quote:Op woensdag 30 april 2008 14:50 schreef Leonos het volgende:
Toch had ik dit toernooi gewonnen als ik meedeed
The Underdogquote:Op woensdag 30 april 2008 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
Kut de naam van gamefreek staat in het klein hoe kan dat![]()
Misschien ben je morgen wel de Kampioen van 2008!quote:
Kun jij vanavond ergens tussen 19.00 en 20.00? Gameskills zijn 's avonds op zijn best en ben nu nog een beetje moe en gaar van gisterenquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
Gamefreek ik hoor het wel of en hoe laat je vandaag kan!
Vanmiddag was leuker geweestquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kun jij vanavond ergens tussen 19.00 en 20.00? Gameskills zijn 's avonds op zijn best en ben nu nog een beetje moe en gaar van gisteren
Met dank aan Exiss voor het beschikbaar stellen van het prijsgeldquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:49 schreef AQuila360 het volgende:
Dadelijk de finale met als prijs: Eeuwige roem en een heleboel geld
Tering de finale was echt zenuwslopendquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:46 schreef gamefreek het volgende:
Gefeliciteerd AQuila, die ene mm deed mij de das om
Alleen hoop ik het dan wel af te maken zonder het kampioenschap te verliezen op 1 mmquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Oke in 2009 weer![]()
Kan Spanky nog even oefenen![]()
Ik was ff bang idd ik hoopte dat je me vast zou zetten dan kon ik teleporten naar veilig gebied en later met jetpack naar je toe komen omdat ik nog wel kei veel health hadquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:15 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen hoop ik het dan wel af te maken zonder het kampioenschap te verliezen op 1 mm
Moet ik wel zorgen dat ik er in het begin niet uitgeslagen word omdat mijn skills weer verroest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Je had geen schijn van kans gehadquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:01 schreef Leonos het volgende:
Hmm, gelukkig weten jullie wie de echte kampioen is. Helaas had ik geen tijd
Maarja, back to GTA
Mij kennende zal ik dat idd nog vele malen naar voren brengenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef existenz het volgende:
Alweer Aquila kampioen? Kut, nu kom ik helemaal niet meer in het centrale 360 topic. Die ego is te groot nu
Ik zei er ook meteen sorry bijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik voel me toch licht beledigd na die opmerkingen van hierboven!maar ik zal wel de Grote Sterke ER zijn en alsnog een nieuwsberichtje tikken
Dankjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Gefeliciteerd Aquila
Winnaar Grote FOK!forum Worms 2008 Toernooi bekend!
Ik zal net als Rocky zijn in Rocky IV, ik ga gewoon naar een houten hutje in Alaska om te trainen trainen trainen tegen de Russische wetenschappelijk geoptimaliseerde moordmachine die jij bent! Nu nog op zoek naar de juiste persoon om Adrian te zijn, en dan ben ik er klaar voor volgend jaar!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het berichtje is wel heel erg tofHopelijk kom je er over heen
Gefeliciteerd gast, heb ik in ieder geval nog verloren van de latere winnaar. Nu valt het nog *enigzins* mee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tering de finale was echt zenuwslopendDit was echt finale waardig!
Het 1e potje won ik opzich vrij makkelijk! 2de potje ging redelijk overtuigend naar gamefreek!
Potje 3 was echt spannend en won ik op het nippertje maar het scheelde echt helemaal nix!
In de poule moest ik ook tegen gamefreek maar toen was het makkelijk maar hij was ineens 1000 x beter![]()
AQuila360 KAMPIOEN jeeeeeeej
yup!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Gefeliciteerd AQuila! Binnenkort tijd voor ons om een potje te spelen
Potje met meer dan 2 lui misschien? Lijkt mij ook wel lachen om tegen jullie allebei te spelen.quote:
Als jullie dat op een dag doen dat ik ook kan doe ik meequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
Weet je wat pas echt tof is een toernooitje maar dan 2 vs 2
Dus 2 mensen bij elkaar tegen 2 andere mensen! Dan kun je toffe dingen doen!
In goed overleg moet er toch wel een datum geprikt kunnen wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als jullie dat op een dag doen dat ik ook kan doe ik mee![]()
Als Vice-Kampioen moet ik wel een beetje in vorm blijven
Is inderdaad niet echt te regelenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In goed overleg moet er toch wel een datum geprikt kunnen worden![]()
Maar 2 tegen 2 vind ik altijd erg tof alleen is het lastig om dat met onbekende rond te krijgen![]()
Maar af en toe Worms spelen is wel tof
Keertje kijken of meer lui dat willen dan kunnen we aantal potje spelenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is inderdaad niet echt te regelenMaar wel leuk!
Ik team met aquila!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef Reintji het volgende:
Keertje altijd, vrijdag overdag beschikbaar, anders 's avondsMisschien morgen avond ofzo dan? Als er dan nog 2 mensen mee doen kunnen we een potje 2 vs 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is altijd het tofste!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Had het niet gezienquote:
Oke is goed ik wil eigenlijk 2 vs 2 doen als er nog 2 man bij komenquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Had het niet gezien![]()
Vanaaf en morgenavond gaat mij iig niet lukken, meld me wel aan voor een potje op andere dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |