Ik heb niet alles grondig gelezen laat ik het zo zeggen. Hoe is het mogelijk dat het tweede verhaal van de broers, afzonderlijk van elkaar want ze zaten vast dus ze konden niet overleggen, zo identiek is dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:26 schreef johan555 het volgende:
Je hebt niet alles gelezen zeg je ,tot 11 juni wel dan of daarna ?
En hoe weet je wat je leest of het de waarheid is of niet
In ieder geval wel die van de beide broers. Ze staan hier:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef johan555 het volgende:
Heb je alle officiele processen verbaal gelezen ?alle emails ?
Nou ik weet alleen dat ze ongelofelijk kunnen liegen in vrijwel alle verklaringen die ze hebben afgelegd
Zal wel een paar passage's opzoeken en posten dan krijg je een indruk ,en zijn ze na de 11e ineens niet meer gaan liegen dan ?
En 2 broers kunnen ook allebei het zelfde leugentje vertellen !
Karin Jansen is gestopt omdat haad contract (detachering) was afgelopen. Zij had ook al een nieuwe baan, namelijkk die van AG (Advocaat Generaal) bij het Gerechtshof in Den Haag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:25 schreef madelien het volgende:
Volgens Karin Jansen heeft de moeder van Natalee er ook flink voor gezorgd dat het onderzoek werd belemmerd. Waarom is Karin Jansen gestopt?
Deepak 11 juniquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef johan555 het volgende:
Waarom is 11 juni zo belangrijk voor je ?stopten ze toen ineens met liegen ofzo ?![]()
In veel verklaringen van na 11 juni verwijzen de broers terug naar eerder afgelegde verklaringen en die kloppen dus aantoonbaar niet .
En het gaat erom wat ze over die avond/nacht vertellen
Maar even een advies ,trek pas een conclusie als je alles doorgenomen hebt en niet eerder !
Satish 11 juniquote:"Ik ben nu bereid een verklaring naar waarheid af te leggen. Er ontbreken detailles iin mijn vorige verklaring. Ik ga u precies zeggen wat er was gebeurd op die avond".
Als de broers dit verklaren lijkt het me logisch deze verklaringen ook als uitgangspunt te nemen.quote:De door mij eerder afgelegde verklaringen berusten niet geheel op waarheid. Ik ben nu bereid een verklaring naar waarheid af te leggen".
Ik had een paar pagina's terug al voorspeld dat Croes niet blij zou zijn met Dato Steenhuis! Afgaande op zijn 'reputatie' laat hij zich niet ringeloren en zal hij ook niet naar Croes zijn pijpen dansen. Dat past natuurlijk niet in Croes zijn straatje. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:45 schreef Caesu het volgende:
Miriam Sluis in gesprek met Rudy Croes (5'10)
http://download.omroep.nl(...)20080513_44_1kHz.mp3
Je wilt niet weten hoe vaak verdachten aangeven dat zij 'vanaf nu'de waarheid gaan vertellen en vervolgens het zoveelste leugen opdissen. Het feit dat de Kalpoes zeggen dat ze de waarheid gaan vertellen zal voor geen enkele rechercheur aanleiding zijn om die verklaring voor waar aan te nemen. Pas als door ondersteunend bewijs aangetoond kan worden dat die verklaring klopt, dan zal men geneigd zijn om dat (voorlopig) als 'waarheid' aan te nemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef madelien het volgende:
Als de broers dit verklaren lijkt het me logisch deze verklaringen ook als uitgangspunt te nemen.
Beter had ik het niet kunnen zeggen Madelien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef madelien het volgende:
[..]
Deepak 11 juni
[..]
Satish 11 juni
"
[..]
Als de broers dit verklaren lijkt het me logisch deze verklaringen ook als uitgangspunt te nemen.
Als ik denk dat de broers niet meer weten dan dat ze Natalee hebben afgezet en mensen denken daar anders over, vind ik dat men ook hoort te onderbouwen waarom ik dit fout zie.
Zeker weten kan ik het ook niet en ik heb geloof ik al tien keer dat verhaal van die Steve geprobeerd uit te leggen. Ik doe het niet voor de elfde keer en ik ga niet welles nietes spelletjes doen.
Wij kunnen het toch niet uitzoeken via Internet. Justitie kan het veel beter.
ik ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik had een paar pagina's terug al voorspeld dat Croes niet blij zou zijn met Dato Steenhuis! Afgaande op zijn 'reputatie' laat hij zich niet ringeloren en zal hij ook niet naar Croes zijn pijpen dansen. Dat past natuurlijk niet in Croes zijn straatje. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Hoi Madelien,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef madelien het volgende:
[..]
Deepak 11 juni
[..]
Satish 11 juni
"
[..]
Als ik denk dat de broers niet meer weten dan dat ze Natalee hebben afgezet en mensen denken daar anders over, vind ik dat men ook hoort te onderbouwen waarom ik dit fout zie.
Zeker weten kan ik het ook niet en ik heb geloof ik al tien keer dat verhaal van die Steve geprobeerd uit te leggen. Ik doe het niet voor de elfde keer en ik ga niet welles nietes spelletjes doen.
Wij kunnen het toch niet uitzoeken via Internet. Justitie kan het veel beter.
@ Johan 555,quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:51 schreef johan555 het volgende:
De stelling na 11 juni hebben ze niet mee gelogen is natuurlijk erg vreemd
Want vanaf die dag hebben ze voornamelijk niks meer gezegd of terug verwezen naar eerder afgelegede verklaringen .
PV-29-juni-2005
On your question whether I have a savings-account, I can say the following. I am not going to answer this question.
On your question with what bank I have a savings-account, I can say the following. I am also not going to give an answer to this question. On your question if I have another source of income, I can say the following. I do not have another source of income.
On your question what my expenses are, I can say the following. I am not going to answer this question.
On your questions whether I was present at Joran's apartment when Joran told the story to Freddy, I can say the following. Yes, I was at the apartment that day. It was on the 31st of May in the evening hours.
On your question which of the stories Joran had told Freddy, I can say the following. I am not answering that question, because I already made a statement regarding this.
Verder zijn er meer PV natuurlijkdie hier misschien vanzelf wel tevoorschijn zullen komen
![]()
Verder is er een "getapt" gesprek tussen Deepak en een surinaamse vriendin waarin hij haar verteld dat Natalee dood is .
Misschien is Deepak geen lekkere jongen dat weet ik niet. Ik ga in ieder geval niet op geruchten af.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:33 schreef johan555 het volgende:
[Ik heb geen stelling geponeerd dat ze na 11 juni niet meer zouden liegen. Ik heb alleen maar gezegd dat het mij niet zou verbazen als zou blijken dat de broertjes na 11 juni de waarheid spreken. Ik weet dat natuurlijk niet zeker. Svp mijn woorden niet verdraaien.] zeg je !!
Heel simpel voor 11 juli logen ze aantoonbaar wel !
Als ze zeggen dat een eerder afgelegde verklaring gehandhaafd moet blijven en dat is een leugen dan liegen ze ook
En je schrijft : ze moesten dit en dat zeggen van Joran
Volgens mij zijn deze 2 jongens "mondig " genoeg om dat te verklaren en zeggen wat ze zelf willen .
Ik denk alleen dat Pa vd Sloot alle 3 de jongens ingefluisterd heeft 1 verhaal te vertellen en
dat hebben de beide K's denk ik ook gedaan ,heel stom dus .
Maar zulke lekkere jongens zijn het echt niet hoor er wordt beweerd dat deepak drugs verkoopt en een wapen in z'n bezit heeft .
En please niet iedereen die op SM komt over 1 kam scheren
Dat weet ik wel dat je dat niet zei.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:06 schreef johan555 het volgende:
IK zei : het zijn geen lekkere jongens en niet dat het verkrachters zijn !
Naar mijn mening is het daar van kwaad tot erger geworden. In het begin (2005) was het een heel fatsoenlijke site waar ruimte was voor alle theoriën en scenario's. Tegenwoordig is dat niet het geval. Een aantal obsessievelingen hebben het overgenomen en nu is alles gericht op het 'neersabelen' van Joran, de Kalpoes, het OM, ALE alle andere Arubanen en Nederlanders.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef madelien het volgende:
Waarom worden alle mensen die ooit zijn opgepakt beschuldigd door die Scared Monkeys?
Je zou bijna gaan denken dat ze er wel op kicken, dat geroep over gangrape en verkrachters. Of roepen de Amerikaanse media en Beth Holloway dat omdat het beter casht?
Nou ja, dat boycotten vind ik wel lachen hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:33 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het daar van kwaad tot erger geworden. In het begin (2005) was het een heel fatsoenlijke site waar ruimte was voor alle theoriën en scenario's. Tegenwoordig is dat niet het geval. Een aantal obsessievelingen hebben het overgenomen en nu is alles gericht op het 'neersabelen' van Joran, de Kalpoes, het OM, ALE alle andere Arubanen en Nederlanders.
Men volgt blind wat Beth Twitty roept, en uiteraard is het inmiddels een cashcow geworden van de Amerikaanse cable networks. Zeker in komkommertijd zorgen zij weer voor nieuws, gefabriceerd of anderszins. Als zij het niet zelf doen, dan doet Joran het wel op een of andere sukkelige manier :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |