abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58407822
Een relatie die begint door een ontmoeting in een trein, is dat überhaupt mogelijk? Waarom wil je dat weten? Welnu ik kijk een aantal films, en wat blijkt de mensen (de karakers) ontmoeten elkaar voor het eerst in de trein, en het script dicteerd dat er gelijk hele gesprekken volgen. Maar het kan aan mij liggen maar ik kan zoiets moeilijk voorstellen. Vooral niet hier in Nederland waarin iedeeen stuurs naar buiten kijkt met de oordoppen in het oor.

Anyway is een dergelijk verhaallijn nu plausibel in real life of niet?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_58407850
Als je enige communicatieve vaardigheden hebt, dan is dat uiteraard, zoals in elke andere situatie, mogelijk.
pi_58407862
Waarom niet? Als je niet contactgestoord bent en zelfverzekerd zie ik het probleem niet.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_58407902
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Waarom niet? Als je niet contactgestoord bent en zelfverzekerd zie ik het probleem niet.
Ik wacht op de eerste persoon die zegt ja inderdaad is mij gebeurt, want op dit moment geloof ik er weinig van. Anders dan het zal vast wel mogelijk zijn, maar goed wat is niet mogelijk.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_58408013
in een trein? Ik krijg in de trein altijd het idee dat iedereen probeert zo min mogelijk elkaar aan te kijken zodat er absoluut geen gesprek kán ontstaan. Ookal is de trein bomvol, dan nog krijgt iedereen het voor elkaar hun ogen te richten op iets wat vooral geen ander persoon is.
pi_58408028
Ja, dat is mij gebeurd. Maar is nooit echt een relatie uit voortgekomen, heeft wel een paar maanden geduurd.
pi_58408084
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:54 schreef MLI het volgende:

Ja, dat is mij gebeurd. Maar is nooit echt een relatie uit voortgekomen, heeft wel een paar maanden geduurd.
En binnen vier reacties zegt iemand ja dat is bij mij gebeurt. Ben je serieus? Ik neem aan dat het hier in kwestie niet gaat om een trein in Nederland.
pi_58408158
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:57 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

En binnen vier reacties zegt iemand ja dat is bij mij gebeurt. Ben je serieus? Ik neem aan dat het hier in kwestie niet gaat om een trein in Nederland.
Misschien heeft ie net dat ene meisje getroffen die géén i-pod in haar oren had?
pi_58408227
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:57 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Jawel, was tussen Hilversum en Amsterdam. Nog steeds contact met die kerel trouwens, wel tof. En ik had wel een iPod in mijn oren. De coupé was helemaal leeg en toen kwam hij recht tegenover me zitten.
  donderdag 1 mei 2008 @ 00:07:54 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58408255
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De enige vreemde mensen die lange gesprekken in de trein beginnen zijn mongooltjes, kinderen, hosselaars of gestoorde verslaafden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58408288
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:06 schreef MLI het volgende:

[..]

Jawel, was tussen Hilversum en Amsterdam. Nog steeds contact met die kerel trouwens, wel tof. En ik had wel een iPod in mijn oren. De coupé was helemaal leeg en toen kwam hij recht tegenover me zitten.
Ben ik gelijk benieuwd wat ie gedaan heeft om er voor dat zorgen dat die ipod je oren uit kwam en er een gesprek kwam hij sprong, struikelde over het snoertje, de oortelefoontjes vielen uit je oor en hop... er was een gesprek?
  donderdag 1 mei 2008 @ 00:09:32 #12
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_58408289
Ik reis elke dag met de trein en het komt regelmatig voor dat ik erg leuke gesprekken heb met mensen in de trein. Er is nooit een relatie uit voortgekomen maar ik zie niet in waarom het onmogelijk zou zijn.
  donderdag 1 mei 2008 @ 00:09:38 #13
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58408290
TS kent het verschil niet tussen een filmscript en de realiteit
pi_58408335
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Ben ik gelijk benieuwd wat ie gedaan heeft om er voor dat zorgen dat die ipod je oren uit kwam en er een gesprek kwam hij sprong, struikelde over het snoertje, de oortelefoontjes vielen uit je oor en hop... er was een gesprek?
Hij was waarschijnlijk ontzettend .
Tap tap tap
  PR/Manusje van alles donderdag 1 mei 2008 @ 00:13:53 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58408358
In de kroeg, op de plee, in de trein, in de supermarkt op het voetbalveld.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_58408360
Ikzelf ben in mijn schooltijd wel eens iemand tegen gekomen in de streekbus. meisje wat aan het huilen was. Ik vroeg of ze een zakdoekje wou. Ik was toen een jaar of 12. Ging voor het eerst naar de middelbare school. en dat meisje was overstuur want zij moest ook naar de grote mensen school. en vond dat maar eng. we kwamen toevallig op de zelfde school terecht. Ik was eigenlijk ook een beetje bangig maar liet het bijna niet merken. En probeerde zo over te komen dat ik haar zou beschermen. We kwamen in dezelfde klas terecht. en dat ging zo 4 jaar door tot we beiden in het examenjaar voor het eerst eigenlijk bij elkaar op bezoek kwamen. en ik eigenlijk al die jaren toen nooit echt aandacht aan dat meisje besteede. toen was voor mij al duidelijk dat ik verlieft was. nu hebben we beiden 1 zoon en 1 dochter. en we zijn echter al heel wat jaartjes verder.

Het is dan wel geen trein. maar dat doet er niet toe.
pi_58408382
Kijk maar eens in de Rails (treinmaandblad)...daar staan elke maand heel wat advertenties in van mensen die een leuke man/vrouw in de trein hebben ontmoet, en die daar dan weer contact mee zoeken

Maar gesprekken in de trein zijn niks voor mij...ik ben dus één van die boos-kijkende-vrouwen-met-ipod
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
pi_58408444
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:14 schreef Lushy het volgende:
Kijk maar eens in de Rails (treinmaandblad)...daar staan elke maand heel wat advertenties in van mensen die een leuke man/vrouw in de trein hebben ontmoet, en die daar dan weer contact mee zoeken

Maar gesprekken in de trein zijn niks voor mij...ik ben dus één van die boos-kijkende-vrouwen-met-ipod
hahahaha en hoe ik, blauwe broek, geruit shirt, groen petje.. jij, blauwe broek, blauw shirt. In de trein tussen denbosch en tilburg, ik durfde niks tegen je te zeggen maaruh,, neuken?
pi_58408500
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:14 schreef Lushy het volgende:

Ik zit altijd te slapen/lezen met muziek in de oren .
Tap tap tap
pi_58408509
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Nee, de coupé was gewoon leeg, normaal kies je dan je eigen vierzitter uit. Hij lachte naar me, ik lachte terug en toen begon stelde hij zich voor en moest ik uit beleefdheid mijn oortjes wel uitdoen.
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij was waarschijnlijk ontzettend .
pi_58408556
Hoi. Ik heb mijn vriend op straat leren kennen (en nee ik ben geen hoer). We zijn inmiddels al weer bijna 3 jaar samen, dus ja het kan .
pi_58408575
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:17 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

hahahaha en hoe ik, blauwe broek, geruit shirt, groen petje.. jij, blauwe broek, blauw shirt. In de trein tussen denbosch en tilburg, ik durfde niks tegen je te zeggen maaruh,, neuken?
Huh...ik zit nooit in de trein tussen Den Bosch en Tilburg

[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
pi_58408579
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:23 schreef Tristessa het volgende:

Hoi. Ik heb mijn vriend op straat leren kennen (en nee ik ben geen hoer). We zijn inmiddels al weer bijna 3 jaar samen, dus ja het kan .
Op straat vindt ik toch anders dan in een trein.
pi_58408643
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:24 schreef Lushy het volgende:

[..]

Huh...ik zit nooit in de trein tussen Den Bosch en Tilburg

het was te proberen
  donderdag 1 mei 2008 @ 00:28:13 #25
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_58408653
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:24 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Op straat vindt ik toch anders dan in een trein.
Waarom?

in de trein ben je toch al gedwongen tot elkaar dus kun je maar beter praten. op straat kan ze alle kanten op en heeft ze dus genoeg vluchtwegen Op zich vind ik de straat dus moeilijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')