Dat ze zo iets niet wetenquote:
Ach ga toch weg man. Als ik nu een topic open Heracles is een kankerclub ga jij ook huilen en gooi je hem dicht ipv te beargumenteren waarom ik het volgens jou verkeerd ziet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:26 schreef Blawh het volgende:
Op een forum hoef je niet altijd objectief te posten, op een forum mag je een mening geven, zolang het niet kwetsend of persoonlijk is. Tong vind het kutclubs en mag dat als TS zeggen, als jij het er niet mee eens bent kun je beargumenteren waarom tong het volgens jou verkeerd ziet.
Dit kun je toch niet met droge ogen beweren hequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:26 schreef Blawh het volgende:
In het discussietopic van tong
Ja wat maakt dat uit??? Het gaat immers toch maar tussen 2 kutclubs...quote:Niet naast iedere wedstrijd nee, maar niet iedere wedstrijd is dan ook een finale van de grootste en meest aansprekende clubcompetitie ter wereld.
Dat is puur speculeren van jouw kant, met zo'n argument kan ik weinig. Sorry.quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach ga toch weg man. Als ik nu een topic open Heracles is een kankerclub ga jij ook huilen en gooi je hem dicht ipv te beargumenteren waarom ik het volgens jou verkeerd ziet.
Er staat toch heel duidelijk een vraag van tong waarmee hij een mening van andere probeert te ontlokken? Dat geeft toch aanleiding tot een discussie? Als jij er zoveel moeite mee hebt, had dan inhoudelijk met argumenten gereageerd en uitgelegd waarom tong in jouw optiek helemaal verkeerd zit.quote:Dit kun je toch niet met droge ogen beweren heDiscussietopic??? van Tong??? Iedereen roept een beetje zijn voorkeur en dat was het. Bar weinig discussie
Nogmaals, het is toch niet verboden om je mening te geven om een forum? tong smijt niet met ziektes en wordt in dat topic niet persoonlijk, ook loopt hij verder niet regelmatig te trollen in het Chelsea en Manu topic. Ik ziet het probleem eigenlijk niet zo.quote:Ja wat maakt dat uit??? Het gaat immers toch maar tussen 2 kutclubs...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef VoreG het volgende:
De VBL-Awards 2008: stemmen maar! #2
Kan toch gewoon open blijven. Het is geen eer om een topic te openen en nu hoeven we ook niet te wachten op WeebI.
Heel goed. Gewoon luisteren naar je users!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:24 schreef venomsnake het volgende:
oke oke, ik reken op je stem..![]()
Ik doe hem wel weer open..
Ja sowwy, ben een beetje melig..
Nog nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is er deze week wel een 'Interview met' geweest?
Zoja, dan kan ik 'm niet vinden.
Zeg, wil je dat ik hem weer op slot gooi?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heel goed. Gewoon luisteren naar je users!
Machtsmisbruik!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zeg, wil je dat ik hem weer op slot gooi?.
Dan zal er dus nog wel eentje komen.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo'n OP is toch wel goed voor twee stemmen bij de deco award, VS!
Shit ja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo'n OP is toch wel goed voor twee stemmen bij de deco award, VS!
Een soort VBL-Vraagbaak?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er misschien een topic waar je gewoon allemaal korte vragen in kan stellen over voetbal?
Want ik wou eigenlijk weten hoe dat (club)lied heette van Zenit St. Petersburg dat gedraaid werd tijdens de huldiging (niet dat lied van de Foo Fighters).
Ja zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |