Daarom zeg ik: Als daar een fatsoenlijk spelende Mandy wil staan, laat hem.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op dit moment is dat niet zo moeilijk om die 3 te overtreffen
Hij was toen misschien beter, en toen was ie al geen topspeler.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat ie beter is als rennis, bakkie en leo
Liever een fatsoenlijke spelerquote:Op woensdag 30 april 2008 19:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Als daar een fatsoenlijk spelende Mandy wil staan, laat hem.
Ik baseer me ook op wat ik weet van toen hij nog bij Ajax speelde, is ie nu zo vadsig dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij was toen misschien beter, en toen was ie al geen topspeler.
Nu is het een Theo Janssen in kwadraat
Iemand hierboven zei dat tenminstequote:Op woensdag 30 april 2008 19:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik baseer me ook op wat ik weet van toen hij nog bij Ajax speelde, is ie nu zo vadsig dan?
quote:Manucharyan: 'Nog een jaar bij Jong Ajax zie ik niet zitten'
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Sportweek - Discussieer hierover
Edgar Manucharyan wil niet nog een seizoen bij Jong Ajax doorbrengen. De aanvaller wil graag hogerop. "Ik ben al maanden fit, maar trainer Adrie Koster heeft me nog geen kans gegeven," vertelde de Armeen. "Nog een seizoen bij Jong Ajax zie ik niet zitten. Als ik niet op een hoger niveau speel, kan ik ook niet beter worden."
Manucharyan speelt al sinds 2004 bij Ajax, maar brak mede door veel blessureleed nog niet door in het eerste elftal van de Amsterdammers. "Ik hoop dat er iets verandert. Misschien kan ik beter een half jaar verhuurd worden," aldus de jonge aanvaller.
Ruilen voor Sulejmani.quote:
Ik heb die zin 10 keer gelezen. Ik denk dat ik het snap maar ik weet het nog steeds niet zekerquote:Op woensdag 30 april 2008 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Piet de Visser is een echte held, hij is zo begaan met de spelers die hij scout dat na het bekend maken dat hij kanker heeft er een afrikaanse speler die hij gescout heeft, opstond om de operatie´s te betalen.
Onder brengen bij Heerenveen is natuurlijk geen slechte optie. Als Heerenveen wat in hem ziet dan.quote:
Dan moet jij even terug naar de basisschoolquote:Op woensdag 30 april 2008 20:23 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik heb die zin 10 keer gelezen. Ik denk dat ik het snap maar ik weet het nog steeds niet zeker
Dit hebben we 2 wedstrijden eerder dit seizoen gehoordquote:Op woensdag 30 april 2008 20:08 schreef SCH het volgende:
Dit jaar laten we ons niet opnieuw naaien hoor.
Jullie gaan er aan morgen
Heb er een goed gevoel over. Als we ons gemiddelde niveau halen dan geef ik ons een grote kans.
Ga je mij met nog meer mankementen van jou lastigvallen?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:23 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik heb die zin 10 keer gelezen. Ik denk dat ik het snap maar ik weet het nog steeds niet zeker
Die tekst van Wooldoor is lastigerquote:Op woensdag 30 april 2008 20:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan moet jij even terug naar de basisschool
Van wie?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit hebben we 2 wedstrijden eerder dit seizoen gehoord
Arsenal speelt prachtig voetbal, 3e plek geen CL, Barca speelt prachtig voetbal verloren van een saai verdedigend manu, Roma speelt prachtig voetbal staat achter inter.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Van wie?
Maar dus?
Het kan niet blijven dat wij beter spelen en verliezen natuurlijk.
Dan heb je een heel andere wedstrijd gezien.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Arsenal speelt prachtig voetbal, 3e plek geen CL, Barca speelt prachtig voetbal verloren van een saai verdedigend manu, Roma speelt prachtig voetbal staat achter inter.
Ik denk toch dat ons koppel voorin jullie de das om gaat doen. Die scoren altijd.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Van wie?
Maar dus?
Het kan niet blijven dat wij beter spelen en verliezen natuurlijk.
Manu was in beide wedstrijden niet in de aanval.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je een heel andere wedstrijd gezien.
Truste Wooldoorquote:Op woensdag 30 april 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
Hey die de Visser moetaa maar opteren z bij ajax hij is pisveee er 3en moet niet naar ajex gaan
iemand d vanaonv d nog naar Chaords Theory, mischioen moet ik maar stoppeen ben te lam op te itpenn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |