Dan zit je op het niveau van Da Vinci, en dat als kind al... belooft nog wat voor de toekomstquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was als kind eigenlijk alleen uitzonderlijk omdat ik vloeiend in spiegelbeeld kon schrijven.
Leuk! Een kamerkoor is mooi, bijzonder hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb, na een korte introductie in blokfluit- en pianoles, jaren vioolgespeeld, een tijdje gitaarles gehad, en jaren op een koorschool gezeten. Op dat laatste ben ik trots, het was erg uitdagend en ik had er wel aanleg voor, denk ik. In Belgie ga ik proberen een leuke zangdocent en een kamerkoor te vinden.
Gaaf he, pianoconcerten. Ik vind dat vaak de mooiste concerten. En Vredenburg is daar behoorlijk geschikt voor (maar wel een beetje droge akoestiek, helaas).quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
Beunkster, ik heb Evgeni Kissin vorig jaar in Vredenburg gehoord, hij is idd erg goed.
Los geldingsdrang? Ik geloof dat dat wel meevalt. Maar hij maakt wel geweldige fajitasquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Een goede stem ook nog. Nu begrijp ik waar LIL zijn geldingsdrang vandaan heeft; hij wil niet verbleken naast zijn muze !
De PP is een goede tactiek, afleiding EN humor
is dat een DIY 'gouden kooi'?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:02 schreef beunkster het volgende:
[..]
Leuk! Een kamerkooi is mooi, bijzonder hoor
[..]
Ik ben linkshandig en ik ging er vanuit dat ik dan alles omgekeerd moest doen van rechtshandigen. Dus ik keek naar hoe mijn moeder letters schreef en deed het dan met mijn linkerhand precies andersom.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk freaky; ik kan niet eens lezen in spiegelbeeld.
goed idee, hij viel hier om over wat onbelangrijke papieren. (die met die paarse streepquote:Op woensdag 30 april 2008 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest. Neem nog een lekkere shiraz, schat
Ik maak me geen illusies over vermeende genialiteit, het was gewoon een ongelukje in combinatie met stijfkoppigheid.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:00 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dan zit je op het niveau van Da Vinci, en dat als kind al... belooft nog wat voor de toekomst![]()
Dank je. Het is overigens vooral een kwestie van veel ervaring in de zin van veel gehoord hebben (veel Steinways en veel Bösendorfers, zowel live alsook op cd) en dan ga je die verschillen vanzelf ontdekken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan heb je een natuurlijk goed gehoor. Het klopt dat elk andere vleugel een typisch geluid met zich meebrengt.
Net als met paarden, sommigen berijd je, anderen laten zich berijden.
Een steinway kun je van mijlen ver herkennen, in mijn optiek te blikkig. Geschikt voor een hill street blues, maar niet voor klassieke stukken.
De Bosendorfer verlangt veel van zijn bespeler en dat is mooi
Hou op, ik zit in een verwoestend gesprek met mijn wederhelft en ik moet echt hardop lachen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:03 schreef latislos het volgende:
ok SHE, speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op woensdag 30 april 2008 00:12 schreef beunkster het volgende:
Vast niet. Zelfs in het plaatsje waar ik woon zijn meerdere supermarkten geopend. Sterker nog, mijn vriendin moet gewoon werken tot 16.00 uur in de winkel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |