Museumpleinquote:Op woensdag 30 april 2008 23:39 schreef Jasza het volgende:
Tering dwaas die Kane, gaatie tussen het publiek lopen op Museum.
Gaatie daarna roepe: Amsterdam laat eens horen wat jullie van Ado vinden, nou toen kwamen de klassiekers er natuurlijk weer uit bij veel mensen![]()
Wat een dwaas
Verder sowieso veel ado gespuis in de stad![]()
Ohja morgen winnen.
Het is leuk maar AJAX moet baas in eigen huis blijven. Zijn vriendjes krijgen daarbij geen uitzonderingen..quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:25 schreef Urquhart het volgende:
Het is wel handig om een scout als De Visser erbij te hebben, maar ik zit niet op een Ajax als dumpplek voor Chelsea-spelers te wachten.
Hoe laat is het eigenlijk precies?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax speelt 's-middags hoor.
Als je dat bedoelt
11.55quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk precies?
14:30 uurquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk precies?
Wij hebben niks hier, op normale dagen ook nietquote:Op woensdag 30 april 2008 23:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hebben ze bij jou in t dorup wel iets wat met koninginnendag te maken heeft of moet je echt naar hoorn?
Bier drinken en ik was er niet de hele dag, alleen aan het begin en het eindquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:25 schreef Bullebak het volgende:
[..]
MuseumpleinTering, wat doe je daar, tokkie
Mooie tijd.quote:
Je kan toch ook gewoon een kaartje kopen? Kost maar 10 euro?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:14 schreef Chadi het volgende:
Als ik wat mazzel heb krijg ik kaartjes voor de return maandag .. fingers crossed
Scheelt je weer een tientje!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:14 schreef Chadi het volgende:
Als ik wat mazzel heb krijg ik kaartjes voor de return maandag .. fingers crossed
Ik ben ook voor om hem te verhuren.quote:
Tenzij dat alles alweer uitverkocht isquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ja voor 20 euro maar dan zit je lange zijde 1e ring jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |