abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58369512

Lang verhaal kort maken :

Fred heeft altijd lekker buiten rondgestruind , en toen zijn baas moest verhuizen kon Fred niet mee.
Daarom heb ik hem in huis genomen (omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om hem naar het asiel te laten gaan)

Maar nu is het geval dat de eignaar van Fred aan een baan gaat beginnen waarbij Fred te veel alleen (te lang en te vaak) zou zijn.

Ik ben nu op zoek naar een goed tehuis voor Fredje
(gewoon omdat ik zelf al 4 poezenbeesten heb en met een verbouwing net iets minder ruimte voor 5 stuks )

Info over fred :

Hij is bijna 4 jaar (kan het nog ff zeker na vragen en volgens mij ook gechipt , en kern gezond )
hij woont nu op een appartement en kan niet naar buiten. Hij kan goed overweg met andere katten (ja in het begin is het ff bitchen, maar verder geen leed, als sproeien oid )
Hij eet droge brokjes
Fred schooit niet als er eten is, hij sloopt niets (ja de krabpaal )
Als hij even gewend is aan de nieuwe situatie dan word ie lekker aanhankelijk, dus op schoot komen liggen en graag geborsteld willen worden. Als je meneer dan niet genoeg aandacht geeft , gaat hij zachtjes in je hand bijten

en hij kan zo lief miauwen als je thuiskomt

Mocht je interesse hebben of iemand weten die op zoek is naar een ontzettend lieve kat.. ik hou me aanbevolen
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_58370042
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]

Lang verhaal kort maken :
...

en hij kan zo lief miauwen als je thuiskomt

Mocht je interesse hebben of iemand weten die op zoek is naar een ontzettend lieve kat.. ik Fred houdt me zich aanbevolen
Of je moet zelf willen verhuizen natuurlijk.

Ik zit helaas met het zelfde probleem als het huidige baasje van Fred, anders had hij bij deze een nieuw dak boven het hoofd.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  dinsdag 29 april 2008 @ 00:58:53 #3
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_58372472
Yep.

Helemaal waar.
Door diverse omstandigheden ben ik moeten verhuizen en kon ik Fred niet meenemen.
Prupke en PKfotografie hebben hem in huis genomen voor de tijd totdat het voor mij weer mogelijk zou worden Fred in huis te nemen.

Nu wil het dus zo zijn dat ik voor mijn toekomstige baan veel te vaak en veel te lang van huis zal zijn om voor Fred te kunnen zorgen.

Zoals al door Prupke gezegd is Fred bijna 4 jaar oud (1 juni 2004).
Ik heb hem destijds uit een asiel gehaald, laten chippen, castreren etc....
Bij mij heeft hij altijd buiten kunnen lopen en was hij de koning van de kattenbuurt

Nu zit hij binnen bij Prupke en heeft het daar erg goed naar zijn zin als ik het zo kan zien. (gisteren nog ff mee zitten kroelen)
In de vier jaartjes dat hij nu oud is heb ik hem nog nooit kunnen betrappen op het krassen of bijten van iemand. Kinderen kunnen hem bij wijze van spreken aan de staart oppakken en dan zal hij alleen maar weglopen en ergens onder kruipen in plaats van een keertje uithalen naar dat kind.
Het is dus een allemansvriend.

Maar helaas...
Ik kan niet meer voor hem zorgen

Wie-o-wie???
pi_58404955
Het enige wat je dus niet moet doen : zorgen dat hij in een spiegel kijkt, want dat schrikt hij zichzelf de pleuris

Hij keek daarstraks in een makeup spiegel die ik op de salontafel had staan, en ik zie hem in elkaar duiken : WAT MOET DIE KAT HIER???!!!
spiegel maar weggehaald en toen heeft ie nog 5 minuten stil op de bank gezeten de kamer afspeuren naar die kat die als 2 druppels water is
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:32:17 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58450436
Wat een mooi koppie.

Suc6 Prupke met de zoektocht naar een nieuw baasje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_58453333
Ik heb al 2 poezen (EN 3 cavia's) en woon ook in een appartementje. Voordeel is wel dat de poezen altijd naar binnen en buiten kunnen door een geheim raampje dat de buurtkatten niet weten. Ik ga er eens goed over denken. Waar woont Fred op het moment? Is hij gecastereerd?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:16:04 #7
105263 Litso
Interlectueel.
pi_58454801
Wat een boel katten die nieuwe huisjes zoeken de laatste tijd.
Ik hoop dat je een mooi plekje voor 'm kan vinden
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_58461816
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb al 2 poezen (EN 3 cavia's) en woon ook in een appartementje. Voordeel is wel dat de poezen altijd naar binnen en buiten kunnen door een geheim raampje dat de buurtkatten niet weten. Ik ga er eens goed over denken. Waar woont Fred op het moment? Is hij gecastereerd?

