Nee, niks mis met zijn lichaam. Vrijwel al zijn blessure kwamen ook door het niet vorm zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dit zuig jij zo even uit je grote duim?
1: Door verkeerde instellingquote:Op maandag 30 juni 2008 19:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Oh, en die doktoren allemaar maar denken dat hij een knieprobleem heeft. Wat een prutsers zijn dat toch.
[..]
Vertel, wat is er mis met zijn instelling?
Volgens mij is hij echt een paar keer aan zijn knie geopereerd hoor, en niet aan zijn vorm. Waarom ga je hier nou bullshit lopen verkondigen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef Peter_Europa het volgende:
Nee, niks mis met zijn lichaam. Vrijwel al zijn blessure kwamen ook door het niet vorm zijn
Zenden stond destijds ook nog aardig te ballenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een tijdenPatje en Bergkamp
Met Overmars aan de zijkanten
Toen hadden we nog echte buitenspelers en een verdedigende middenvelder waardoor je perfect 4-3-3 kon spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:22 schreef endr0me het volgende:
[..]
Zenden stond destijds ook nog aardig te ballen
Volgens mij was het 4-4-2 hoor, maar dat is in deze variant ook maar een heel marginaal verschil. Zenden is nooit een echte buitenspeler geweest, hij kon vrij hard rennen. Verschil is dat hij de bal in de loop kreeg aangespeeld terwijl hij ruimte had omdat de bal snel rond ging. En dan speel je dus beter over de vleugels dan met de veel getalenteerdere Robben en Van Persie die uit statisch voetbal hun actie moeten maken. Dat zag je ook bij Rusland en bijvoorbeeld Spanje, doordat die bal rondgaat in het centrum, ontstaat er ruimte op de vleugel zodat daar geen tovenaar hoeft te staan om een bal voor te krijgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef Klopkoek het volgende:
Toen hadden we nog echte buitenspelers en een verdedigende middenvelder waardoor je perfect 4-3-3 kon spelen.
Zelfs Bosvelt speelde een geniale wedstrijdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:22 schreef endr0me het volgende:
[..]
Zenden stond destijds ook nog aardig te ballen
Nou ga je te verquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs Bosvelt speelde een geniale wedstrijd
Omdat hij waarschijnlijk 1 van die Kluivert haters is, net zoals die kamper Latin Lizzyquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt een paar keer aan zijn knie geopereerd hoor, en niet aan zijn vorm. Waarom ga je hier nou bullshit lopen verkondigen?
Ach ja, er zijn zoveel van dat soort figuren. Ze geven niks om voetbal, maar zodra het over een Surinaamse voetballer gaat staan ze vooraan om wat laffe roddels te verspreiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk 1 van die Kluivert haters is, net zoals die kamper Latin Lizzy
Hij had veeeeeeeeeeeeel eerder moeten stoppen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
Vanavond heeft wel duidelijk gemaakt dat hij nooit meer op redelijk niveau terug zal komen.
Inderdaad, hij was ronduit matig. Hij was ook absoluut niet afgetraind.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
Vanavond heeft wel duidelijk gemaakt dat hij nooit meer op redelijk niveau terug zal komen.
Dan heb jij een andere wedstrijd gezien! Ik zag hem op 20 meter op sublieme wijze ballen aannemen, met het grootste gemak. Kluivert had constant drie a vier man in zijn rug, helemaal op het einde had hij geen enkele ondersteuning dat voetbalt gewoon heel lastig, vraag maar na aan Van Nistelrooij die op het EK hetzelfde ondervond. Wat vond jij van die pass over 50 meter van Kluivert op de stropdas van De Boer? Overmars speelde best aardig, maar Ogararu speelde echt dramatisch. Het scheelde niet veel of Kluivert had een wereldgoal gescoord toch? Natuurlijk is Kluivert geen top meer (helaas) maar dat hij geen bal goed meer kan aannemen is de grootst mogelijke onzin want juist dat aspect deed hij gisteren subliem.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
Hij kon geen bal goed aannemen, hij heeft geen enkele actie kunnen maken. Ik vraag me af waarom hij nog actief is. Overmars is zelfs in huidige vorm 10 klassen beter dan hem.
Tegenwoordig wel.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met die kwaliteiten kan je spits worden van Ajax
Is gewoon een vergelijking met zijn eerdere periode bij Ajaxquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |