En dan een preek krijgen over gastmodden, nah.quote:Op dinsdag 29 april 2008 03:22 schreef remlof het volgende:
Alsof je dat zelf niet kan. Moet zG er weer energie in steken
Reeksen waar je zelf in post in andere fora mag je best centraal zetten hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 03:24 schreef MASD het volgende:
[..]
En dan een preek krijgen over gastmodden, nah.
Okai, dan zijn we daar weer over uit. Vertel, hoe zit de persoon achter "remlof" in elkaar? Behalve dat hij bier drinkt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 03:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Reeksen waar je zelf in post in andere fora mag je best centraal zetten hoor
Wát kan ik?quote:Op dinsdag 29 april 2008 03:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Toe maar, liefje. Je kunt het wel.
Een hoofd, twee armen, twee benen en een enorme lul. Hoezo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 03:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Okai, dan zijn we daar weer over uit. Vertel, hoe zit de persoon achter "remlof" in elkaar? Behalve dat hij bier drinkt.
Ik had wat meer armen verwacht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Een hoofd, twee armen, twee benen en een enorme lul. Hoezo?
Het topic centraal zetten, maar jíj kunt uiteraad nog veel meer.quote:
Toffer is om te weten wat jíj zoal kan. Jongleren met wasberen of drinken met een rietje, om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 03:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het topic centraal zetten, maar jíj kunt uiteraad nog veel meer.
Jullie roddelen teveelquote:Op dinsdag 29 april 2008 03:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Toffer is om te weten wat jíj zoal kan. Jongleren met wasberen of drinken met een rietje, om maar iets te noemen.
Ach, zoveel actie is hier doorgaans niet, dus het zal niet een al te tijdrovende bezigheid worden.quote:
Bijna weekend.quote:
Ik ben verplicht vrij zelfs.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:16 schreef rompompom het volgende:
Jij bent ook zo een P.U.S.S.Y. die vrijdag vrij heeft genomen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach, zoveel actie is hier doorgaans niet, dus het zal niet een al te tijdrovende bezigheid worden..
Nee, helaas niet. Maar toch twee dagen vrij he. Das ook een weekend.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe laat moet je de trein hebben, bijdeweg?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dat had me niet zoveel uitgemaakt, maar ik ga hier toch niet blijven. (
)
15:04 geloof ik, hoezo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoe laat moet je de trein hebben, bijdeweg?.
Zomaar. Vroeg ik me even af.quote:
Eensch. Ik vind het trouwens wel relaxt om vrijdag te werken. "Bepaalde" collega's die vrij hebben genomen enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Maar toch twee dagen vrij he. Das ook een weekend.
Ik zit er ook niet mee. Het wordt toch een rustige dag, en besides, op vrijdag gaan hier rond 15.30 de eerste biertjes open.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch. Ik vind het trouwens wel relaxt om vrijdag te werken. "Bepaalde" collega's die vrij hebben genomen enzo.
Heel de weekquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:16 schreef rompompom het volgende:
Dat dus. En 5 mei verplicht vrij. Het leven van een ambtenaar is zwaar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:05 schreef JDude het volgende:
Heel de week. Al kost me dat alleen gisteren en vandaag een verlofdag.
Eens per vijf jaar is het een officiële vrije dag, dus dan moet je werkgever je wel vrij geven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ik ben 5 mei nooit vrij. Terwijl dat altijd veel leuker is dan Koninginnedag.
Bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:14 schreef Paramnesia het volgende:
Dat oranje staat jullie echt hoerig.
Hier 50 euro, nu wil ik een blowjob, 2 standjes en een note.quote:
Die note is done. 10 euro graag. stuur maar op. Die anderen vallen te bezien.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hier 50 euro, nu wil ik een blowjob, 2 standjes en een note.
Ik zie die note niet hoorquote:Op woensdag 30 april 2008 18:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Die note is done. 10 euro graag. stuur maar op. Die anderen vallen te bezien.
Ik ga er zo een bij jou zetten, eerst even de film afkijken.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh, MASD durft geen baggernotes te zetten
Goed dat je het zegt, binnenkort weer ff de kutnotes door een FA weg laten halen.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga er zo een bij jou zetten, eerst even de film afkijken.
Blauw.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:09 schreef rompompom het volgende:
Nog maar 50 minuten hoerig oranje.
Dat slaat helemáál nergens op! c_c is de enige die nog gewoon donkerblauw is trouwens, zelfs de Admins hebben een ander kleurtje.quote:
* remlof heeft altijd zinquote:Op maandag 5 mei 2008 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je bent nog niets veranderd, je laat nog steeds anderen voorgaan...
Kijk, Remlof heeft ook al zin...
Anders ga je naar het LdH, dan laat je je reddenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:17 schreef rompompom het volgende:
Ik red me wel.
Proost!quote:Op maandag 5 mei 2008 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bierdrinkster, maar voor jou maak ik een uitzondering!!
Hey c! Gezellig.. Je weet het, hoe meer zielen des te groter de orgiequote:Op maandag 5 mei 2008 00:21 schreef cerror het volgende:
Ik ga gewoon bier drinken. Nu.
Glasje limonade danquote:Op maandag 5 mei 2008 00:27 schreef rompompom het volgende:
Morgen drukke dag, geen bier meer hier.
Fuck yeah. Nog een multi aan de gang?quote:
Maar liever dat nogquote:Op maandag 5 mei 2008 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Glasje limonade dan
voor de jonge man
die niet meer tegen bier kan
Jimmy, bruut tof nummer.quote:Op maandag 5 mei 2008 om 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar liever dat nog
Dan het bord voor zijn kop
Van de zakenman
Want daar wordt hij alleen maar slechter van
Misschien is dit wat?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Fuck yeah. Nog een multi aan de gang?
Ik verveel me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |