quote:Op woensdag 30 april 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Van wie?
Maar dus?
Het kan niet blijven dat wij beter spelen en verliezen natuurlijk.
knap hoe die het Engelse woord 'Theory' volledig foutloos schrijftquote:Op woensdag 30 april 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
Hey die de Visser moetaa maar opteren z bij ajax hij is pisveee er 3en moet niet naar ajex gaan
iemand d vanaonv d nog naar Chaords Theory, mischioen moet ik maar stoppeen ben te lam op te itpenn.
Rembrandpleinquote:Op woensdag 30 april 2008 20:51 schreef Noshiba het volgende:
godverdomme, lopen matten op t rembrandsplein omdat iemand liep te schreeuwen: helemaal niets in amsterdam
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:51 schreef Noshiba het volgende:
godverdomme, lopen matten op t rembrandsplein omdat iemand liep te schreeuwen: helemaal niets in amsterdam
Was erg leuk vandaag met slamFM, in de escape stond bolle jaap die moesten we natuurlijk even toezingen.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rembrandplein
Wat een triest paupervolk liep er gisteren rond zeg
Op een forum doen of je dronken bentquote:Op woensdag 30 april 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
Hey die de Visser moetaa maar opteren z bij ajax hij is pisveee er 3en moet niet naar ajex gaan
iemand d vanaonv d nog naar Chaords Theory, mischioen moet ik maar stoppeen ben te lam op te itpenn.
quote:'De Visser naar Ajax'
Ajax zou een poging willen ondernemen om scout Piet de Visser van PSV te contracteren. De Visser brak onlangs met de Eindhovenaren na een ruzie met algemeen directeur Jan Reker.
De Visser meldde vandaag in het Algemeen Dagblad dat alle opties voor hem open liggen. Maar de belangstelling van Ajax sprak hij tegen.
Ajax-scout Hans van der Zee meldde deze week op Radio Rijnmond dat de Amsterdammers de scout naar de ArenA willen halen. Saillant detail is dat Van der Zee vorig jaar zelf de overstap naar Ajax maakte.
De Visser is befaamd vanwege zijn scoutingswerk in Zuid-Amerika. Zo ontdekte hij bijvoorbeeld Gomes, Alex, Ronaldo en Jefferson Farfan.
http://www.depers.nl/sport/197843/De-Visser-naar-Ajax.html
hebben ze bij jou in t dorup wel iets wat met koninginnendag te maken heeft of moet je echt naar hoorn?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Op een forum doen of je dronken bent![]()
Zit er dik in dat hij komt.quote:
quote:
quote:'Ajax toont interesse in Ivanschitz' 30 april 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
Andreas Ivanschitz Volgens de Oostenrijkse krant Salzburger Nachrichten heeft Ajax geïnformeerd naar Andreas Ivanschitz. De middenvelder komt momenteel op huurbasis uit voor Panathinaikos, maar staat onder contract bij Red Bull Salzburg. De 24-jarige linkspoot ziet een terugkeer naar Oostenrijk echter niet zitten en Marco van Basten zou gecharmeerd zijn van Ivanschitz. De huidige bondscoach zou volgens het dagblad in Ivanschitz, die in eigen land ook wel 'de Beckham van Oostenrijk' wordt genoemd, een potentiële opvolger zien van Edgar Davids.
Ook Hannover 96 en Manchester City hebben naar verluidt belangstelling voor Ivanschitz. Het prijskaartje van de speler ligt net iets boven de zes miljoen euro en Ajax zou volgens Salzburger Nachrichten bereid zijn dat te betalen. Ivanschitz zou de interesse van Van Basten hebben gewekt na de interland Oostenrijk - Nederland (3-4). De aanvoerder van Oostenrijk maakte in dat duel een goede indruk op de aanstaande Ajax-trainer.
in principe is het gewoon een zondag he, maar ik vind het ook maar raar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
Apart dat het niet 's avonds is. Maar ik vind het niet erg ik heb toch geen baan
Ja maar Roda is wel 's avondsquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
in principe is het gewoon een zondag he, maar ik vind het ook maar raar.
Zonder die Sulejmani is de aanval van Heerenveen een heel stuk minder en dat is maar goed ook met onze verzwakte verdediging. Ik denk dat het vandaag heel spannend wordt. of een gelijkspel of een nipte overwinning voor 1 van de teams. Thuis maken we het makkelijk af, ik denk dat we tegen Twente het moeilijker krijgen.
quote:'Vitesse ziet Ajacied Slijngard wel zitten'
Vitesse is met het oog op volgend seizoen aan het rondkijken in de Nederlandse Eredivisie. Voetbal International meldt dat Donovan Slijngard van Ajax mogelijk naar Vitesse vertrekt. De transfervrije Slijngard wordt gevolgd door meerdere Eredivisieclubs, maar van concrete interesse is nog geen sprake.
De twintigjarige Slijngard kan zijn contract bij Ajax overigens wel verlengen. Mocht de verdediger zijn periode bij Ajax verlengen, dan zou Slijngard een eerlijke kans krijgen zich in de A-selectie van de Amsterdammers te spelen.
Technisch directeur van Vitesse, Mark van Hintum, ziet Slijngard als de nieuwe potentiële linksback voor zijn club. Mede door de concurrentie van andere Eredivisieteams lijkt de kans dat Slijngard naar Arnhem verkast klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |