Ja, maar in een hoop buitenlandse competities tellen die minder hard mee voor een schorsing, daarnaast is ie ook nog hele periode geblesseerd geweest omdat mijnheer dacht geen scheenbeschermers te hoeven te dragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat kaarten pakken had hij zijn hele leven. Na de winterstop toen hij gekocht werd ging het juist veel beter met Ajax.
In 2 jaar tijd, 1 doelpuntje, ok het is natuurlijk geen doelpuntenmachine, maar 1 doelpunt is erg mager, en zo super zijn de resultaten niet van de wedstrijden waarin hij meedeed, check het maar:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:25 schreef kalinho het volgende:
Idd. Geloof dat er maar 1 wedstrijd met hem werd verloren ofzo.
En ik zit me nog altijd te bedenken hoe ERG de bal geweest zou zijn bij PSV-uit...van 30 mter op de volley vol op de paal en gomes; et zou volgens mij de goal van het jaar geweest zijn (en, mits de rest ook verder ging qua scoreverloop...het kampioenschap;) )
Naja drama is misschien wat overdreven, hoewel ik dat van Litmanen wel vond, maar ik vond hem nou niet zo dominant spelen als ze eerste periode, of de periode in Italie, ik had toch het idee dat hij conditioneel en qua snelheid een stuk minder was geworden waardoor hij erg vaak moest corrigeren met overtredingen. Kijk ik ben geen Ajax supporter, misschien dat het voor echte fans anders voelt, ik heb dat zelf ook met AZ, daar ben je ook fan van bepaalde spelers, maar als je echt realistisch bent, dan valt het soms toch beetje tegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:42 schreef kalinho het volgende:
Nja laatmaar gaan ook; als jouw referentiekader over comebacks Rijkaard is...tsja dan zijn we gauw klaar. Hell, dan zou zelfs Cocu nog een drama zijn.
Over Davids praat je onzin vind ik. Het enige stomme bij hem was de wedstrijd tegen Go Ahead, en de LANGE revalidatie. Dat is echt zonde geweest. Maar je kan niet met droge ogen beweren dat de comeback van Davids drama was.
STaan er bij VI.nl ook rapportcijfers bij die hij toen kreeg?
Misschien kunnen Ari en Pellè binnenkort 'per ongeluk' enkele botten breken.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:23 schreef Technoviking het volgende:
Hij loopt al vanaf het begin van dit seizoen mee als stagiair coach betaald voetbal en spitsentrainer. Als AZ-supporter zie ik hem graag in de plaats voor Pelle of Ari, maar dit gaat mijns inziens niet meer gebeuren.
nevermind...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Misschien kunnen Ari en Pellè binnenkort 'per ongeluk' enkele botten breken.
Kom op, Kluivert terug in de Eredivisie zou wel lachen zijn toch?quote:
Patrick Kluivert is nog steeds die topspits. Het komt er alleen niet meer uit door blessures en dergelijke.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik had hem graag nog bij SC Heerenveen als supersub/spitsentrainer gezienAch, bij AZ onder Van Gaal zal hij zich vast beter op z'n plek voelen. Ik kan me Patrick Kluivert als trainer echter nog niet zo goed voorstellen, dat zal echter wel door de leeftijd komen.. Het beeld van de topspits die hij ooit was overheerst nog te veel
quote:"Dit Oranje mist een type-Kluivert"
15 juli 2009
Patrick Kluivert vindt niet dat er momenteel een opvolger van hem in het Nederlands Elftal loopt. De topscorer aller tijden (40 doelpunten) van Nederland valt het daarnaast op dat er weinig routine is in het huidige Oranje. Dat zegt hij in een interview met OnsOranje.
"Het Nederlands elftal volg ik op de voet", aldus Kluivert. "De voorbereiding naar het WK toe ging voorspoedig, maar of we dit keer wel de finale halen, durf ik niet te voorspellen. Het is een erg jong team, met slechts een paar ervaren jongens als Ooijer en Gio. Of dat genoeg is zal pas later blijken."
Kluivert kijkt met grote belangstelling naar de spitspositie, waar hij zelf jarenlang bezette. "Bondscoach Van Marwijk is een goede man. Ik hoop dat hij de poppetjes goed neerzet. Mijn interesse gaat vooral uit naar de spitspositie. Huntelaar en Kuyt spelen meestal voorin en ze doen dat heel goed, maar eigenlijk is er geen echt type Kluivert meer."
Kluivert loopt momenteel stage bij PSV om het trainersvak te leren, maar is nog niet officieel gestopt als voetballer. De oud-Ajacied beseft tegelijkertijd dat Oranje voor hem een gepasseerd station is. "Straks in Zuid-Afrika zal ik er ook bij zijn, maar dan als toeschouwer. In principe ben ik international af. Zelf zou ik nooit voor het Nederlands elftal bedanken en zo lang ik nog geen definitief punt achter mijn loopbaan heb gezet, voel ik me nog steeds voetballer. Maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat de bondscoach geen spits met een 'sabbatical' gaat selecteren", zegt hij.
Zien we Kluivert straks terug als een schreeuwende 'leeuw'? "Nee, ik zit niet gehuld in het oranje op de tribune. Als ik kijk, doe ik dat deels als coach, deels als ex-speler, maar niet als fanatieke supporter. Al leef ik wel met ze mee. Ik weet precies wat die jongens op het veld voelen."
http://www.fcupdate.nl/ni(...)ype-kluivert_124204/
Verstandig, Patrick.quote:Kluivert wijst aanbieding uit Iran af
Patrick Kluivert heeft onlangs een aanbieding van een club uit Iran naast zich neergelegd. De spits geeft de voorkeur aan het afronden van zijn cursus Coach Betaal Voetbal en zijn stage bij Jong PSV.
De 33-jarige Kluivert heeft meerdere malen laten weten open te staan voor een rentree op de voetbalvelden. Nadat Soccer International werd benaderd door een club uit Iran, die een lucratief contract klaar had liggen voor Kluivert, werd er contact opgenomen met Rob Jansen.
De zaakwaarnemer van de voormalig spits van onder meer Ajax, FC Barcelona, Valencia en PSV liet Martin Houwen van Soccer International vrijwel direct weten niet in te gaan op de aanbieding.
"Hij was eigenlijk direct heel duidelijk en vertelde dat de prioriteit van Patrick nu ligt bij het afronden van zijn cursus Coach Betaald Voetbal en zijn stage bij PSV. Dit zal nog circa drie maanden in beslag nemen, verder maakt Jansen zich ook zorgen om de situatie in Iran en is hij niet snel geneigd om spelers hier heen te brengen", aldus Houwen tegenover VoetbalPrimeur.
Kluivert is al ruim een jaar in de weer als trainer. Zijn laatste wedstrijden speelde hij in het seizoen 2007/08 voor de Franse club Lille OSC. Na zijn weinig succesvolle periode in Frankrijk besloot de voormalig topspits zich bij AZ te melden om daar stage te gaan lopen bij toenmalig hoofdtrainer Louis van Gaal. Inmiddels is Van Gaal vertrokken naar Bayern München en loopt Kluivert nu mee bij Jong PSV.
Nee, maar dat doet er kennelijk niet toe.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:52 schreef Fides het volgende:
Lam op de fiets of snorfiets (daar vallen die vespaatjes volgens mij onder),wie heeft dat nou nooit gedaan. Gaat weer nergens over natuurlijk.
Hij heeft veel vaker, meer en langer terug moeten komen van een blessure dan Van Nistelrooy, maar dat haalt het nieuws dan niet. Deze doodnormale overtreding wel. Gek he?quote:Wel jammer dat hij op 33 jarige leeftijd zo het nieuws haalt ipv met een comeback bij Real (zoals van Nistelrooy).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |