Mwah, ik vind 3400 euro voor 32 uur/week én je overuren betaald krijgen anders veel voor iemand die net komt kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:08 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja presteren en onderhandelen. Toen ik begon boden ze me een uurloon van 7 euro![]()
Maar het is alsnog niet extreem hoor in de consultancy.
Precies. Flink hoog. Weet niet welke tak van sport binnen consultancy (dat scheelt ook nog).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:53 schreef Knakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 3400 euro voor 32 uur/week én je overuren betaald krijgen anders veel voor iemand die net komt kijkenOók in de consultancy.
Opeens weet je hetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:26 schreef Airtrafficcontroller het volgende:
7) Bruto maandsalaris: 6700 euro (is inclusief 700 euro onregelmatigheidstoeslag)
Hee wat leuk. Zit je in de toren op Schiphol toevallig? Daar was ik laatst op werkbezoekquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:26 schreef Airtrafficcontroller het volgende:
1) Bedrijfstak: Luchtvaart
2) Functie: Airtrafficcontroller (luchtverkeersleider)
Wat is de reden dat deze sector zo geo dbetaalt?quote:
Verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is de reden dat deze sector zo geo dbetaalt?
Highspeed naar Artip.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:43 schreef Airtrafficcontroller het volgende:
Ik werk achter de radar op schiphol oost.
daar handelen we al het civieleverkeer boven nederland af.
Grt
Hoeveel merk je eigenlijk van die 100 000 schuld die je hebt? Een gedeelte van het salaris wordt ingehouden als je aan het werk gaat, toch? En na hoevel jaar is de hele shculd afgelost?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:26 schreef Alternate het volgende:
[..]
Highspeed naar Artip.
Ze zeggen dat ATC het mooiste beroep van de wereld is. Je mag immers de hele dag met piloten praten
1) Bedrijfstak: Luchtvaart
2) Functie: Verkeersvlieger
3) Leeftijd: 25
4) Aantal uren per week: Dat verschilt, we werken 17 om 11, dus 17 dagen werken per maand. Op een werkdag mag je maximaal 13 uur werken, dus alles tussen 2 uur en 13 uur is mogelijk.
5) vakantiedagen: 30 per jaar + 3 feestdagen (wel onregelmatig werken incl. kerst/oud/nieuw)
6) 13e maand: 8% vast of 4% vast + een variable deel afhankelijk van de resultaten. Bij goede resultaten is het maximaal 10%
7) Bruto maandsalaris: 5000 euro exclusief daggeld. Dat is een vergoeding voor de dagen dat je van huis bent, afhankelijk van de bestemming.
8) netto maandsalaris: +-3300 euro afhankelijk van daggeld.
9) overuren betaald: Over uren bestaan niet.
10) werkervaring: ongeveer anderhalf jaar.
11) goodies: pensioen op 56.
12) opleiding: VWO + KLM Luchtvaartschool.
Als je een baan vindt merk je er vrij weinig van. Er wordt geen salaris ingehouden, de werkgever heeft niets met de schuld te maken, dat is iets tussen jouw en de bank. Aflossen doe je in overleg met de bank, de minimum tijd is zo'n 10 jaar, maar de bank vind 20 jaar ook prima. Dan zit je op iets van 400 euro per maand aflossing.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoeveel merk je eigenlijk van die 100 000 schuld die je hebt? Een gedeelte van het salaris wordt ingehouden als je aan het werk gaat, toch? En na hoevel jaar is de hele shculd afgelost?
Leuk............. totdat de fiscus er achter komt...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:51 schreef assad het volgende:
7 : Bruto maand salaris:6000+
8 : Netto maand salaris: 6000+
En dat is bij 100.000 schuld? Jij werkt voor KLM toch? Hoe hoog zijn de salarissen als je bijvoorbeeld bij Transavia werkt? Liggen best een stuk lager heb ik wel eens gehoord.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:04 schreef Alternate het volgende:
[..]
Als je een baan vindt merk je er vrij weinig van. Er wordt geen salaris ingehouden, de werkgever heeft niets met de schuld te maken, dat is iets tussen jouw en de bank. Aflossen doe je in overleg met de bank, de minimum tijd is zo'n 10 jaar, maar de bank vind 20 jaar ook prima. Dan zit je op iets van 400 euro per maand aflossing.
Fictieve opbrengsten zijn belastingvrijquote:Op zondag 1 juni 2008 19:38 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Leuk............. totdat de fiscus er achter komt...
nee ik betaal niet voor mijn vakantiedagen:quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je daar maar 1923 van overhoudt?? Betaal je ook voor je vakantiedagen ofzo? Ik vind het verschil echt groot.
Hun varen toch nog conventioneel zeg maar? Gescheiden functies?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef Janver het volgende:
[..]
Hapag-Lloyd, Duitsland
Zaterdag weer varen
geef maar ff linkje naar je webshop/site zou ik zeggen bepalen wij wel even hoe goed jij bezig denkt te zijn want de geloofwaardigheid daalt tot onder het vriespunt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:51 schreef assad het volgende:
1: bedrijfstak:ik heb geen idee =[)
2 : Functie: website-verkoper(piramide),financieel adviseur voor bedrijven
3 : Leeftijd: 16
4 : Aantal uren per week: 1-3
5 : ik heb altijd vakantie(behalve school),geautomatiseerde busines
6 : 6e maand
7 : Bruto maand salaris:6000+
8 : Netto maand salaris: 6000+
9: geen overuren
10 : Werkervaring: 1 jaar
11 : Goodies :
ge-automatiseerde zaak
verkoop sites
doe HELEMAAL niks
gratis e-books for sale
Ok... Ik zit bruto op ongeveer 2600, maar hou daar 1900 van over, vind dat verschil zo klein, maar denk dat dat dus voornamelijk komt door het pensioen, dat van mij wordt betaald.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:06 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee ik betaal niet voor mijn vakantiedagen:
Basissalaris met vaste toelagen en inhoudingen
Salaris 3.022,47
Premie ABP Pensioen/NP 149,26-
Premie VUT/FPU basis 86,31-
Premie ABP AP 1,82-
Premie WW 51,04-
Vergoeding bijdrage ZVW 187,38
Loonheffing tabel 808,58-
----------
Netto maandelijks salaris 2.112,84
-----------------------------------------------------
Overige vergoedingen en inhoudingen
XXX 1,00-
Bijdrage ZVW 187,38-
Bijdrage premie WGA 0,55-
-----------
Netto overig 188,93-
U ontvangt 1.923,91
Loonheffing en pensioen dus
Ach laat die jongen toch lekker. Toen ik 16 was ging ik ook slapend rijk worden met mn website ideeenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
geef maar ff linkje naar je webshop/site zou ik zeggen bepalen wij wel even hoe goed jij bezig denkt te zijn want de geloofwaardigheid daalt tot onder het vriespunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |