Eerder genieten van het accoordquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:10 schreef DonHenkie het volgende:
Het is maar rustig hier op het forum, zit iedereen nog met zn hoofd bij de staking?
Nee, hoef zaterdag pas weer te werken, dus door de week heb ik niets te meldenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:10 schreef DonHenkie het volgende:
Het is maar rustig hier op het forum, zit iedereen nog met zn hoofd bij de staking?
Maar 1 HAH deze week. In plaats daarvan zit er een uber dikke gemeente gids bij, maar daar mag je dan wel heel de week over doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eerder genieten van het accoord
En vandaag weer dubbel HAH
Sissyquote:
Bij ons is er idd geen huis aan huis meer op zaterdag. En idd harmonieboekje loopt wel lekker weg, maar tis een hoop lol.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Saekerhett het volgende:
Is er as. zaterdag nou wel of geen AH-huis aan huis?
Heb gelukkig een schoudertas jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
je moet die dingen niet achter de hand houden, want dat heb je de grootste problemen. Met een schoudertas kost het eigenlijk geen extra tijd weet ik uit eigen ervaring.
Bij ons is er volgens mij weer AH op de zaterdag.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Saekerhett het volgende:
Is er as. zaterdag nou wel of geen AH-huis aan huis?
Inderdaad, heb er hier alleen op dinsdag mee hoeven lopen en dat merk je wel in de tijden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
Bij ons morgen geen HAH en vandaag was er ook geen HAH. Loopt zoveel lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |