Ik wacht op de eerste persoon die zegt ja inderdaad is mij gebeurt, want op dit moment geloof ik er weinig van. Anders dan het zal vast wel mogelijk zijn, maar goed wat is niet mogelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom niet? Als je niet contactgestoord bent en zelfverzekerd zie ik het probleem niet.
En binnen vier reacties zegt iemand ja dat is bij mij gebeurt. Ben je serieus? Ik neem aan dat het hier in kwestie niet gaat om een trein in Nederland.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:54 schreef MLI het volgende:
Ja, dat is mij gebeurd. Maar is nooit echt een relatie uit voortgekomen, heeft wel een paar maanden geduurd.
Misschien heeft ie net dat ene meisje getroffen die géén i-pod in haar oren had?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:57 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
En binnen vier reacties zegt iemand ja dat is bij mij gebeurt. Ben je serieus? Ik neem aan dat het hier in kwestie niet gaat om een trein in Nederland.
Jawel, was tussen Hilversum en Amsterdam. Nog steeds contact met die kerel trouwens, wel tof. En ik had wel een iPod in mijn oren. De coupé was helemaal leeg en toen kwam hij recht tegenover me zitten.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:57 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
En binnen vier reacties zegt iemand ja dat is bij mij gebeurt. Ben je serieus? Ik neem aan dat het hier in kwestie niet gaat om een trein in Nederland.
De enige vreemde mensen die lange gesprekken in de trein beginnen zijn mongooltjes, kinderen, hosselaars of gestoorde verslaafden.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom niet? Als je niet contactgestoord bent en zelfverzekerd zie ik het probleem niet.
Ben ik gelijk benieuwd wat ie gedaan heeft om er voor dat zorgen dat die ipod je oren uit kwam en er een gesprek kwamquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Jawel, was tussen Hilversum en Amsterdam. Nog steeds contact met die kerel trouwens, wel tof. En ik had wel een iPod in mijn oren. De coupé was helemaal leeg en toen kwam hij recht tegenover me zitten.
Hij was waarschijnlijk ontzettendquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ben ik gelijk benieuwd wat ie gedaan heeft om er voor dat zorgen dat die ipod je oren uit kwam en er een gesprek kwamhij sprong, struikelde over het snoertje, de oortelefoontjes vielen uit je oor en hop... er was een gesprek?
hahahaha en hoequote:Op donderdag 1 mei 2008 00:14 schreef Lushy het volgende:
Kijk maar eens in de Rails (treinmaandblad)...daar staan elke maand heel wat advertenties in van mensen die een leuke man/vrouw in de trein hebben ontmoet, en die daar dan weer contact mee zoeken![]()
Maar gesprekken in de trein zijn niks voor mij...ik ben dus één van die boos-kijkende-vrouwen-met-ipod
Ik zit altijd te slapen/lezen met muziek in de orenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:14 schreef Lushy het volgende:
Kijk maar eens in de Rails (treinmaandblad)...daar staan elke maand heel wat advertenties in van mensen die een leuke man/vrouw in de trein hebben ontmoet, en die daar dan weer contact mee zoeken![]()
Maar gesprekken in de trein zijn niks voor mij...ik ben dus één van die boos-kijkende-vrouwen-met-ipod
Nee, de coupé was gewoon leeg, normaal kies je dan je eigen vierzitter uit. Hij lachte naar me, ik lachte terug en toen begon stelde hij zich voor en moest ik uit beleefdheid mijn oortjes wel uitdoen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ben ik gelijk benieuwd wat ie gedaan heeft om er voor dat zorgen dat die ipod je oren uit kwam en er een gesprek kwamhij sprong, struikelde over het snoertje, de oortelefoontjes vielen uit je oor en hop... er was een gesprek?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk ontzettend.
Huh...ik zit nooit in de trein tussen Den Bosch en Tilburgquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:17 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
hahahaha en hoeik, blauwe broek, geruit shirt, groen petje.. jij, blauwe broek, blauw shirt. In de trein tussen denbosch en tilburg, ik durfde niks tegen je te zeggen maaruh,, neuken?
Op straat vindt ik toch anders dan in een trein.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:23 schreef Tristessa het volgende:
Hoi. Ik heb mijn vriend op straat leren kennen (en nee ik ben geen hoer). We zijn inmiddels al weer bijna 3 jaar samen, dus ja het kan.
het was te proberenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:24 schreef Lushy het volgende:
[..]
Huh...ik zit nooit in de trein tussen Den Bosch en Tilburg![]()
Waarom?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:24 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Op straat vindt ik toch anders dan in een trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |