Ik ga morgen toch niet bij je in de autoquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:19 schreef 2cv het volgende:
Goeiemiddag. Zal zo eens een snaartje spannen, olie in het carter dumpen, laadruimte uitzuigen, rommel in de laadruimte mikken en wellicht nog wat dingetjes doen. Zo ben ik goed voorbereid als ik morgen Maok ontvoer
Ja, zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dag DaD. Leuke koninginnedag gehad in BredaDordrecht?
Dát zou voor mij nou ook een ideale avond zjnquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, zeker.. Dag doorgebracht met vrienden van Do2. 's Avonds heerlijk burgerlijk zitten trivianten onder het genot van een Muscadet uit 1979 en jazz op de pick up, voor 3 euro gekocht op de rommelmarkt.
.
Jij hebt TARA alquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Dát zou voor mij nou ook een ideale avond zjn
Ik rijd voor/achter/naast/boven/onder je, weetjewel. En Utrecht is geen punt, die route ken ik uit mijn hoofd. De omweg wordt een groter probleem. Plak jij maar gauw een BX-logo op je ZXquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:25 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga morgen toch niet bij je in de auto, ik zou me als ik jou was meer zorgen maken hoe je in Utrecht komt.
Jeps, en ook een platenspeler, goede elpees én triviant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |