Ja..hij heeft nog wel iets van zich laten horen. Heb hem al een aantal keren gesproken en gezien. Maarja beetje hetzelfde verhaal. Dan zegt hij van me te houden en dat hij hoopt dat we alles kunnen vergeten en een nieuwe start kunnen maken........quote:Op zondag 18 mei 2008 12:48 schreef Copycat het volgende:
Heeft die loser eigenlijk nog iets van zich laten horen, Onlyy?
Verder duim ik voor je dat ie je niet ook nog een SOA heeft bezorgd.
Móet je hem zien en spreken? Ik bedoel, kan je hem niet ontlopen?quote:Op zondag 18 mei 2008 13:05 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja..hij heeft nog wel iets van zich laten horen. Heb hem al een aantal keren gesproken en gezien. Maarja beetje hetzelfde verhaal. Dan zegt hij van me te houden en dat hij hoopt dat we alles kunnen vergeten en een nieuwe start kunnen maken........
Ja goede vraag..misschien omdat ik toch van hem hou. Ik heb altijd van hem gehouden. Ik had gewild dat hij het nooit zo had verpest.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Móet je hem zien en spreken? Ik bedoel, kan je hem niet ontlopen?
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk zo. Je kunt hem beter gewoon een tijd niet spreken/zien, alle contact verbreken. Want zo duurt het veel langer om over je rotgevoel heen te komen. Waarom doe je jezelf dat aan om hem steeds weer die beloftes en wensen uit te laten spreken die hij toch niet waar kan maken?
Je zegt dat je helemaal klaar met hem bent, waarom hem dan zien en spreken?
Als je nu nog steeds van hem houdt, ondanks wat hij jou heeft aangedaan (hij heeft je als stront behandeld, oke?) dan moeten we je ben ik bang toch iets harder digitaal onder je kont schoppenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:40 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja goede vraag..misschien omdat ik toch van hem hou. Ik heb altijd van hem gehouden. Ik had gewild dat hij het nooit zo had verpest.
Hij is INDERDAAD te min voor je, je verdient inderdáád beter, hij heeft het inderdáád verpest.quote:Het verscheurt nog steeds mijn hart wanneer hij zegt, dat hij alles verpest heeft..en dat hij hoopt dat ik een vriend vind die mij wel waard is. Hij zegt dingen als dat hij gewoon te min voor me is, dat ie teveel tijd aan zichzelf heeft besteed en dat ik veel beter verdien. Maar het stomme is, ik heb nooit een ander gewild!
Ik wou altijd alleen maar hem..en nu laat hij me geen keuze.
Het IS ook moeilijk. Maar je bent de enige niet en het zal wel een dooddoener zijn, maar er zijn veel ergere dingen. Probeer jezelf niet zo te slachtofferen. Hij doet jij nu niets meer aan, je doet het nu jezelf aan. Door hem te blijven zien en spreken. En je zegt dat alles je aan hem herinnert? Dat doe je ook zelf, want je blijft hem opzoeken, zo kom je er nooit doorheen.quote:Ik ben ook klaar met hem. Maar ik vind het zo moeilijk nu allemaal. Ik voel me zo verschrikkelijk alleen. Mis al onze dingen samen en ik wordt overal en door alles aan hem herinnert.....Het beste is om hem te ontlopen, maar in mijn hart, wil ik dat niet ofzo...
Jakkes, het is wel een goed idee trouwens, vervelend dat het nodig is.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:37 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja..er staat al een afspraak bij de dokter...
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef conleche het volgende:
Wat Greys zegt, dat vind ik ook! Kom op, het wordt echt beter de komende tijd, maar ga hem dan wel uit de weg!
Ga met vriendinnen allemaal leuke dingen doen, dan heb je niet eens tijd om na te denken over die loser. (god wat ben ik benieuwd hoe zo'n rotvent er nu uitziet in het echt, zou ie dan ook een rotkop hebben???)
Ja je hebt helemaal gelijk in wat je zegt! Ik MOET ook doorzetten nu. Alleen soms is het zo moeilijkquote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds van hem houdt, ondanks wat hij jou heeft aangedaan (hij heeft je als stront behandeld, oke?) dan moeten we je ben ik bang toch iets harder digitaal onder je kont schoppen![]()
Tuurlijk had je gewild dat hij het nooit zo had verpest, maar het feit ligt er.
[..]
Hij is INDERDAAD te min voor je, je verdient inderdáád beter, hij heeft het inderdáád verpest.
Hij zegt het zelf. Hij vindt dat jij beter verdient. Alleen zelf ben je er nog niet van overtuigd.
Let's face it, zelfs al zou je het weer proberen met hem, je kunt hem nooit meer vertrouwen. Je gaat dan een ongelofelijke klotetijd tegemoet waarin jij je steeds afvraagt 'Zal hij niet....', 'Liegt hij niet'.
[..]
Het IS ook moeilijk. Maar je bent de enige niet en het zal wel een dooddoener zijn, maar er zijn veel ergere dingen. Probeer jezelf niet zo te slachtofferen. Hij doet jij nu niets meer aan, je doet het nu jezelf aan. Door hem te blijven zien en spreken. En je zegt dat alles je aan hem herinnert? Dat doe je ook zelf, want je blijft hem opzoeken, zo kom je er nooit doorheen.
Kom op meid, even doorbijten. Een pleister die je steeds een millimeter er af trekt doet ook veel meer zeer dan in een keer even doorzetten.
Nee..hij heeft geen rotkop..was dat maar zo.. Ik ben er nu wel van overtuigd dat mannen die over het algemeen als aantrekkelijk worden bestempeld, dus echt niet altijd zulke goede eigenschappen hebben!!!!!!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef conleche het volgende:
Wat Greys zegt, dat vind ik ook! Kom op, het wordt echt beter de komende tijd, maar ga hem dan wel uit de weg!
Ga met vriendinnen allemaal leuke dingen doen, dan heb je niet eens tijd om na te denken over die loser. (god wat ben ik benieuwd hoe zo'n rotvent er nu uitziet in het echt, zou ie dan ook een rotkop hebben???)
Het IS ook moeilijk. Maar je bent meer waard dan dit.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:48 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk in wat je zegt! Ik MOET ook doorzetten nu. Alleen soms is het zo moeilijkJa ik zorg er zelf ook voor dat alles aan hem herinnert..debiel eigenlijk.....
![]()
Ik ben je mama niet (misschien had het qua leeftijd nčt gekundquote:Zucht.......ik wou dat ik mama's armen nu even om me heen had!!!!!
Ach, je bent in goed gezelschap hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 23:52 schreef Onlyy het volgende:Wat erg zeg als ik mijn oude topics doorlees!!
![]()
Echt...ik schaam me er gewoon voor...ik ben al die tijd echt zo achterlijk geweest!!
Goed zo. Inzicht en reflectie. Hopelijk kun je hiermee dergelijke relaties in de toekomst voorkomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:52 schreef Onlyy het volgende:Wat erg zeg als ik mijn oude topics doorlees!!
![]()
Echt...ik schaam me er gewoon voor...ik ben al die tijd echt zo achterlijk geweest!!
Ja, ook toen je hem met een strijkijzer achterna zat ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:
Ik vond mezelf meer lijdend voorwerp eigenlijk. Al dan niet door eigen toedoen.
Uiteraard, hij had mij tot het uiterste getergd, er restte me geen andere keuzequote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, ook toen je hem met een strijkijzer achterna zat ja?
Nog steeds in de slachtofferrol, ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:53 schreef Vivi het volgende:
Uiteraard, hij had mij tot het uiterste getergd, er restte me geen andere keuze!
Ik heb een fenomenaal geheugen voor sappige detailsquote:Dat jij dat nog weet, ik was het zelf al weer vergeten![]()
Ja! Ja!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:12 schreef R-Tech het volgende:
Oke, update anyone?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag mensenquote:
Hey Onlyy! Thnx! Ik keek in myat en zowaar een update! Fantastisch om te horen zeg, gefeliciteerd en veel succes verder.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag mensen
Ik wou even laten weten dat het supergoed gaat. Lekker single en ik voel me beter dan ooit![]()
Bedankt voor al jullie wijze raad en steun!! Lieve Fok!kertjes!!!!![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey Onlyy! Thnx! Ik keek in myat en zowaar een update! Fantastisch om te horen zeg, gefeliciteerd en veel succes verder.![]()
![]()
Goed zo!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik wou even laten weten dat het supergoed gaat. Lekker single en ik voel me beter dan ooit![]()
Hahaha grappig zeg..dat vroeg mijn moeder me afgelopen week ook alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goed zo!
Heb je nog wat van je ex gehoord? Hij heeft zeker al een nieuwe?
Goed om te horenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef Onlyy het volgende:
![]()
Als ik mijn topics doorlees lijk ik wel een debiel![]()
Haha..ja achteraf..maar ik hoop dat ik voortaan een beetje normaal omga met zulke situaties..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed om te horen
Maar dat is meestal het geval. achteraf.. achteraf...
We've all been there..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef Onlyy het volgende:
[..]
![]()
Maarja, op naar een betere tijd
tja, het slijt er in en krijg het er dan maar eens uit....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef Onlyy het volgende:
[..]
![]()
Tof!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef Onlyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:46 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Haha..ja achteraf..maar ik hoop dat ik voortaan een beetje normaal omga met zulke situaties..
Nu lekker vrij zijn en genieten..![]()
![]()
Och, dat heb ik bij elke post van mezelf die opuder dan een kwartier is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef Onlyy het volgende:
[..]
![]()
Je bent genezen, een verlichte ziel is geboren!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:41 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hahaha grappig zeg..dat vroeg mijn moeder me afgelopen week ook al![]()
Geen idee..en het interesseert me ook gewoon niet meer
Dat was wel een zware bevalling als ik dit topic zo eens doorlees.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:42 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Och, dat heb ik bij elke post van mezelf die opuder dan een kwartier is.![]()
[..]
Je bent genezen, een verlichte ziel is geboren!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |