijk gestressed, morgen moet ik dus daar heen, ik voel me een soort van emotieloos en machteloos door elkaar ofzo.. ik heb geen idee wat er komen gaat... en alles gaat ineens ook anders dan verwacht...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:20 schreef Re het volgende:
[..], dat was me nog niet eens opgevallen
![]()
maar als ik vragen mag, wat gaat er nu zoal door je heen zo vlak voor dat gesprekje?
Nog 24 uur en 58 minutenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:22 schreef Logician het volgende:
[..]
weinig, voel me alleen vreselijk gestressed, morgen moet ik dus daar heen, ik voel me een soort van emotieloos en machteloos door elkaar ofzo.. ik heb geen idee wat er komen gaat... en alles gaat ineens ook anders dan verwacht...
Misschien, ik vind het erg moeilijk uit te leggen, een soort wolkendek van stille emotieloosheid in mijn hoofd ... blablaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:27 schreef Re het volgende:
onzekerheid ---> geen controle --->stress?
Ik heb de link aangepast, nu niet meer bij RapidShit maar bij Megaupload geplaatst.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Ik probeer de folder te downloeaden maar het lukt niet. Stomme site rapidshare.
Maar het klinkt wel intressant.
Morgen ga ik weer naar mijn psycholoog. Ik hoop dat zij mij meer kan vertellen over of en wanneer ik getest kan worden op autisme. En verder moet ik maar zien hoe dit gaat lopen.
Yep, dit is de uitslag zoals deze op papier staat (ik snap de AS V alleen nietquote:
Wat betekend die 50/60 dan precies?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef Re het volgende:
As 5 is de GAF schaal Global Assessment of Functioning
Volgens mij niet, ze waren niet in de war wat het kon zijn, mijn test uitslagen pasten precies bij het beeld dat ik gaf en wat ik vertelde zei ze.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:54 schreef -Mellow- het volgende:
Begrijp ik het nou goed...Als je een sociale stoornis hebt maar ze weten niet precies wat, dan val je onder het syndroom Asperger?
om het maar een naam te geven zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |