abonnement Unibet Coolblue
pi_58741290
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:48 schreef Copycat het volgende:
Heeft die loser eigenlijk nog iets van zich laten horen, Onlyy?
Verder duim ik voor je dat ie je niet ook nog een SOA heeft bezorgd.
Ja..hij heeft nog wel iets van zich laten horen. Heb hem al een aantal keren gesproken en gezien. Maarja beetje hetzelfde verhaal. Dan zegt hij van me te houden en dat hij hoopt dat we alles kunnen vergeten en een nieuwe start kunnen maken........
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2008 @ 13:13:51 #202
163650 Greys
pi_58741415
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:05 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Ja..hij heeft nog wel iets van zich laten horen. Heb hem al een aantal keren gesproken en gezien. Maarja beetje hetzelfde verhaal. Dan zegt hij van me te houden en dat hij hoopt dat we alles kunnen vergeten en een nieuwe start kunnen maken........
Móet je hem zien en spreken? Ik bedoel, kan je hem niet ontlopen?
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk zo. Je kunt hem beter gewoon een tijd niet spreken/zien, alle contact verbreken. Want zo duurt het veel langer om over je rotgevoel heen te komen. Waarom doe je jezelf dat aan om hem steeds weer die beloftes en wensen uit te laten spreken die hij toch niet waar kan maken?
Je zegt dat je helemaal klaar met hem bent, waarom hem dan zien en spreken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58743693
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Móet je hem zien en spreken? Ik bedoel, kan je hem niet ontlopen?
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk zo. Je kunt hem beter gewoon een tijd niet spreken/zien, alle contact verbreken. Want zo duurt het veel langer om over je rotgevoel heen te komen. Waarom doe je jezelf dat aan om hem steeds weer die beloftes en wensen uit te laten spreken die hij toch niet waar kan maken?
Je zegt dat je helemaal klaar met hem bent, waarom hem dan zien en spreken?
Ja goede vraag..misschien omdat ik toch van hem hou. Ik heb altijd van hem gehouden. Ik had gewild dat hij het nooit zo had verpest.

Het verscheurt nog steeds mijn hart wanneer hij zegt, dat hij alles verpest heeft..en dat hij hoopt dat ik een vriend vind die mij wel waard is . Hij zegt dingen als dat hij gewoon te min voor me is, dat ie teveel tijd aan zichzelf heeft besteed en dat ik veel beter verdien. Maar het stomme is, ik heb nooit een ander gewild! Ik wou altijd alleen maar hem..en nu laat hij me geen keuze.

Ik ben ook klaar met hem. Maar ik vind het zo moeilijk nu allemaal. Ik voel me zo verschrikkelijk alleen. Mis al onze dingen samen en ik wordt overal en door alles aan hem herinnert.....Het beste is om hem te ontlopen, maar in mijn hart, wil ik dat niet ofzo...
  zondag 18 mei 2008 @ 15:44:22 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58743763
hou toch op zeg..... dat medelijwekkende/trekkende gedrag van die loser (een welbekende strategie terug in je hart)..... flikker hem eens goed in de prullenbak... opzouten met die gozer...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58744292
Beter verbreek je elk contact. Waarom moet je hem nog zien en spreken?
Op die manier lijkt het wel dat je hoopt dat het ooit toch weer aanraakt tussen elkaar.

Je zou van hem moeten walgen. Na z'n geklets tegen jou dat ie je terugwilt stapt ie toch weer bij een ander in bed.
Je hebt echt tien keer niks aan zo'n persoon.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2008 @ 16:10:51 #206
163650 Greys
pi_58744346
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:40 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Ja goede vraag..misschien omdat ik toch van hem hou. Ik heb altijd van hem gehouden. Ik had gewild dat hij het nooit zo had verpest.
Als je nu nog steeds van hem houdt, ondanks wat hij jou heeft aangedaan (hij heeft je als stront behandeld, oke?) dan moeten we je ben ik bang toch iets harder digitaal onder je kont schoppen
Tuurlijk had je gewild dat hij het nooit zo had verpest, maar het feit ligt er.
quote:
Het verscheurt nog steeds mijn hart wanneer hij zegt, dat hij alles verpest heeft..en dat hij hoopt dat ik een vriend vind die mij wel waard is . Hij zegt dingen als dat hij gewoon te min voor me is, dat ie teveel tijd aan zichzelf heeft besteed en dat ik veel beter verdien. Maar het stomme is, ik heb nooit een ander gewild! Ik wou altijd alleen maar hem..en nu laat hij me geen keuze.
Hij is INDERDAAD te min voor je, je verdient inderdáád beter, hij heeft het inderdáád verpest.
Hij zegt het zelf. Hij vindt dat jij beter verdient. Alleen zelf ben je er nog niet van overtuigd.
Let's face it, zelfs al zou je het weer proberen met hem, je kunt hem nooit meer vertrouwen. Je gaat dan een ongelofelijke klotetijd tegemoet waarin jij je steeds afvraagt 'Zal hij niet....', 'Liegt hij niet'.
quote:
Ik ben ook klaar met hem. Maar ik vind het zo moeilijk nu allemaal. Ik voel me zo verschrikkelijk alleen. Mis al onze dingen samen en ik wordt overal en door alles aan hem herinnert.....Het beste is om hem te ontlopen, maar in mijn hart, wil ik dat niet ofzo...
Het IS ook moeilijk. Maar je bent de enige niet en het zal wel een dooddoener zijn, maar er zijn veel ergere dingen. Probeer jezelf niet zo te slachtofferen. Hij doet jij nu niets meer aan, je doet het nu jezelf aan. Door hem te blijven zien en spreken. En je zegt dat alles je aan hem herinnert? Dat doe je ook zelf, want je blijft hem opzoeken, zo kom je er nooit doorheen.

Kom op meid, even doorbijten. Een pleister die je steeds een millimeter er af trekt doet ook veel meer zeer dan in een keer even doorzetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 18-05-2008 17:47:37 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58745890
Wat Greys zegt, dat vind ik ook! Kom op, het wordt echt beter de komende tijd, maar ga hem dan wel uit de weg!

Ga met vriendinnen allemaal leuke dingen doen, dan heb je niet eens tijd om na te denken over die loser. (god wat ben ik benieuwd hoe zo'n rotvent er nu uitziet in het echt, zou ie dan ook een rotkop hebben???)
  zondag 18 mei 2008 @ 17:43:45 #208
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58746336
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:37 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Ja..er staat al een afspraak bij de dokter...
Jakkes, het is wel een goed idee trouwens, vervelend dat het nodig is.

Die mooie praatjes komen me bekend voor, zoiets heeft hij al eens eerder gedaan toch? En toen ben je er ingetrapt en flikt hij vervolgens weer hetzelfde, ik zou me willen aansluiten bij de adviezen om voorlopig even geen contact met hem te hebben.
Hij is nu zielig aan het doen maar heeft daar imho helemaal geen recht op, hij is fout geweest het is mooi dat hij dat nu inziet maar hij doet nu net alsof hij het slachtoffer is, trap er ajb niet meer in.
be nice or go away
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2008 @ 17:48:55 #209
163650 Greys
pi_58746426
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef conleche het volgende:
Wat Greys zegt, dat vind ik ook! Kom op, het wordt echt beter de komende tijd, maar ga hem dan wel uit de weg!

Ga met vriendinnen allemaal leuke dingen doen, dan heb je niet eens tijd om na te denken over die loser. (god wat ben ik benieuwd hoe zo'n rotvent er nu uitziet in het echt, zou ie dan ook een rotkop hebben???)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58748469
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je nu nog steeds van hem houdt, ondanks wat hij jou heeft aangedaan (hij heeft je als stront behandeld, oke?) dan moeten we je ben ik bang toch iets harder digitaal onder je kont schoppen
Tuurlijk had je gewild dat hij het nooit zo had verpest, maar het feit ligt er.
[..]

Hij is INDERDAAD te min voor je, je verdient inderdáád beter, hij heeft het inderdáád verpest.
Hij zegt het zelf. Hij vindt dat jij beter verdient. Alleen zelf ben je er nog niet van overtuigd.
Let's face it, zelfs al zou je het weer proberen met hem, je kunt hem nooit meer vertrouwen. Je gaat dan een ongelofelijke klotetijd tegemoet waarin jij je steeds afvraagt 'Zal hij niet....', 'Liegt hij niet'.
[..]

Het IS ook moeilijk. Maar je bent de enige niet en het zal wel een dooddoener zijn, maar er zijn veel ergere dingen. Probeer jezelf niet zo te slachtofferen. Hij doet jij nu niets meer aan, je doet het nu jezelf aan. Door hem te blijven zien en spreken. En je zegt dat alles je aan hem herinnert? Dat doe je ook zelf, want je blijft hem opzoeken, zo kom je er nooit doorheen.

Kom op meid, even doorbijten. Een pleister die je steeds een millimeter er af trekt doet ook veel meer zeer dan in een keer even doorzetten.
Ja je hebt helemaal gelijk in wat je zegt! Ik MOET ook doorzetten nu. Alleen soms is het zo moeilijk Ja ik zorg er zelf ook voor dat alles aan hem herinnert..debiel eigenlijk.....

Zucht.......ik wou dat ik mama's armen nu even om me heen had!!!!!
pi_58748497
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef conleche het volgende:
Wat Greys zegt, dat vind ik ook! Kom op, het wordt echt beter de komende tijd, maar ga hem dan wel uit de weg!

Ga met vriendinnen allemaal leuke dingen doen, dan heb je niet eens tijd om na te denken over die loser. (god wat ben ik benieuwd hoe zo'n rotvent er nu uitziet in het echt, zou ie dan ook een rotkop hebben???)
Nee..hij heeft geen rotkop..was dat maar zo.. Ik ben er nu wel van overtuigd dat mannen die over het algemeen als aantrekkelijk worden bestempeld, dus echt niet altijd zulke goede eigenschappen hebben!!!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2008 @ 20:07:07 #212
163650 Greys
pi_58748719
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:48 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Ja je hebt helemaal gelijk in wat je zegt! Ik MOET ook doorzetten nu. Alleen soms is het zo moeilijk Ja ik zorg er zelf ook voor dat alles aan hem herinnert..debiel eigenlijk.....
Het IS ook moeilijk. Maar je bent meer waard dan dit.
En je bent sterk (ook al lijkt het nu even niet zo) dus je gaat er doorheen komen.
Wees boos op hem. Dat helpt. Ga je niet alle mooie dingen proberen te herinneren steeds, dwing jezelf te denken aan hoe min hij je heeft behandeld.
quote:
Zucht.......ik wou dat ik mama's armen nu even om me heen had!!!!!
Ik ben je mama niet (misschien had het qua leeftijd nčt gekund ) maar: *knuffel*.

Heb je toevallig de Sex & The City dvd-box ofzo?
Ga lekker een S&TC marathon houden, koop lekker ijs, verwen jezelf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 mei 2008 @ 20:36:02 #213
82136 Xennia
gekroond
pi_58749186
Hm, je bent nog wel erg gevoelig voor hem. Volgens mij besef je nog niet helemaal wat ie allemaal heeft geflikt, anders zou je wel bozer zijn. Jullie hele relatie was een leugen en de keren waarvan jij weet dat hij is vreemd gegaan, zijn slechts de keren dat jij het te weten bent gekomen. Hij is chronisch vreemd gegaan, heeft tegen je gelogen en je bedrogen, je in gevaar gebracht en geen enkel respect voor je opgebracht. Dit is echt geen liefde hoor, ondanks zijn mooie woorden. Liefde doet geen pijn.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:42:33 #214
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58763008
Zou dit topic vanavond ook naar voren komen bij Fok! radio? Als die relatietherapeut heeft meegelezen op R&P dan mag dit topic niet ontbreken in de lange lijst van succesvolle "Fok! R&P recovery topics"

Vooral nog even doorzetten Onlyy, je doet het hardstikke goed. Inderdaad wat de rest zeg, probeer vooral zo veel mogelijk elk contact te vermijden. Daar word je op dit moment alleen maar ongelukkiger van. En als je echt afleiding zoekt zijn er geloof ik zat Fok!kertjes om een regenachtige zaterdagavond mee te spenderen
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_58771789
Wat erg zeg als ik mijn oude topics doorlees!!
Echt...ik schaam me er gewoon voor...ik ben al die tijd echt zo achterlijk geweest!!
  maandag 19 mei 2008 @ 23:56:32 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58771910
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:52 schreef Onlyy het volgende:
Wat erg zeg als ik mijn oude topics doorlees!!
Echt...ik schaam me er gewoon voor...ik ben al die tijd echt zo achterlijk geweest!!
Ach, je bent in goed gezelschap hoor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:02:36 #217
82136 Xennia
gekroond
pi_58772065
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:52 schreef Onlyy het volgende:
Wat erg zeg als ik mijn oude topics doorlees!!
Echt...ik schaam me er gewoon voor...ik ben al die tijd echt zo achterlijk geweest!!
Goed zo. Inzicht en reflectie. Hopelijk kun je hiermee dergelijke relaties in de toekomst voorkomen.

En als je je verveelt moet je eens zoeken op topics in r&p (en later onz ) met Vivi als topicstarter en Henk als lijdend voorwerp
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:38:21 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58772934
Ik vond mezelf meer lijdend voorwerp eigenlijk. Al dan niet door eigen toedoen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:51:58 #219
82136 Xennia
gekroond
pi_58773146
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:
Ik vond mezelf meer lijdend voorwerp eigenlijk. Al dan niet door eigen toedoen.
Ja, ook toen je hem met een strijkijzer achterna zat ja?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:53:31 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58773168
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, ook toen je hem met een strijkijzer achterna zat ja?
Uiteraard, hij had mij tot het uiterste getergd, er restte me geen andere keuze !

Dat jij dat nog weet, ik was het zelf al weer vergeten
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:57:18 #221
82136 Xennia
gekroond
pi_58773227
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:53 schreef Vivi het volgende:
Uiteraard, hij had mij tot het uiterste getergd, er restte me geen andere keuze !
Nog steeds in de slachtofferrol, ja?
quote:
Dat jij dat nog weet, ik was het zelf al weer vergeten
Ik heb een fenomenaal geheugen voor sappige details
pi_58962171
Oke, update anyone?
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2008 @ 22:34:55 #223
163650 Greys
pi_58974974
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:12 schreef R-Tech het volgende:
Oke, update anyone?
Ja! Ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60839972
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Ja!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag mensen
Ik wou even laten weten dat het supergoed gaat. Lekker single en ik voel me beter dan ooit
Bedankt voor al jullie wijze raad en steun!! Lieve Fok!kertjes!!!!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:32:47 #225
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60840059
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag mensen
Ik wou even laten weten dat het supergoed gaat. Lekker single en ik voel me beter dan ooit
Bedankt voor al jullie wijze raad en steun!! Lieve Fok!kertjes!!!!
Hey Onlyy! Thnx! Ik keek in myat en zowaar een update! Fantastisch om te horen zeg, gefeliciteerd en veel succes verder.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')