quote:Op maandag 28 april 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
Ik gun Koster een mooi afscheid bij Ajax met het bereiken van Champions League voetbal. Verder zou ik het wel een keer leuk vinden om weer eens een subtopper in de Champions League te zien voetballen, een keer wat anders.
Kortom: Hup Ajax.
Vermaelen speelt sowieso heel de play-offs niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vermaelen doet niet mee denk
Op Tele2/Sport 1wordt het uitgezonden!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:56 schreef GieJay het volgende:
En dit duel wordt ook niet uitgezonden? Ik krijg het echt nooit voor elkaar om tot de samenvattingen geen uitslagen te zien/horen..
quote:Op woensdag 30 april 2008 00:10 schreef borisz het volgende:
2-4 3-2 wordt het denk ik.
Typische Ajax uitslag.
Mooi! Dus ook op digitenne waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op Tele2/Sport 1wordt het uitgezonden!
Idd.. Hij doet de hele playoffs niet meer mee net zoals vermaelen.. Ik vind het prima eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2008 02:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
SC Heerenveen zonder Sulejmani ben benieuwd.
Zie het niet in de programmagids staan, maar met deze info ben ik wel blij!! Kijken!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op Tele2/Sport 1wordt het uitgezonden!
Lekker makkelijk hoor..quote:Op woensdag 30 april 2008 23:22 schreef Zwansen het volgende:
Wat heerlijk zeg dat PSV dit niet hoeft te spelen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:23 schreef sjimz het volgende:
Ik kom er net pas achter dat het dus al 's-middags gespeeld wordt![]()
Voortaan maar beter de TT lezen
Ja sulemani speelt niet, dus iedergeval iemand die niet zoveel kansen mistquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik verwacht veel goals.
in fifaquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
Rommedahl, liet een goeie indruk achter de laatste wedstrijden
Lindgren speelt gewoon als verdediger. Dat was tegen Heracles ook al zo.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:06 schreef Rumille het volgende:
Lindgren als verdedigende middenvelder en dus met 3 verdedigers?
Wel een mooie goal tegen Feyenoord gemaakt.quote:
Ik ga daar ook heen zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet iemand of het live op de radio wordt uitgezonden ergens?
Er is Langs De Lijn zie ik. Daar maar heen dan
en tegen psvquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel een mooie goal tegen Feyenoord gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |