Citromobiel. Alleen blijf ik overnachten op een camping. Vrijdagavond vertrekken, zondag weer naar huis.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
fipo7
waar gaan de reizen naar toe 2cv?
* Alexxxxx gaat de komende dagen ook weer een paar benzinetankjes leeg rijden
ok tof. als ik in de buurt ben en toevallig lang kom bel ik je wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Citromobiel. Alleen blijf ik overnachten op een camping. Vrijdagavond vertrekken, zondag weer naar huis.
BX clubquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok tof. als ik in de buurt ben en toevallig lang kom bel ik je wel ffmet meer mensen ook, of alleen?
Je vergeet iemandquote:
Ik kom ook nog even langs, mij ken je toch wel vaag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah! ok! patje en/of emiel ook mee? of andere mensen die ik beter dan vaag ken?
Ik rijd achter Emiel aan en onderweg pikken we nog iemand op. Jij weet wel wiequote:Op donderdag 1 mei 2008 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah! ok! patje en/of emiel ook mee? of andere mensen die ik beter dan vaag ken?
Hehe, kjijk, dara hebik wat aan. 2cv en ik kunnen uren tegen elkaar stil hinten. In prinicpe vroeg ik gewoon "ga je met maok kamperen"en zeg jij "ja". Maar daar doen 2cv en ik dus altijd een paar uur over. Is leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:17 schreef maok het volgende:
[..]
Je vergeet iemand![]()
[..]
Ik kom ook nog even langs, mij ken je toch wel vaag?
Tsss, mannenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hehe, kjijk, dara hebik wat aan. 2cv en ik kunnen uren tegen elkaar stil hinten. In prinicpe vroeg ik gewoon "ga je met maok kamperen"en zeg jij "ja". Maar daar doen 2cv en ik dus altijd een paar uur over. Is leuk.
En Emiel is de koning van de piemels. En de APKtjes.
Whehehquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:22 schreef 2cv het volgende:
Alex, vriend, jij zit zelf steeds te jammeren dat ik niet stil moet hinten, dan moet jij dat ook niet doen![]()
De "Hoi, neuken?" methode is ook niet goed toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:22 schreef maok het volgende:
[..]
Tsss, mannenaltijd overal omheen draaien en nooit zeggen wat ze bedoelen
Vraag het dan op MSN en niet op Fok.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WhehehMja ik weet niet of jullie het in de openbaarheid willen hebben dat jullie samen leuke dingen doen
Er zijn nameljk mensen die dat NIET willen
Die schamen zich tegenover fok voor hun vrienden of zo
Ik weet niet hoe dat bij mannen onderling werkt, sorryquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WhehehMja ik weet niet of jullie het in de openbaarheid willen hebben dat jullie samen leuke dingen doen
Er zijn nameljk mensen die dat NIET willen
Die schamen zich tegenover fok voor hun vrienden of zo
[..]
De "Hoi, neuken?" methode is ook niet goed toch?
Als en dan herhaal ik ALS ik foto's maak mogen ze best op jou site hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Maok, ga jij ook fotos voor BuzzyBee maken?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij mannen onderling werkt, sorry![]()
[..]
Als en dan herhaal ik ALS ik foto's maak mogen ze best op jou site hoor.
Ow, maar daar heb ik al lang foto's van gemaakt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik verwacht op zn minst een foto van 2cv zn kapsel
Damn, jij hebt m nu in 2 maanden tijd vaker geizne dan ik in de afgelopen 2 jaar dat ik hem kenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:39 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, maar daar heb ik al lang foto's van gemaakt.
Ik ga pitten trouwens, het wordt koud, de verwarming kan hier 's nachts niet aan.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |