abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:52:36 #1
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58381005
Feyenoord
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:01:07 #3
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58381110
laatste posts vorig topic.
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef ASroma het volgende:

[..]

ach feyenoord had de schijn wel zwaar tegen jah. 75 min lang met de rug tegen de muur, qua voetbal had er maar 1 ploeg mogen winnen en dat is Roda JC, qua knvb-gehalte mocht Feyenoord winnen. Van Hulten floot duidelijk met een opdracht.

Maar jah het heeft verder geen zin om het hierover te hebben, dit gebeurd vaker in het voebal..... helaas!

Feyenoord gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Roda speelde ook zó goed zondag, ze hadden overduidelijk moeten winnen als je al die prachtige aanvallen zag. Ook gezien het flitsende voetbal wat ze hebben laten zien eerder in het bekertoernooi hadden ze het meer dan verdiend. Maar de KNVB stak er een stokje voor, die hebben er namelijk een reusachtig belang bij dat Feyenoord die beker pakt.

Ook de gewisselde spelers van Feyenoord gaven de scheids een hand
Complottheorieën kun je nu niet meer uit de weg gaan natuurlijk.
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Duitse accent tast dus duidelijk de hersens aan.

Roda Jc had weliswaar veel meer balbezit maar echt veel uitgespeelde kansen hebben ze niet gecreeërd. Ze hebben heel de wedstrijd maar 2 kansjes gehad ofzo.

Maar omdat Roda Jc meer balbezit had zag het er dreigender uit dan het was, maar in feite stonden ze vrij machteloos tegenover de Feyenoord defensie.

Al die complot-theorieën vervolgens, bij NAC waren het ook al van die huilies toen ze uitgeschakeld werden.

Ik snap dat het zuur is maar het is van een simpelheid.
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:51 schreef MarkNMGN het volgende:
De Feyenoord-verdediging stond als een huis zondag, en dat zegt toch wel wat.

Roda was gewoon machteloos
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58381171
We moeten nu kwalitatief verbreden en voor de top 3 strijden
pi_58381258
Feyenoord
pi_58381297
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
pi_58381434
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:04 schreef TJDoornbos het volgende:
We moeten nu kwalitatief verbreden en voor de top 3 strijden
Eensch
pi_58382411
quote:
Feyenoord zal de komende tijd gesprekken voeren met een aantal spelers over hun toekomst bij de club. De Rotterdammers zullen gaan doorselecteren in hun huidige spelersgroep, waardoor enkele spelers zullen moeten vertrekken.

"Op dit moment is er nog geen enkele beslissing genomen over welke spelers al dan niet mogen blijven", zegt algemeen directeur Eric Gudde. Desondanks weet VI te melden dat het daarbij gaat om onder andere Serginho Greene, André Bahia en Danny Buijs. Jordy Buijs vertrekt naar De Graafschap, over de andere huurlingen (Dwight Tiendalli, Diego Biseswar en Michael Jansen) zal binnenkort een beslissing worden genomen.

Daarnaast hoopt Feyenoord Jonathan de Guzman te kunnen slijten aan een Europese topclub. Met de transfersom die de middenvelder opbrengt wil de Rotterdamse club de selectie verder versterken met een spits, die naast Roy Makaay moet gaan spelen, en een centrale verdediger.
Zou mooi zijn, maar de bron is voetbalprimeur (alhoewel die als bron weer VI aanhalen....)
pi_58382459
Trouwens wel raar dat ze een centrale verdediger willen, terwijl een rechtsback van grotere noodzaak is. Imo is een centrum met Hofland en Vlaar een goed centrum.
pi_58382653
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens wel raar dat ze een centrale verdediger willen, terwijl een rechtsback van grotere noodzaak is. Imo is een centrum met Hofland en Vlaar een goed centrum.
Ze zijn zeker tevreden over Lucius
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:16:42 #11
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_58382693
Jansen zou ik toch eens goed testen als ik Fey was want bij De Graafschap heb ik hem weinig zien spelen. Dat hij fit is geloof ik wel maar hoe is zijn nivo? Dat lijkt me belangrijk.
pi_58383754
Wat is een goeie site om grote foto's mee te posten?

[ Bericht 6% gewijzigd door Luni op 29-04-2008 17:21:12 ]
pi_58384267
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:12 schreef Luni het volgende:
Wat is een goeie site om grote foto's mee te posten?
http://www.uploadgeek.com/
pi_58384315
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

http://www.uploadgeek.com/
Thanx, zal ik vanavond eens wat foto's van de finale posten.
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:54:08 #15
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58384509
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:21:47 #16
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58385548
Vi maakt deze week ook een raport op over het afgelopen seizoen.

Daar staan enkele statistieken bij die wellicht de moeite waard zijn om te vermelden:

Volgens de vi was Lucius de slechtste speler van de competitie, en Karim El Ahmadi de op één na beste speler van de competitie (op Orlando Engelaar na), Tim de Cler is de best geklasseerde Feyenoorder en tevens de beste linksback in de competitie.

Als club was Feyenoord de ploeg met de meeste buitenspelsituaties op Fc Groningen na, en de club met de minste doelpogingen tegen (van de tegenstander dus ) op Fc Twente en ajax na. Als de tegenstander eenmaal door onze verdediging komt dan houdt Timmer relatief veel tegen, slechts 12,32% van de kansen van de tegenstanders is een doelpunt. Alleen Psv, Fc Twente en NAC doen het hierbij beter.

Gelukkig gaat Feyenoord wel efficiënt om met de eigen scorings-mogelijkheden, alleen ajax en Heerenveen sprongen effectiever met hun kansen om dan Feyenoord.

Het gebrek aan fysieke weerbaarheid komt tot uiting in het 'fair play klassement'. Feyenoord heeft op Heerenveen na de minste overtredingen gemaakt in de eredivisie. Ook opvallend is het gegeven dat Feyenoord veruit de meeste van de doelpunten in de tweede helft heeft gemaakt. Hierdoor staat Feyenoord bovenaan in het klassement wat betreft het prestatieverschil tussen eerste helft en de tweede helft.

Weten we dat ook weer.

Een aantal dingen was me natuurlijk al opgevallen gedurende het seizoen maar het is leuk om het nog eens bevestigd te zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tomatenboer op 30-04-2008 22:24:38 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 30 april 2008 @ 00:07:35 #18
123545 DatMeenJeNiet
pi_58392084

woensdag 30 april 2008 @ 00:56:11 #19
123545 DatMeenJeNiet
pi_58392710
quote:
In een interview in Voetbal International laat Glenn Loovens weten ooit nog te willen terugkeren in De Kuip, en dan als basisspeler bij Feyenoord. Hij komt momenteel uit voor FA Cup finalist Cardiff City.
Feyenoord Netwerk
'Feyenoord is en blijft mijn club. Als supporter had ik hoge verwachtingen voor dit seizoen. Door de komst van een fors aantal goede spelers zou Feyenoord mee gaan doen om de titel, verwachtte ik. Maar na een goede start ging het al snel bergafwaarts. Nu hoor ik mensen wijzen naar de vele blessures maar dat is een gemakkelijk excuus. Een club als Feyenoord moet onder alle omstandigheden bovenin eindigen. Waar het precies mis is gegaan kan ik moeilijk beoordelen, maar het valt me wel op hoe knullig de tegengoals worden weggegeven. Laatst tegen Willem II bijvoorbeeld, daar schrok ik van.'
Feyenoord Netwerk
Zou hij meekunnen op het niveau van Feyenoord? 'Dat gevoel heb ik wel, maar dat was niet anders toen ik nog bij de club onder contract stond. Helaas kreeg ik niet de kans me over langere tijd te bewijzen. Maar mijn wens is nog eens terug te keren naar de club van mijn hart. Ooit wil ik basisspeler zijn in De Kuip'
Held.
  woensdag 30 april 2008 @ 00:58:26 #20
123545 DatMeenJeNiet
pi_58392739
quote:
Mols krijgt aanbieding Dortmund-huurling Nuri Sahin vertrekt definitief bij Feyenoord
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord wil nog een seizoen door met aanvaller Michael Mols.
De 37-jarige spits kreeg gisteren een contractverlenging aangeboden in een gesprek met technisch directeur Peter Bosz. Mols heeft dat aanbod in overweging.

Kort na de bekerfinale zei de routinier al ‘een goed gevoel’ te hebben bij een langer verblijf in de Kuip. ,,Zoals ik me nu voel, wil ik nog wel een jaartje door,’’ zei Mols direct na de 2-0 zege op Roda JC. ,,Maar daar zijn twee partijen voor nodig.’’

Die tweede partij kent geen twijfel. Feyenoord beschouwt Mols als een waardevolle kracht achter eerste spits Roy Makaay. ,,We waren al heel snel in het seizoen heel tevreden over Michael, in alle opzichten,’’ aldus Bosz. ,,De laatste weken heeft hij dat gevoel alleen maar onderstreept, als een uitstekende vervanger van Makaay. Sommige spelers van 30 ogen al oud, maar Michael is topfit, dat zie je aan alles. Voetballend is hij nog steeds van toegevoegde waarde en binnen de groep is hij een voorbeeld.’’

Mols kwam aan het begin van het seizoen verrassend over van ADO Den Haag, nadat hij al min of meer had besloten zijn loopbaan te beëindigen. De geboren Amsterdammer rekende op een rol in de schaduw van Makaay, maar werd naarmate het seizoen vorderde steeds belangrijker voor Feyenoord. Eerst als invaller, daarna als vervanger van de geblesseerde Makaay.

Met Mols als aanspeelpunt begon Feyenoord de laatste weken langzaam weer wat beter te voetballen. Lang niet altijd leidde dat tot resultaat, maar de ervaren centrumspits zorgde voor houvast in een zoekende ploeg.

Zondag koos trainer Bert van Marwijk dan ook voor Mols als basisspeler, ten koste van de net herstelde topscorer. Mols maakte indruk, zoals hij eerder in het bekertoernooi al een hoofdrol speelde tegen FC Zwolle en NAC. ,,Michael doet het fantastisch,’’ oordeelde Van Marwijk. ,,Volgens mij is hij nog lang niet versleten. Iedere week oogde hij fitter en scherper.’’

Feyenoord neemt komend seizoen wél afscheid van Nuri Sahin. De Rotterdamse club onderneemt geen pogingen meer om de huurling van Borussia Dortmund definitief vast te leggen. Eerder werd middenvelder Karim El Ahmadi (FC Twente) al vastgelegd voor het komende seizoen.

Bosz: ,,We hebben al bij het vaststellen van de huurovereenkomst getracht een koopoptie te bedingen voor Nuri, maar dat bleek onbespreekbaar. We zijn tevreden over hem, maar aan de voorwaarden die door Borussia worden gesteld kunnen we onmogelijk voldoen. Daarom houdt onze samenwerking - helaas - op.’’
  woensdag 30 april 2008 @ 08:05:38 #21
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58394430
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Goede zaak.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 30 april 2008 @ 09:16:38 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58394791
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Thanx, zal ik vanavond eens wat foto's van de finale posten.
Het is alweer ochtend. Welke avond had je in gedachten?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 30 april 2008 @ 11:08:13 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58395670
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58395702
Mols moet blijven!
pi_58396197
Linkje

Transferrapport Feyenoord: ruim 40 miskopen
Voetbal International legde het transferbeleid van de Rotterdammers van de afgelopen tien jaar langs de meetlat. Martijn Krabbendam vertelt over de uitkomsten van het onderzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')