Wat gaat Brian het moeilijk krijgen in de buitenwereld. Echt contactgestoord.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
Dellie vind dat Bart hun niet kan helpen want hij weet er te weinig vanaf.
Dellie: het gaat erom hoe dicht je bij jezelf staat.
Wat is "jezelf" na zoveel maanden DGK.
Dat kind is knettergek.
Moet die al op het matje komen in the chill of in the private?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:55 schreef cobain94 het volgende:
Amanda wil van bart af..(Om de decibellen schat?)
Hardleers he...wie niet horen wil moet maar ......quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:56 schreef Kinga het volgende:
Ik moet hier eigenlijk toch wel om lachen. Amanda WIL gewoon niet geholpen worden, volgens haar heeft ze gewoon geen probleem, en is ze heul normaal gebleven, daardoor weet je gewoon dat zij het zo zwaar gaat krijgen buiten...
LOL, die doos denkt echt dat Bart niet kan helpen omdat zijn 3 maanden niet in verhouding staan tot haar 15 maanden...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik denk niet dat jij ons kunt helpen.
1 euro voor 3 ballen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:57 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda mag met haar kop morgen in een houten schot waar je eieren op kan gooien....
lijkt mij wel wat....
Maar we hebben een troef achter de hand. Er kwam ooit zo'n kappertje uit Oezbekistan ofzo en die las Brian's hand. Brian zou nooit veel geld hebben. Ik geloof heilig in die DOB piggelmee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:56 schreef T-lex het volgende:
Waarom maakt iedereen zich druk over dat B&A moeten werken...die gaan toch gewoon winnen.![]()
In tegenstelling tot DGK.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, die doos denkt echt dat Bart niet kan helpen omdat zijn 3 maanden niet in verhouding staan tot haar 15 maanden...![]()
Zo grappig dat ze echt niet doorheeft dat BB1 destijds een fenomeen was waar iedereen naar keek....
Hear hear!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
Een dropping met Koninginnedag... kunnen de streamers met een gerust hart feesten, en de bewoners mogen wat mij betreft gedropt worden in een gebied waar geen DGK gekeken wordt
Nee, die dropping is een apart verhaal. Bart kan niet eens zeggen of het wel in Nederland zal plaatsvinden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
Een dropping met Koninginnedag... kunnen de streamers met een gerust hart feesten, en de bewoners mogen wat mij betreft gedropt worden in een gebied waar geen DGK gekeken wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |