En dan plaatst VV deze cap van Claire, stoer hè? Zo zie ik Amanda nu nooit afgebeeld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:32 schreef Dark het volgende:
Amanda is haar dooie matten aan het reanimeren!
Palma - Ricardo, je moet even de achterkant doorborstelen, het ziet er niet uit!
Ik zie ook liever Claire dan Amanda met dat vieze hoofd dit is gewoon ECHT !!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan plaatst VV deze cap van Claire, stoer hè? Zo zie ik Amanda nu nooit afgebeeld.
[ afbeelding ]
"Echt" schrikken ja..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:48 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Claire dan Amanda met dat vieze hoofd dit is gewoon ECHT !!!!!
Het is toch gewoon idioot dat ze daar elke dag mee wegkomen, geef toe!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:52 schreef T-lex het volgende:
Doen B&A aardig...![]()
9:00 Licht aan, Palma doet d'r rondje.
9:45 Uit bed en de douche in.
10:45 B&A zijn boven voor het ontbijt.
kindjes van godquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:52 schreef T-lex het volgende:
Doen B&A aardig...![]()
9:00 Licht aan, Palma doet d'r rondje.
9:45 Uit bed en de douche in.
10:45 B&A zijn boven voor het ontbijt.
Dat is natuurlijk om de suggestie te wekken dat ze zo bizar slecht heeft geslapen heeft na de walgelijke aanvaring met Huub gister.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan plaatst VV deze cap van Claire, stoer hè? Zo zie ik Amanda nu nooit afgebeeld.
[ afbeelding ]
Als ik PoekieRoekie moet geloven zijn Huub en Claire niet eens "on speaking terms". Wat een stemmingmakerij, bah.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:01 schreef Obasca het volgende:
Dat is natuurlijk om de suggestie te wekken dat ze zo bizar slecht heeft geslapen heeft na de walgelijke aanvaring met Huub gister.![]()
Woehahahaquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Er staat een artikel in een of ander blad over Amanda, niet echt postief zo te horen. Ze ziet eruit als een pin-up, less is more en die glitterjurk staat ook afschuwelijk. Er staat ook iets over haar nipplegate.
Gelukkig vindt ze de foto wel mooi.
Raar, dat waren ze gisternacht toch echt. Volgende lijntje lijkt te worden dat Claire misschien zwanger is, let op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik PoekieRoekie moet geloven zijn Huub en Claire niet eens "on speaking terms". Wat een stemmingmakerij, bah.
Wonderlijk hè, dat er nu helemaal niks gebeurt met de piemol van Fries. Claire was toch flink aan het borstelen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:31 schreef mootie het volgende:
Claire poetst Fries, ik hoop dat ze van zn piemol af kan blijven...
Dit blad volgens mij: http://www.grazia.nl/quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Er staat een artikel in een of ander blad over Amanda, niet echt postief zo te horen.
Ze ziet eruit als een pin-up, less is more en die glitterjurk staat ook afschuwelijk.
Er staat ook iets over haar nipplegate. Gelukkig vindt ze de foto wel mooi.
Ik zat er inderdaad wel op te letten, of er iets zou gebeurenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wonderlijk hè, dat er nu helemaal niks gebeurt met de piemol van Fries. Claire was toch flink aan het borstelen.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:35 schreef Huub_wint het volgende:
Dit blad volgens mij: http://www.grazia.nl/
Meesterlijk, dat pakje boter op dr hoofd!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:26 schreef Dementor het volgende:
Terror op dellie toen het nog mocht:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=79839&EMB=related1
Ik ga dit soort dingen echt missen.
Huub en Jaap het gouden duo.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wit busje >>>2 mannen in witte jas >>>>> jas met lange mouwen>>>>>> das voor brajen ze komen hem halen.![]()
![]()
![]()
En direct met stenen gooien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Meesterlijk, dat pakje boter op dr hoofd!
Ik hoorde Amanda net zeggen, dat het in de FHM staat. Commentaar van een jurylid van "dames in de dop".quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt.Je kunt bladeren, helaas staat het artikel van Amanda er net niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |