![]()
Lang verhaal kort maken :
Fred heeft altijd lekker buiten rondgestruind , en toen zijn baas moest verhuizen kon Fred niet mee.
Daarom heb ik hem in huis genomen (omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om hem naar het asiel te laten gaan)
Maar nu is het geval dat de eignaar van Fred aan een baan gaat beginnen waarbij Fred te veel alleen (te lang en te vaak) zou zijn.
Ik ben nu op zoek naar een goed tehuis voor Fredje

(gewoon omdat ik zelf al 4 poezenbeesten heb en met een verbouwing net iets minder ruimte voor 5 stuks )
Info over fred :
Hij is bijna 4 jaar (kan het nog ff zeker na vragen en volgens mij ook gechipt , en kern gezond

)
hij woont nu op een appartement en kan niet naar buiten. Hij kan goed overweg met andere katten (ja in het begin is het ff bitchen, maar verder geen leed, als sproeien oid )
Hij eet droge brokjes
Fred schooit niet als er eten is, hij sloopt niets (ja de krabpaal )
Als hij even gewend is aan de nieuwe situatie dan word ie lekker aanhankelijk, dus op schoot komen liggen en graag geborsteld willen worden. Als je meneer dan niet genoeg aandacht geeft , gaat hij zachtjes in je hand bijten

en hij kan zo lief miauwen als je thuiskomt

Mocht je interesse hebben of iemand weten die op zoek is naar een ontzettend lieve kat.. ik hou me aanbevolen