Ik heb je even een pm gestuurd

sanne en litso : heel erg bedankt voor jullie reactie
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:28:28 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58461840
Wat een schatje
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:56:30 #10
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58462245
Hier mogen ze niet los naar buiten, succes tho
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58462272
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Hier mogen ze niet los naar buiten, succes tho
Hier mogen ze helemaal niet buiten
zit op 1 hoog en het is hier te druk om buiten te lopen.....
en dank je
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:03:31 #12
150152 Queen_Bee
pi_58462350
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:58 schreef prupke het volgende:

[..]

Hier mogen ze helemaal niet buiten
zit op 1 hoog en het is hier te druk om buiten te lopen.....
en dank je
Ik zou mezelf nooit vergeven als ie onder een auto komt ofzo, dus Jazz zit buiten aan een lang touw met iemand die op hem let. Dat kun je natuurlijk niet maken tegenover een buitenkat.

Maar het is zo sneu Ik zal in mijn omgeving eens kijken
I'm super sonic man
pi_58462423
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik zou mezelf nooit vergeven als ie onder een auto komt ofzo, dus Jazz zit buiten aan een lang touw met iemand die op hem let. Dat kun je natuurlijk niet maken tegenover een buitenkat.

Maar het is zo sneu Ik zal in mijn omgeving eens kijken
fred heeft 3 jaartjes buiten kunnen vertoeven
Maar hij zit nu al meer dan een jaar binnen , en ik heb zelf het idee dat hij binnen fijner vind dan buiten rondstruinen.
Hij mauwtt nooit dat hij naar buiten wil (kat die dus gewoon doet met wat hij krijgt zeg maar)

Toen hij buiten liep zag zijn vacht er vettig en beetje vies uit en nu is hij helemaal zoals een kat moet zijn
mooie vacht en gezond, absoluut niet vet!

ow en dank je dat je mee wil helpen
ontzettend aardig van je
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:09:40 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58462442
Op welke termijn moet ie weg?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_58462478
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op welke termijn moet ie weg?
Op het termijn dat ik zeker weet dat hij een goed huis krijgt
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:13:43 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58462503
Nouja, ik vraag het omdat mijn vriend en ik gaan samenwonen en dan willen we ook graag (een) kat(ten)... Alleen, dat willen we pas als we daar een beetje gesettled en ingericht zijn, dus zo rond eind juli / augustus.
pi_58462580
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vraag het omdat mijn vriend en ik gaan samenwonen en dan willen we ook graag (een) kat(ten)... Alleen, dat willen we pas als we daar een beetje gesettled en ingericht zijn, dus zo rond eind juli / augustus.
ik heb je ff een pm gestuurd
pi_58462582
Prachtig koppie zeg!

Ik woon alweer een aantal jaar op mijzelf en ik mis nog steeds onze poes die bij mijn ouders is gebleven. Punt is alleen dat ik werk en als ik zelf een kat/poes neem zal die veel alleen zijn en nooit naar buiten kunnen (woon 11 hoog). Hopen dat hij een baasje vindt die wel die mogelijkheden heeft
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:21:22 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58462639
Je hebt een PM terug

Met dat werk zitten wij ook wel.. We werken allebei fulltime.

Vandaar ook de vraag in de PM
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:26:17 #20
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_58462731
Ff tvp!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:27:39 #21
150152 Queen_Bee
pi_58462752
Alle juicy details in PM, no fair
I'm super sonic man
pi_58462756
Ik werk ruim 40 uur in de week
en mijn partner nog meer.

ze slapen bij ons op de slaapkamer (soms niet ligt er aan ) maar meestal wel

Dat vinden ze helemaal niet erg (al onze katten niet)

Maar fred al helemaal niet. Die is blij dat als er 24/7 eten (brokjes dus ) en drinken staat en als hij om aandacht vraagt...dat hij het dan ook krijgt
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:30:19 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58462791
Waar woont Fred nu?
pi_58462810
valkenswaard

dus een goed uurtje rijden met de auto
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:33:40 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58462851
Nou, we (Duvel & ik) gaan er eens over denken. We zitten dus alleen met onze verhuizing eind juni. Als het inderdaad niet à la minute spoed is, dan zou Fred voor ons een serieuze optie kunnen zijn

Ik houd je op de hoogte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')