Met dit fragment is Gerard aardig in m'n achting gedaaldquote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef Feivel1 het volgende:
Ik blijf deze zo fantastisch vinden he:
Ik kan me nog herinneren, dat ik toen in een deuk heb gelegen, mn ma zat ook te kijken.
Die quote: "WEL 'NS OP BONAIRE GEWEEST?".
Uh?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Met dit fragment is Gerard aardig in m'n achting gedaald
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef Feivel1 het volgende:
Ik kan me nog herinneren, dat ik toen in een deuk heb gelegen, mn ma zat ook te kijken.
Het verhaal er omheen is aardig hoor, maar ik hou niet van mensen die met van die kulargumenten aankomen om hun gordel niet te dragen.quote:
Mijn vader is ook zoquote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Het verhaal er omheen is aardig hoor, maar ik hou niet van mensen die met van die kulargumenten aankomen om hun gordel niet te dragen.
Deed ik ook, maar werd min of meer gedwongenquote:
Ik word (nog) niet gedwongenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar werd min of meer gedwongen.
Ik ga nu iigquote:
Vast niet, lukt me ook nooit... Viel spass...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga nu iig, heb me wel voorgenomen weer optijd naar huis te gaan
, ben benieuwd of dat lukt
.
Als ik gister zou hebben gezopen, was ik hier nog lang niet geweest...quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:08 schreef Timo20 het volgende:Sersjee & borisz
![]()
ben ik toch niet alleen, wat ik wel had verwacht op dit onGoddelijke tijdstip
Ik heb besloten dat ik alvast een opdracht ging maken voor macroeconomie. Dus ja en de zon schijnt dus zo hopelijk nog even van het weer genietenquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:08 schreef Timo20 het volgende:Sersjee & borisz
![]()
ben ik toch niet alleen, wat ik wel had verwacht op dit onGoddelijke tijdstip
Ik ook niet. Normaal gesproken uberhaupt (vanwege uitslapen enzo) maar ja, die verdomde honden hequote:Op donderdag 1 mei 2008 09:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik gister zou hebben gezopen, was ik hier nog lang niet geweest...
quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Normaal gesproken uberhaupt (vanwege uitslapen enzo) maar ja, die verdomde honden he![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
Zou er een CD in de lijst staan die ekdom niet heeft ?
Her ergste is: ze zijn niet eens van onsquote:
"Ik weiger die gordel om te doen"quote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef Feivel1 het volgende:
Kan niet wachten tot 2 juli...quote:
Wilde eigenlijk ook gaan maar ik vond het toch echt te duurquote:
Die live cd/dvd is echt geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |