Ik snap het ook niet. De halve finales doe je normaal toch 25 tegen 27 en 26 tegen 28 zodat de finale altijd eventueel tegen je eigen groepsgenoot is!?quote:19-6 - QF- 20:45 Winnaar Grp A - Nr 2 Grp B Basel (25)
20-6 - QF- 20:45 Winnaar Grp B- Nr 2 Grp A Wenen (26)
21-6 - QF- 20:45 Winnaar Grp C- Nr 2 Grp D Basel (27)
22-6 - QF- 20:45 Winnaar Grp D- Nr 2 Grp C Wenen (28)
25-6 - SF- 20:45 Winnaar #25-Winnaar #26 Basel (29)
26-6 - SF- 20:45 Winnaar #27-Winnaar #28 Wenen (30)
29-6 - F - 20:45 Winnaar #29-Winnaar #30 Wenen
Ja, maar het 1-na-beste team wil ook graag in de finale komen.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:48 schreef Deetch het volgende:
Je moet toch van iedereen winnen
Dat garandeer je ook niet met het oude schema. Dus dat doet er weinig toe.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:50 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ja, maar het 1-na-beste team wil ook graag in de finale komen.
Het is niet een extra rustdag die je krijgt voor of na de halve finale, het is het verschil in aantal rustdagen tussen de teams die elkaar treffen. Ik kan me voorstellen dat het een nadeel is als je tegenstander 2 dagen meer heeft gehad om te rusten dan jij, dat is nu maar 1 dage meer.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef wdn het volgende:
De "normale" methode zorgt ervoor dat het zo lang mogelijk duurt tot je weer dezelfde tegenstander tegenkomt.
Dat is meen ik de enige reden voor die methode.
Die extra rustdag is ook maar relatief: je krijgt die of voor de betreffende wedstrijd of na de betreffende wedstrijd op weg naar de finale.
Lood om oud ijzer lijkt me? Maar wel afwijkend van de "normale" manier
Oh zoquote:Op maandag 26 mei 2008 11:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is niet een extra rustdag die je krijgt voor of na de halve finale, het is het verschil in aantal rustdagen tussen de teams die elkaar treffen. Ik kan me voorstellen dat het een nadeel is als je tegenstander 2 dagen meer heeft gehad om te rusten dan jij, dat is nu maar 1 dage meer.
Daar verder inderdaad. Ik zal dit topic wel effe laten mergen met dat topic.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef Loohcs het volgende:
Speelschema EK 2008, met een aparte halve finale ?!?
Is die merge de oorzaak dat ik 'm niet meer zie (zag na deze post gok ik) in mijn MyAT?quote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar verder inderdaad. Ik zal dit topic wel effe laten mergen met dat topic.
Nope, als je een eerdere reactie hebt gepost in dit topic staat het gewoon in je MyATquote:Op maandag 26 mei 2008 11:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is die merge de oorzaak dat ik 'm niet meer zie (zag na deze post gok ik) in mijn MyAT?
Vreemd, hij was wel weg daarnet. Via de index van het EK forum ben ik toen naar deze gegaan. Maar ja, misschien was je net aan het mergen ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nope, als je een eerdere reactie hebt gepost in dit topic staat het gewoon in je MyAT.
Weer? De laatste keer dat ze dat werden was in 1992. Toen wonnen ze in '96 en vanaf toen hebben ze niets meer gepresteert op een EK.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ach ja....dan worden ze WEER VICE-Europa-Meister
Portugal en Duitsland kunnen gewoon freeweelen naar de halve finale, terwijl Nederland het tegen landen als Italie, Frankrijk, Spanje en Zweden moet opnemen.quote:Finale wordt dus:
Zwitserland of Tsjechië of Portugal of Turkije of Oostenrijk of Kroatië of Duitsland of Polen
tegen
Nederland of Italië of Roemenië of Frankrijk of Griekenland of Zweden of Spanje of Rusland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |