Ik hoorde inderdaad het boven de 20 graden was in het Zweedsequote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk weer!vandaag lekker in korte broek en shirtje naar school geweest
Ben ik nog te laat om je uit te zwaaienquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:17 schreef Yesse het volgende:
Ik ga even alles opruimen enzo en dan naar huis![]()
![]()
Aardig tempootjequote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik nog te laat om je uit te zwaaien
Zo hard voor niks gefietst, 33 km/u
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Meer meewind kon ik niet hebben
Heb nu wel weer last van die spierpijn in mn linkerbovenbeen
Ja, er moest www. voorquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor Kees, luid en duidelijk.
wilde ik ook wel, maar op kantoor kun je daar niet echt mee aankomenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoop dat je morgen dan mooi weer hebt, kun je dan lekker rondlopen in je korte broekquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wilde ik ook wel, maar op kantoor kun je daar niet echt mee aankomen
op de Korenmarktquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoop dat je morgen dan mooi weer hebt, kun je dan lekker rondlopen in je korte broek
of: http://www.dumpert.nl/med(...)eks_in_de_trein.htmlquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)land_got_talent.html![]()
![]()
![]()
Die is al oudquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of: http://www.dumpert.nl/med(...)eks_in_de_trein.html
Doe ik anders ook hoor. [Band]shirt, hanekam en baggy shortsquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wilde ik ook wel, maar op kantoor kun je daar niet echt mee aankomen
Hier was het vroeg op de middag wel lekker. Dus toen de tram opeens besloot niet verder te rijden, ben maar lekker een stuk naar Amsterdam CS gaan lopen. Beviel prima in het zonnetje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mn ober (naja niet alleen mijnequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
zo maar eens ff TV Ants of Sopcast inschakelen voor FCT - NAC
en mocht ik vanavond toch niet naar Enschede gaan, dan is er altijd Barca - ManU op tv
Mja, slijmbal dat-ie dr wasquote:
Naja ik carede hem welquote:
10.000 postsquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
Goedenavond.... lekker gegeten
Vakantie3 dagen, maar eerst een sollicitatie schrijven
.....waarom feliciteren we JNA?
quote:Aantal posts: 937 (gemiddeld 14 per dag)
Valt nog best tegen eigenlijkquote:7543 (gemiddeld 17 per dag)
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is echt zo goed als een uur geleden dat je wegging
Das waar...Bijna 1000quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |