quote:
quote:
* ouchquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
Die motorrijder van 137km/u:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, aangekomen in Eindhoven. Fijne Koninginnenacht aan degenen die dat ook gaan vieren
![]()
.
Absoluut. Maar dat downloaden van de site werkt niet. Krijg op 2 verschillende adressen geen mailtjes met download instructies.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Wat een geweldige nieuwe single van Coldplay ! Sounds good
Laat zeker maar komen want ik ben wel benieuwd naar het nieuwe werk van Coldplay.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat downloaden van de site werkt niet. Krijg op 2 verschillende adressen geen mailtjes met download instructies.
Daarom zeg ik: laat die cd maar komen
echt ?quote:Op woensdag 30 april 2008 01:08 schreef Piles het volgende:
Domien, niet liegen met je shoarma. Je zat gewoon bij 538![]()
Kijken hoelang ik het vol ga houden hier
Nog steeds aan het knutselen met sloten, kettingen en een stuk hout?quote:Op woensdag 30 april 2008 01:08 schreef Piles het volgende:
Domien, niet liegen met je shoarma. Je zat gewoon bij 538![]()
Kijken hoelang ik het vol ga houden hier
Ik word nog eens beroemd op fokquote:Op woensdag 30 april 2008 01:11 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds aan het knutselen met sloten, kettingen en een stuk hout?
Ah dat mailtje wat hij nu net voorleest verwoord precies wat ik net wilde gaan typenquote:Op woensdag 30 april 2008 03:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, niet zoveel leven nee.
Het leven zit in de chat: http://guis.lichtsnel.nl
Ik denk vanaf de podcast. Webcam staat op de gangquote:Op woensdag 30 april 2008 09:20 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Waarvandaan komen de shows van Giel en Gerard? Het klinkt niet als de studio, maar op 3fm.nl kan ik er zo snel niets over terugvinden..
maar er leek wel een live request bij Gerard te zijn. Misschien presenteert hij vanuit The Ekdome?quote:Op woensdag 30 april 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk vanaf de podcast. Webcam staat op de gang
The Ekdome heeft geen live-verbinding met Hilversum.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar er leek wel een live request bij Gerard te zijn. Misschien presenteert hij vanuit The Ekdome?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |