abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60376381
Huntelaar-Cvitanich tegenover Koevermans-Lazovic. Lastig kiezen.

Kluivert had 5 jaar geleden al moeten stoppen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  Moderator zondag 27 juli 2008 @ 13:27:52 #77
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60376555
Nee geld schrapen bij een buitenlandse club als PSV vind ik wel slim van hem
pi_60377303
Hij laat temidden van de bejaarden en alle wissels al meer zien dan Huntelaar in de kracht van zijn leven in wat een competitief team moet worden. Het verschil tussen puur voetbaltalent en de afwezigheid daarvan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60559908
Nu Ruud van Nistelrooij is gestopt voor Oranje blijft Kluivert de komende jaren de topscorerslijst van de internationals aanvoeren Van der Vaart staat het dichtst met 12 goals terwijl Kluivert er 40 gemaakt heeft.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60561772
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:20 schreef Breach het volgende:
Nu Ruud van Nistelrooij is gestopt voor Oranje blijft Kluivert de komende jaren de topscorerslijst van de internationals aanvoeren Van der Vaart staat het dichtst met 12 goals terwijl Kluivert er 40 gemaakt heeft.
The Hunter zal wel een goede poging doen
pi_60637648
Hij trainer?
pi_60639373
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:20 schreef Breach het volgende:
Ruud en Patrick zijn even oud toch?
Als je dan dat verschil in carriere ziet, groter kan het haast niet zijn.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60640573
Kluivert begon aan de top en daalde langzaam af, Ruud begon onderaan en werkte zich langzaam naar de top. Ze zijn elkaars tegenpolen. Wie is eigenlijk ouder, is dat bekend?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:37:32 #84
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60640822
precies even oud, dat is de grap
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60640879
Ik bedoel wie is er eerder geboren, of iemand dat weet, Patje of Ruud
pi_60640940
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik bedoel wie is er eerder geboren, of iemand dat weet, Patje of Ruud
Zelfde dag, zelfde jaar...
pi_60640993
JA MAAR WIE IS ER EERDER GEBOREN OP DIE DAG, DUS WIE IS ER OUDER, KLUIVERT OF VAN NISTELROOY
pi_60641062
Sommige mensen willen het niet snappen, maar ik heb geen antwoord op je vraag DrDentz
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60653735
Ik vind Kluivert nog steeds een betere spits eigenlijk hoor. Completer. (los van carriereprestaties)
pi_60654757
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Kluivert begon aan de top en daalde langzaam af, Ruud begon onderaan en werkte zich langzaam naar de top.
Los van de vraag of Ruud de top gehaald heeft, Kluivert begon op hoog niveau maar werkte zich daarna wel verder omhoog. Toen zakte hij vrij plotseling een stukje na een langdurige blessure, en daarna nog een keer dieper na weer een lange blessuregeschiedenis.

Hij is 4 jaar lang bij Barca een fenomeen geweest, dat schijnt nogal eens weggemoffeld te moeten worden.
pi_60655169
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Los van de vraag of Ruud de top gehaald heeft, Kluivert begon op hoog niveau maar werkte zich daarna wel verder omhoog. Toen zakte hij vrij plotseling een stukje na een langdurige blessure, en daarna nog een keer dieper na weer een lange blessuregeschiedenis.

Hij is 4 jaar lang bij Barca een fenomeen geweest, dat schijnt nogal eens weggemoffeld te moeten worden.
Ruud heeft voor Manchster United en Real Madrid als belangrijke basisspeler gespeeld.
Ook heeft hij met Oranje 1 WK en 2 EK's meegemaakt.
Dan mag je wel stellen dat Ruud de top heeft gehaald ja.

Patrick was een hele goede maar vooral complete spits maar heeft mentaal gewoon niet genoeg inhoud om langdurig aan de top te verblijven. Heel erg zonde.
pi_60655433
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ruud heeft voor Manchster United en Real Madrid als belangrijke basisspeler gespeeld.
Ook heeft hij met Oranje 1 WK en 2 EK's meegemaakt.
Dan mag je wel stellen dat Ruud de top heeft gehaald ja.
Hij heeft natuurlijk niet zoveel bereikt. Qua kampioenschappen kan het er mee door sinds de laatste twee jaar, maar op de allerhoogste podia geeft hij niet thuis. Zal wel aan zijn mentaliteit liggen.
quote:
Patrick was een hele goede maar vooral complete spits maar heeft mentaal gewoon niet genoeg inhoud om langdurig aan de top te verblijven. Heel erg zonde.
Volgens mij gaf zijn knie het op. Van de laatste 4 jaar is hij er 3 geblesseerd geweest. Dan kun je natuurlijk nooit je niveau vasthouden, ondanks dat hij wel de mentaliteit heeft om te blijven revalideren.
pi_60660748
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:45 schreef DrDentz het volgende:
JA MAAR WIE IS ER EERDER GEBOREN OP DIE DAG, DUS WIE IS ER OUDER, KLUIVERT OF VAN NISTELROOY
Denk Van Nistelrooy. Kluivert is lui geboren, lees je wel eens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60662015
Kluivert traint de laatste weken kneiterhard bij AZ. Echt goed bezig.
Ook veel apart trainen etc, als de spitsen van AZ niet scoren dan zou het zo maar kunnen dat Patje weer op de nederlandse velden te zien zal zijn.
Ik zou het als persoon prima vinden, blijft een geniale spits!

Als ie het vertrouwen van de trainer krijgt (en dat heeft ie bij AZ) dan zou ie best wel weer eens wat mooie dingen kunnen laten zien...............
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60692517
Ik hoop met alle AZ-fans mee.
pi_60692640
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef Technoviking het volgende:
Ik hoop met alle AZ-fans mee.
De fanatieke supporters hopen waarschijnlijk dat die Ajacied wegblijft.
- verwijderd door admin -
pi_60692675
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:26 schreef groenen het volgende:

[..]

De meeste waren in de gloriedagen gewoon nog Ajax fan hoor.
pi_60692748
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

De meeste waren in de gloriedagen gewoon nog Ajax fan hoor.
"In mijn tijd gingen we nog voor 6 gulden naar de staantribune in de hout hoor"
pi_60692790
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:26 schreef groenen het volgende:

[..]

Buhuh die vuile neus uit 020 onze aartsrivaal.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60695609
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef Fiskus het volgende:

[..]

The Hunter zal wel een goede poging doen
Huntelaar haalt never nooit 40 goals in Oranje. Hij is 25 en staat op 8 doelpunten. De titel blijft voorlopig in de handen van Kluivert. Niet dat hij daar wat aan heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')