quote:
quote:
* ouchquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
Die motorrijder van 137km/u:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, aangekomen in Eindhoven. Fijne Koninginnenacht aan degenen die dat ook gaan vieren
![]()
.
Absoluut. Maar dat downloaden van de site werkt niet. Krijg op 2 verschillende adressen geen mailtjes met download instructies.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Wat een geweldige nieuwe single van Coldplay ! Sounds good
Laat zeker maar komen want ik ben wel benieuwd naar het nieuwe werk van Coldplay.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat downloaden van de site werkt niet. Krijg op 2 verschillende adressen geen mailtjes met download instructies.
Daarom zeg ik: laat die cd maar komen
echt ?quote:Op woensdag 30 april 2008 01:08 schreef Piles het volgende:
Domien, niet liegen met je shoarma. Je zat gewoon bij 538![]()
Kijken hoelang ik het vol ga houden hier
Nog steeds aan het knutselen met sloten, kettingen en een stuk hout?quote:Op woensdag 30 april 2008 01:08 schreef Piles het volgende:
Domien, niet liegen met je shoarma. Je zat gewoon bij 538![]()
Kijken hoelang ik het vol ga houden hier
Ik word nog eens beroemd op fokquote:Op woensdag 30 april 2008 01:11 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds aan het knutselen met sloten, kettingen en een stuk hout?
Ah dat mailtje wat hij nu net voorleest verwoord precies wat ik net wilde gaan typenquote:Op woensdag 30 april 2008 03:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, niet zoveel leven nee.
Het leven zit in de chat: http://guis.lichtsnel.nl
Ik denk vanaf de podcast. Webcam staat op de gangquote:Op woensdag 30 april 2008 09:20 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Waarvandaan komen de shows van Giel en Gerard? Het klinkt niet als de studio, maar op 3fm.nl kan ik er zo snel niets over terugvinden..
maar er leek wel een live request bij Gerard te zijn. Misschien presenteert hij vanuit The Ekdome?quote:Op woensdag 30 april 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk vanaf de podcast. Webcam staat op de gang
The Ekdome heeft geen live-verbinding met Hilversum.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar er leek wel een live request bij Gerard te zijn. Misschien presenteert hij vanuit The Ekdome?
geen idee, heb geen 3fm aan staan en heb de plaat nog niet gehoord.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Klinkt die op de radio ook zo galmend?
De versie van coldplay.com iig wel..
Yep, en mede daardoor vind ik het helemaal niksquote:Op woensdag 30 april 2008 13:08 schreef Glacier het volgende:
Klinkt die op de radio ook zo galmend?
Wordt leuk als je vannacht bezopen thuis komt en die honden je op staan te wachtenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:46 schreef Timo20 het volgende:
Middag
heb ik eindelijk vakantie, moet ik nog om 08.30uur opstaan omdat de hondjes van m`n oom (die een weekje bij ons zijn) hun koppen niet willen houden![]()
schandaligquote:Op woensdag 30 april 2008 14:52 schreef Marc63 het volgende:
Is het woensdag-hakkuhdag, krijg je misschien wel ABBA als UJDT
Geen idee wat C&S doen, maar er is volgens mij een gewone MetMichiel.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef Feivel1 het volgende:.
Weet iemand iets van de verder programmering op 3, vandaag?
Zie nu Arens, volgens mij..
Da's alvast fijnquote:Op woensdag 30 april 2008 15:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen idee wat C&S doen, maar er is volgens mij een gewone MetMichiel.
quote:KONINGINNEDAG MET MICHIEL
Jawel, ook met Konginnedag is Michiel er gewoon tussen 19 en 22 uur. Zoals je als vaste luisteraar vast wel weet is het Met Michiel Elke Dag Feest maar vandaag hoeven we niet de halve wereld af te bellen op zoek naar een partyganger...half Nederland staat vandaag met zijn vlaggetje vooraan!
Verder hebben we gewoon een nieuwe Singlestrijd en kan je meespelen met de Popkwis als jij bijvoorbeeld het nieuwe album van dEUS en een live-pakket van Fall Out Boy in de wacht wil slepen. Verder kan je je opgeven voor het Golden Ticket voor Awakenings, die we morgen gaan weggeven.
Dit en meer, op Koninginnedag Met Michiel!
Tijdens Ekdom hoorde ik ook al Queen met het hele fijne You're My Best Friend.quote:
Nieuwe avatar? Die heeft ie toch al een tijd? Of ben ik kippig?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:07 schreef on_air het volgende:
Nieuwe avater, herken je bijna niet Veenstra.
Met een andere layout heeft ie een andere avatar.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nieuwe avatar? Die heeft ie toch al een tijd? Of ben ik kippig?
Gezellig hoor! Zijn wij blij meequote:Op woensdag 30 april 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Toch nog een hoop 3fm-ers achter het internet, i.p.v. in het drukke Eindhoven of rustige Amsterdam bv...
Ik ben aan de Bagger idd. Alleen voor hetquote:Op woensdag 30 april 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met een andere layout heeft ie een andere avatar.
Ben er al een hele dagquote:Op woensdag 30 april 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Toch nog een hoop 3fm-ers achter het internet, i.p.v. in het drukke Eindhoven of rustige Amsterdam bv...
In het dorp is wel een leuk feestje, maar da's buiten en het is me toch echt te koud om daar een paar uur door te brengen.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
ah!quote:Op woensdag 30 april 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met een andere layout heeft ie een andere avatar.
Ga vanavond geen pallet bier drinken dus dat is nog een geluk, anders was ik vast over ze gestruikeldquote:Op woensdag 30 april 2008 14:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wordt leuk als je vannacht bezopen thuis komt en die honden je op staan te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |