Huub is een eikel die niet te vertrouwen is , op geen enkel vlak , zelfs niet met zn vrouwquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gast.........z'n ego, z'n gedraai, z'n gelieg, z'n onoprechtheid, gewoon het hele type
Klopt en Claire deed er alle tijd niks mee.Eerlijk is eerijk Claire had ook niemand anders.Huub heeft haar zelfs de aanwijzing gegeven om met jaap te bonden maar dat wide ze niet.Claire baalt nu en legt het bij Huub neer.Ze heeft zelf keuzes gemaakt en ja die zijn misschien verkeerd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, Huub loopt er al weken mee te schermen, Claire of Jaap, Jaap of Claire. Hij gebruikt het volop tegen haar en Jaap. Terecht dat ze er mee komt. Hij denkt dat hij haar in de knip heeft en dat ze buigt voor hem. Alle teksten vanavond over het spel geven dat ook weer. "Je hebt alleen mij" "Zonder mij had je al thuis gezeten", "Je moet mij die punten geven" "Jij kunt hier toch nooit winnen"
Ja, maar het is ook Huub....die vanavond zit te vertellen dat hij buiten niet zoveel anders is dan binnen.quote:
Ze heeft inderdaad zelf die keuze gemaakt. En ik hoop dat ze minder naïef is dan het lijkt en het voor haar ook enkel een speltechnische keus was.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:26 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Klopt en Claire deed er alle tijd niks mee.Eerlijk is eerijk Claire had ook niemand anders.Huub heeft haar zelfs de aanwijzing gegeven om met jaap te bonden maar dat wide ze niet.Claire baalt nu en legt het bij Huub neer.Ze heeft zelf keuzes gemaakt en ja die zijn misschien verkeerd.
waar, maar ook heel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:16 schreef eusjuh het volgende:
Het is toch eerlijk als je zegt alles voor het spel te doen?
Ik heb het liefst met geen van beiden van doen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:28 schreef eusjuh het volgende:
Kom toch nog altijd liever 100 Huub types tegen dan 1 Brainless!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het liefst met geen van beiden van doen...
Ik loop straal bij hem langs en zou hem niet eens zien ... kutkabouterquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook Huub....die vanavond zit te vertellen dat hij buiten niet zoveel anders is dan binnen.
Moet je mee oppassen. Mensen die hem niet zien staan die loopt hij achterna en dan gaat hij voor ze staan springen....quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop straal bij hem langs en zou hem niet eens zien ... kutkabouter
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:19 schreef Ziet het volgende:
Ik denk wel dat huub haar voor zou kunnen houden dat hij haar de meeste stemmen zou geven,
maar op het moment supreme zou hij dan zeggen: heb ze toch aan iemand anders gegeven.
bij wijze van.
hij ziet dat dan als eerlijk vertellen.
(denk ik)
het iemand heel lang in een waan laten zitten,
dat kan hij wel. (jaap is er overigens véél beter in)
huub zal wel zo moeten spelen,
want anders gebeurt er niks.
volgens mij gaat de grens tussen spel en realiteit hier ook al parten spelen tussen claire en huub.
het is maar goed dat het niet zo lang meer duurt, anders kreeg je net zo'n lieke situatie
Ach gelukkig kiezen we in het echte leven onze eigen vriendenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het liefst met geen van beiden van doen...
Dus dat!quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:31 schreef Prospera het volgende:
Mooi snel smash_it![]()
Huub zei heel duidelijk dat het nooit had gelogen tegen teammaatjes, maar zodra dat over was en bv. Jaap of Eric uit zijn team stapte hij ook had gezegt dat de bond over was.
Na het verbreken van de bond zei hij wel gelogen te hebben, vanwege het spel.
Tegen bv. Syl heeft hij nooit gelogen en zij hadden alle vertrouwen in elkaar.
Ik kan me voorstellen dat als de vrouw waar hij mee is getrouwd zegt hem niet te vertrouwen, dat dat wel aan kan komen.
Z'n liegen tegen Lieke was de druppel die bij haar de emmer deed overlopen waarna de relatie ten einde was. Hij vertelde de avond voordat hij met die Gaby in die whirlpool zat tegen Claire dat hij niets zou doen. Dat zijn maar zo twee dingen die bij mij opkomen. Hij heeft het echter veel vaker gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:31 schreef Prospera het volgende:
Mooi snel smash_it![]()
Huub zei heel duidelijk dat het nooit had gelogen tegen teammaatjes, maar zodra dat over was en bv. Jaap of Eric uit zijn team stapte hij ook had gezegt dat de bond over was.
Na het verbreken van de bond zei hij wel gelogen te hebben, vanwege het spel.
Tegen bv. Syl heeft hij nooit gelogen en zij hadden alle vertrouwen in elkaar.
Ik kan me voorstellen dat als de vrouw waar hij mee is getrouwd zegt hem niet te vertrouwen, dat dat wel aan kan komen.
LOL... dat wil ik zienquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je mee oppassen. Mensen die hem niet zien staan die loopt hij achterna en dan gaat hij voor ze staan springen....
Claire is zeker een hele leuke meid maar vindt haar nu wel raar doen eerlijk gezegd.Ze trouwt met Huub en begint er een week later over dat ze hem niet vertrouwdquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:35 schreef neehe het volgende:
Ik mag Claire nog het meest, er zit nu tenminste 1 normaal mens in die kooi.
Als je Claire vergelijkt met de anderen dan zie je hoe leugenachtig en gek die anderen zijn geworden.
Wat moet ze dan doen bij iemand die zegt dat hij voor miljoen z'n eigen moeder zou verkopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Claire is zeker een hele leuke meid maar vindt haar nu wel raar doen eerlijk gezegd.Ze trouwt met Huub en begint er een week later over dat ze hem niet vertrouwd
Dan kent ie mij nog niet !! Ik denk dat ie zich wel inhoudt !quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je mee oppassen. Mensen die hem niet zien staan die loopt hij achterna en dan gaat hij voor ze staan springen....
Dat met Lieke kan ik me niet herinneren, d'r liep aan beide kanten heel veel verkeerd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n liegen tegen Lieke was de druppel die bij haar de emmer deed overlopen waarna de relatie ten einde was. Hij vertelde de avond voordat hij met die Gaby in die whirlpool zat tegen Claire dat hij niets zou doen. Dat zijn maar zo twee dingen die bij mij opkomen. Hij heeft het echter veel vaker gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |