abonnement Unibet Coolblue
pi_59114505
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
Bij veel programma's vragen ze nu gasten naar hun prognose van de finale , of de landen die de laatste 4 halen. Erg vaak dat die voorspellingen dus helemaal niet kunnen.
Bij Holland Sport was er gelukkig 1 gast die wist dat het een apart schema is dit jaar.
Net bij 3FM een paragnost op de radio die voorspelde dat Nederland Frankrijk opnieuw in de finale zou tegenkomen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:31:57 #102
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59114566
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef Timmehhh het volgende:
Het is weer ronduit belachelijk
[..]

Portugal en Duitsland kunnen gewoon freeweelen naar de halve finale, terwijl Nederland het tegen landen als Italie, Frankrijk, Spanje en Zweden moet opnemen.

Duitsers hebben altijd hardstikke makkelijke poule-indeling en wij worden weer keihard genaaid.
Calimero...

Áls Nederland door de poule heen komt valt óf Italië óf Frankrijk af. Dan zijn Spanje en Rusland nog de twee overgebleven sterke landen waar we misschien tegen moeten spelen, en een mogelijke re-match van een poule wedstrijd.

Duitsland moet bijvoorbeeld tegen Tsjechië of Portugal en een re-match tegen Polen. Ook heus geen walk-overs.

Je moet dus gewoon van iedereen kunnen winnen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:01:35 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_59115520
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:29 schreef Breach het volgende:

Net bij 3FM een paragnost op de radio die voorspelde dat Nederland Frankrijk opnieuw in de finale zou tegenkomen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:13:57 #104
24313 Gremen
Eindbaas
pi_59115903
Echt wazig schema idd.
Ik dacht eerst dat het misschien was om zwiterland en oostenrijk te 'beschermen' of ervoor te zorgen dat ze theoretisch pas in de finale tegen elkaar kunnen komen, maar zelfs die landen zitten in de zelfde helft.
Het is toch te dwaas je een land uit je eigen groep in de halve finale alweer tegen kan komen!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:18:12 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59116029
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Gremen het volgende:
Echt wazig schema idd.
Ik dacht eerst dat het misschien was om zwiterland en oostenrijk te 'beschermen' of ervoor te zorgen dat ze theoretisch pas in de finale tegen elkaar kunnen komen, maar zelfs die landen zitten in de zelfde helft.
Het is toch te dwaas je een land uit je eigen groep in de halve finale alweer tegen kan komen!
nee, het is doorgevoerd tijdens het WK: Japan en Korea zaten toen in groepen die in Japen en in Korea tegen elkaar speelden. Zodat het zolang mogelijk duurde voordat een groep naar het andere land hoefde te verhuizen.

Qua kilometers afleggen om bij de volgende match te komen is dit dus het beste.
Edoch ik vind het sportief minder: het aantal mogelijke finales neemt met de helft af (er zijn nu 64 mogelijk finales tegen 128 in de oude opzet (uit mijn geheugen dus kan zijn dat de cijfers mis zijn)).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_59116225
Volgens mij zijn er in de oude opzet 120 finales mogelijk.
15+14+13+12+11+10+9+8 enzo is het toch?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_59127092
Ik vind het in ieder geval ook een spijtige zaak.
pi_59156099
quote:
EK-schema op verzoek Oranje anders
Door TIJANI GOULLET

ROTTERDAM - Voor het eerst kunnen twee landen uit dezelfde EK-groep elkaar vóór de finale weer tegenkomen. De UEFA heeft het speelschema voor het komende EK op verzoek van Nederland en Tsjechië aangepast.

,,Nederland en Tsjechië klaagden op het EK 2004 dat er niet genoeg tijd was om te herstellen,’’ bevestigt een woordvoerder van de Europese voetbalbond. Hij doelt op de halve finale in Portugal. Nederland had na de gewonnen kwartfinale tegen Zweden twee dagen minder rust dan het gastland. Portugal won de halve finale.

Ook Tsjechië verloor de halve finale van Griekenland, dat net als Portugal twee dagen langer kon rusten. De latere Europees kampioen kon de Tsjechen pas na de verlening op de knieën krijgen. Overigens zaten Griekenland en Portugal bij elkaar in de poule.

Op het EK van deze maand hebben twee halve finalisten slechts één dag meer tijd om te herstellen. Het gevolg is wel dat Oranje dus bijvoorbeeld Italië of Frankrijk al in de halve eindstrijd kan treffen. ,,Tot nu toe hebben we daar geen negatieve reacties over gehad, dus het zal wel geaccepteerd worden,’’ aldus de UEFA-woordvoerder.

Nederland trof op het EK in 1988 de Sovjet Unie twee keer: in de groep en in de finale. Op het WK kwam het één keer eerder voor dat twee landen elkaar in de groep en in de halve finale tegenkwamen. Wereldkampioen Italië trof daarin Polen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:03:51 #109
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_59171527
Hebben wij daar dus gewoon om gevraagd ?!?!?

Maar ua rustdagen kunnen ze het toch ook wel anders oplossen neem ik aan. Maar ja...
Amsterdam + Boekel = werelds...
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:52:18 #110
215531 tenenkaas
Never give up, Never back down
pi_59196084
vreemde denkwijze, laten we maar hopen dat het positief uitpakt
wit-rood-wit zit in ons bloed,
we zijn de beste en zo goed,
ik spring me hele leven lang,
voor AJAX AMSTERDAM!
pi_59201417
Zeer matig, komen we Italie dus weer tegen in de halve finale.
pi_59211260
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:13 schreef TheJanitor het volgende:
Zeer matig, komen we Italie dus weer tegen in de halve finale.
ehm, i don't think so ... Op tv zul je wel Italie - Frankrijk kunnen volgen ...
pi_59218891
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:28 schreef M0NTANA het volgende:
Boeiend, alsof we de groepsfase overleven.
misschien wel, misschien niet. geen enkel levend persoon op deze wereld kan het weten.

Maar ga vooral zo door met negatief zijn, zo laat je idd goed merken dat je een nederlander bent!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:43:19 #114
130426 armmoetzaaier
ik type me suf
pi_59287391
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

Op het WK kwam het één keer eerder voor dat twee landen elkaar in de groep en in de halve finale tegenkwamen. Wereldkampioen Italië trof daarin Polen.


klopt niet laatste wk in zuid korea. brazilie en turkije twee keer tegen elkaar.
ik type ook mar wat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')