Wow, jij bestaan ook nog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Wow, dit bestaat ook nog.
Suffocation, Asphyx, Hate, Blood Red Throne, Behemoth, Cryptopsy, Origin en meeeeer! Wooohoooooo!quote:
Ik ben alleen heel erg bang dat Cryptopsy kut gaat worden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:21 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Suffocation, Asphyx, Hate, Blood Red Throne, Behemoth, Cryptopsy, Origin en meeeeer! Wooohoooooo!![]()
Ontzettend veel zin'an, hotelletje erbij, twee dagen lang geweldige bands.. als dat geen nekpijn en een gigantische kater zal zijn hehe.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:37 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik ben alleen heel erg bang dat Cryptopsy kut gaat worden.
Geen idee, eigenlijk. Is het wat en wat is het?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je weet wel; Pokolgép, Ossian, Kalapács, Dalriada, Moby Dick ...
Och kut ja, das waar ook. Had ook twee nummers moeten aanhoren, welke ik niet al te best vond klinken en stiekem hoopte ik dat het een geintje was. Naja, even afwachten dan maar..quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:56 schreef BOKA het volgende:
Lord Worm is de band uit gegooid en in plaats daarvan is een screamo zanger gekomen.
Ook is er een toetseniste bijgekomen.
Het resultaat is echt heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg jammer.
Dalriada is Hongaarse Folkmetal, de andere min of meer Hongaarse Heavy Metal. (Pokolgép komt al uit de jaren '80) Ik vind het wel cool.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:35 schreef Shivo het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Is het wat en wat is het?
Wel een truie Kever.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wow, jij bestaan ook nog..
(met je kever).
Het is inderdaad een lekkere plaat.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:00 schreef BOKA het volgende:
Om terug te komen op een paar topics terug, de nieuwe Death Angel is inderdaad geweldig, de nummers blijven echt in je hoofd hangen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:00 schreef BOKA het volgende:
Om terug te komen op een paar topics terug, de nieuwe Death Angel is inderdaad geweldig, de nummers blijven echt in je hoofd hangen.
Beetje opvallend dat het vooral de oude bands zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:57 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nieuwe Exodus klinkt ook mooi en die van Testament ook. Goed jaar voor nieuwe schijfjes zekers hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |