Het schijnt rood te moeten voorstellen, vanwege de Dag van de Arbeid...quote:
Ja, ik las het al. Maar op mijn scherm is het gewoon donkeroranjequote:Op donderdag 1 mei 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het schijnt rood te moeten voorstellen, vanwege de Dag van de Arbeid...
De mijne ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik las het al. Maar op mijn scherm is het gewoon donkeroranje.
Wat heb jij met Danny gedaan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh.
moet je betalen voor brandstof dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, volgende maand gaan hier de benzineprijzen met 1/3 omhoog..
Doe wildquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu 31 cent de liter, wordt 42 cent.
Dag van Sinterklaasquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:33 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat het met Sinterklaas wordt
Schimmel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:33 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat het met Sinterklaas wordt
JKquote:
Zal vanmiddag effe wat in elkaar breienquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:38 schreef JortK het volgende:
Maak trouwens eens een header voor de 800 series PoeK die missen we nog![]()
Dag van de arbeidquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:44 schreef PoeK het volgende:
what's with the red eigenlijk
Ik vind het maar lelijk
Weet ik veel wat het met elkaar te maken heeft, waarschijnlijk omdat ook de PvdA rood is ofzo weet ik veelquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:46 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ah.
En wat heeft rood daar mee te maken?
Hemelvaart is ook vandaag toch?
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:43 schreef PoeK het volgende:
[..]
JK
[..]
Zal vanmiddag effe wat in elkaar breien
Goed plan trouwens moet ik ook nog doen 14.gifquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:55 schreef PoeK het volgende:
@ breakfast
whehe... fijn he.. al die belastingen.. hier zit er subsidie opquote:Op donderdag 1 mei 200810:32 schreef Pheno het volgende:
Ach, wij zien het hier dagelijks [afbeelding]
Nou ja, ik dan weer niet, met dank aan tankpasje van baas. Maar ik zou toch niet graag zelf auto willen rijden hier in NL. Kutlijers [afbeelding]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op donderdag 1 mei 200811:01 schreef JortK het volgende:
* ]JortK klust ondertussen door aan top500 dingetje [afbeelding
Automatisch postenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |