quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach feyenoord had de schijn wel zwaar tegen jah. 75 min lang met de rug tegen de muur, qua voetbal had er maar 1 ploeg mogen winnen en dat is Roda JC, qua knvb-gehalte mocht Feyenoord winnen. Van Hulten floot duidelijk met een opdracht.
Maar jah het heeft verder geen zin om het hierover te hebben, dit gebeurd vaker in het voebal..... helaas!
Feyenoord gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Roda speelde ook zó goed zondag, ze hadden overduidelijk moeten winnen als je al die prachtige aanvallen zag. Ook gezien het flitsende voetbal wat ze hebben laten zien eerder in het bekertoernooi hadden ze het meer dan verdiend. Maar de KNVB stak er een stokje voor, die hebben er namelijk een reusachtig belang bij dat Feyenoord die beker pakt.
Ook de gewisselde spelers van Feyenoord gaven de scheids een hand![]()
Complottheorieën kun je nu niet meer uit de weg gaan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Duitse accent tast dus duidelijk de hersens aan.![]()
Roda Jc had weliswaar veel meer balbezit maar echt veel uitgespeelde kansen hebben ze niet gecreeërd. Ze hebben heel de wedstrijd maar 2 kansjes gehad ofzo.
Maar omdat Roda Jc meer balbezit had zag het er dreigender uit dan het was, maar in feite stonden ze vrij machteloos tegenover de Feyenoord defensie.
Al die complot-theorieën vervolgens, bij NAC waren het ook al van die huilies toen ze uitgeschakeld werden.
Ik snap dat het zuur is maar het is van een simpelheid.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:51 schreef MarkNMGN het volgende:
De Feyenoord-verdediging stond als een huis zondag, en dat zegt toch wel wat.
Roda was gewoon machteloos
Eenschquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:04 schreef TJDoornbos het volgende:
We moeten nu kwalitatief verbreden en voor de top 3 strijden
Zou mooi zijn, maar de bron is voetbalprimeur (alhoewel die als bron weer VI aanhalen....)quote:Feyenoord zal de komende tijd gesprekken voeren met een aantal spelers over hun toekomst bij de club. De Rotterdammers zullen gaan doorselecteren in hun huidige spelersgroep, waardoor enkele spelers zullen moeten vertrekken.
"Op dit moment is er nog geen enkele beslissing genomen over welke spelers al dan niet mogen blijven", zegt algemeen directeur Eric Gudde. Desondanks weet VI te melden dat het daarbij gaat om onder andere Serginho Greene, André Bahia en Danny Buijs. Jordy Buijs vertrekt naar De Graafschap, over de andere huurlingen (Dwight Tiendalli, Diego Biseswar en Michael Jansen) zal binnenkort een beslissing worden genomen.
Daarnaast hoopt Feyenoord Jonathan de Guzman te kunnen slijten aan een Europese topclub. Met de transfersom die de middenvelder opbrengt wil de Rotterdamse club de selectie verder versterken met een spits, die naast Roy Makaay moet gaan spelen, en een centrale verdediger.
Ze zijn zeker tevreden over Luciusquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens wel raar dat ze een centrale verdediger willen, terwijl een rechtsback van grotere noodzaak is. Imo is een centrum met Hofland en Vlaar een goed centrum.
http://www.uploadgeek.com/quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:12 schreef Luni het volgende:
Wat is een goeie site om grote foto's mee te posten?
Held.quote:In een interview in Voetbal International laat Glenn Loovens weten ooit nog te willen terugkeren in De Kuip, en dan als basisspeler bij Feyenoord. Hij komt momenteel uit voor FA Cup finalist Cardiff City.
Feyenoord Netwerk
'Feyenoord is en blijft mijn club. Als supporter had ik hoge verwachtingen voor dit seizoen. Door de komst van een fors aantal goede spelers zou Feyenoord mee gaan doen om de titel, verwachtte ik. Maar na een goede start ging het al snel bergafwaarts. Nu hoor ik mensen wijzen naar de vele blessures maar dat is een gemakkelijk excuus. Een club als Feyenoord moet onder alle omstandigheden bovenin eindigen. Waar het precies mis is gegaan kan ik moeilijk beoordelen, maar het valt me wel op hoe knullig de tegengoals worden weggegeven. Laatst tegen Willem II bijvoorbeeld, daar schrok ik van.'
Feyenoord Netwerk
Zou hij meekunnen op het niveau van Feyenoord? 'Dat gevoel heb ik wel, maar dat was niet anders toen ik nog bij de club onder contract stond. Helaas kreeg ik niet de kans me over langere tijd te bewijzen. Maar mijn wens is nog eens terug te keren naar de club van mijn hart. Ooit wil ik basisspeler zijn in De Kuip'
quote:Mols krijgt aanbieding Dortmund-huurling Nuri Sahin vertrekt definitief bij Feyenoord
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord wil nog een seizoen door met aanvaller Michael Mols.
De 37-jarige spits kreeg gisteren een contractverlenging aangeboden in een gesprek met technisch directeur Peter Bosz. Mols heeft dat aanbod in overweging.
Kort na de bekerfinale zei de routinier al ‘een goed gevoel’ te hebben bij een langer verblijf in de Kuip. ,,Zoals ik me nu voel, wil ik nog wel een jaartje door,’’ zei Mols direct na de 2-0 zege op Roda JC. ,,Maar daar zijn twee partijen voor nodig.’’
Die tweede partij kent geen twijfel. Feyenoord beschouwt Mols als een waardevolle kracht achter eerste spits Roy Makaay. ,,We waren al heel snel in het seizoen heel tevreden over Michael, in alle opzichten,’’ aldus Bosz. ,,De laatste weken heeft hij dat gevoel alleen maar onderstreept, als een uitstekende vervanger van Makaay. Sommige spelers van 30 ogen al oud, maar Michael is topfit, dat zie je aan alles. Voetballend is hij nog steeds van toegevoegde waarde en binnen de groep is hij een voorbeeld.’’
Mols kwam aan het begin van het seizoen verrassend over van ADO Den Haag, nadat hij al min of meer had besloten zijn loopbaan te beëindigen. De geboren Amsterdammer rekende op een rol in de schaduw van Makaay, maar werd naarmate het seizoen vorderde steeds belangrijker voor Feyenoord. Eerst als invaller, daarna als vervanger van de geblesseerde Makaay.
Met Mols als aanspeelpunt begon Feyenoord de laatste weken langzaam weer wat beter te voetballen. Lang niet altijd leidde dat tot resultaat, maar de ervaren centrumspits zorgde voor houvast in een zoekende ploeg.
Zondag koos trainer Bert van Marwijk dan ook voor Mols als basisspeler, ten koste van de net herstelde topscorer. Mols maakte indruk, zoals hij eerder in het bekertoernooi al een hoofdrol speelde tegen FC Zwolle en NAC. ,,Michael doet het fantastisch,’’ oordeelde Van Marwijk. ,,Volgens mij is hij nog lang niet versleten. Iedere week oogde hij fitter en scherper.’’
Feyenoord neemt komend seizoen wél afscheid van Nuri Sahin. De Rotterdamse club onderneemt geen pogingen meer om de huurling van Borussia Dortmund definitief vast te leggen. Eerder werd middenvelder Karim El Ahmadi (FC Twente) al vastgelegd voor het komende seizoen.
Bosz: ,,We hebben al bij het vaststellen van de huurovereenkomst getracht een koopoptie te bedingen voor Nuri, maar dat bleek onbespreekbaar. We zijn tevreden over hem, maar aan de voorwaarden die door Borussia worden gesteld kunnen we onmogelijk voldoen. Daarom houdt onze samenwerking - helaas - op.’’
Het is alweer ochtend. Welke avond had je in gedachten?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Thanx, zal ik vanavond eens wat foto's van de finale posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |