abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58654422
Goeie foto's Freud
pi_58654914
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef freud het volgende:
En zoiets kan er dan gebeuren nav dit topic:

[Fotoreportage] Brand TU Delft
* An24 trots is

Los gezien van het verschikkelijke er aan: Goed gedaan Freud
  PR/Manusje van alles dinsdag 13 mei 2008 @ 23:20:59 #123
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58655408
quote:

Hele mooie foto's Vinden de users op de Frontpage ook.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:20:00 #124
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_58659369
Freud
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_58660238
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ah wist alleen dat Freud in de buurt woonde, waar woont P dan?
Nog iets dichter in de buurt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:11:21 #126
15869 gr8w8
Better by design.
pi_58660287
Mooie foto's!
Welkom bij de V&D der webfora.
  Jubileum moderator woensdag 14 mei 2008 @ 16:44:48 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58667169
Geweldig indrukwekkende foto's freud
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fotograaf woensdag 14 mei 2008 @ 16:48:47 #128
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58667252
Thanx allemaal!!

PSje
Ook niet slecht geweest voor de hits op mijn site zeg... Gisteravond na plaatsing ineens bijna 2600 hits .

[ Bericht 87% gewijzigd door freud op 14-05-2008 18:26:40 ]
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 14 mei 2008 @ 22:06:09 #129
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58673733
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:48 schreef freud het volgende:
Thanx allemaal!!

PSje
Ook niet slecht geweest voor de hits op mijn site zeg... Gisteravond na plaatsing ineens bijna 2600 hits .
Mooi stukje reclame.
pi_58681149
Oe, oe! Ik hoop niet dat ik te laat ben!
Ook ik zou heel gaarne mee willen doen!
Super.

Naam: Sander de Groot
WerkRegio: Heel Nederland
Interesse: Alles!

Ik ben in het bezit van een auto, ik werk van 8 tot 6 en heel soms zaterdagochtend in het weekeinde.
Heb een digitale reflex met 24 -105 mm.
Tja, ik vooraal een gelegenheids/hobby fotograaf, kijk maar op mn blogje voor voorbeeld foto's.
Blog
Niet alle foto's zijn okay, dat komt voornamelijk door het ontbreken van nabewerking.
Ben benieuwd!
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:23:09 #131
83162 psy_icon
Yay! Beefsteak!
pi_58707435
Woon in Rotterdam en ook nog eens ervaring als fotojournalist, dus laat maar weten.
"Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg"
pi_58730656
quote:

Kijk,kijk... niet slecht
75 topics = FIN
  zondag 18 mei 2008 @ 14:42:29 #133
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_58742668
quote:

Indrukwekkend Freudmans!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_58746563
quote:
Op zondag 18 mei 2008 14:42 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Indrukwekkend Freudmans!
Ze doet het nog
  zondag 18 mei 2008 @ 19:53:16 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_58748533
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Ze doet het nog
Ja ik doe 'het' gelukkig nog!

afgezien daarvan: drukdrukdrukdrukdrukdrukdruk....nieuwe baan enzo maar er zit weer een leuke shoot aan te komen met een aziatische schone en ik zal binnenkort even een topicje plaatsen van waar ik al mijn tijd aan heb besteed lately..
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_58748720
Ik heb wel interesse. Ik woon in stein (nabij sittard/maastricht). Bij de 3 grote podia in limburg sta ik al op de gastenlijsten (fenix, nieuwe nor, azijnfabriek) en ik word ook regelmatig gevraagd door de lokale festivals om te komen schieten. Maar, de foto's blijven van mij en worden op geen enkele manier eigendom van Fok!. Dat wil ik ook zwart op wit hebben. Evenementen enzo in de buurt (zuid limburg) ben ik ook voor te vinden en nieuws ook wel.
pi_58748850
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja ik doe 'het' gelukkig nog!

afgezien daarvan: drukdrukdrukdrukdrukdrukdruk....nieuwe baan enzo maar er zit weer een leuke shoot aan te komen met een aziatische schone en ik zal binnenkort even een topicje plaatsen van waar ik al mijn tijd aan heb besteed lately..
Zoek je op msn wel weer keertje op, bijbabbelen enzo...
pi_59033523
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Oke!
Even in het kort hoe e.e.a. vanaf nu hier zal verlopen.

Iedereen die zich hier opgegeven heeft komt in een lijst te staan die voor de crew van FOK! toegankelijk is door middel van een topic "achter de schermen". De crew kan aangeven of men foto's van iets nodig heeft en kan bepalen in overleg met mij wie hiervoor het beste in aanspraak komt. Dit gaat op basis van locatie en bij sommige opdrachten ook op basis van hoe goed je bent.

E.e.a. is geheel vrijblijvend. Als je aangeeft niet meer gevraagd te willen worden zul je verwijderd worden van de lijst.

Ook op het forum zal een topic blijven waarin men zich alsnog kan opgeven en kan meedenken over dingen die men leuk lijkt om te gaan fotograferen en die een meerwaarde bieden voor een subforum of subsite. Op die manier kan de crew lijntjes uitgooien naar betreffende subfora of subsites om te kijken of er iets op te zetten valt.
Meedenken en inzet wordt dus absoluut gewaardeerd en dit zal op den duur ook blijken door wellicht een vaste plek in de crew van FOK!. De exacte plannen hierover worden momenteel nog gevormd door de verschillende betrokkenen.

De intentie is om dit groot te laten worden op een manier van bereik, snelheid en originaliteit van de te leveren stukken. Dit geldt dan niet alleen puur voor de foto's, maar voor het complete pakket waar de foto's bij horen, de reportage, het verslag, nieuwsbericht etc.
Hoe staat het met de organisatie van dit alles op het moment?
dag
  FOK!fotograaf zaterdag 31 mei 2008 @ 17:07:06 #140
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_59033818
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef petre86 het volgende:

[..]

Hoe staat het met de organisatie van dit alles op het moment?
E.e.a. loopt zoals omschreven.

We proberen input van zowel users als crewleden los te trekken.
Ik hoop vandaag of morgen hier nog een post te kunnen zetten met wat meer informatie m.b.t. dit geheel.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 1 juni 2008 @ 19:36:44 #141
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_59053906
Oke. Tijd voor een update.

Momenteel staat iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld op de lijst met Fok!fotografen. In deze post volgen een aantal dingen die van belang zijn om te weten.

Ik heb een briljant idee voor een foto-serie/reportage/evementen waar foto's gemaakt kunnen worden etc.! Bij wie moet ik dat dan melden?
Dat is heel mooi. Alle input van users is gewenst. Als je zo'n idee hebt meld je dit bij mij. Dit kan in dit topic en via PM.

Hoe gaat het nadat ik zo'n idee gemeld heb?
Zodra ik je verzoek binnen heb spreek ik de andere juiste contactpersonen binnen de crew aan om te overleggen of dit interessant is voor de FrontPage of wellicht een ander subforum. Zodra hier over is besloten wordt je hierover direct op de hoogte gebracht.
Momenteel lopen al deze overleggen ook via Surveillance-Fiets (eindredactie frontpage).

Heb je bijv. voor een persaanvraag informatie van Fok! nodig. Dan kun je mij ook even PM'en. Ik zorg dat je in contact komt met de gene die je die informatie kan verstrekken.

Hoe foto's aan te leveren?
Foto's voor de FrontPage mogen maximaal 440 pixels breed zijn. Ook mogen deze niet voorzien zijn van eigen logo's of namen. Wij zorgen ervoor dat er bij het betreffende bericht voldoende duidelijk wordt gemaakt van wie de foto's komen en ook voor linkjes naar bijv. je eigen website.

Wat gebeurt er precies met mijn foto's?
Om allereerst duidelijk te stellen: De foto's blijven eigendom van de fotograaf.
Als je hieraan mee wilt doen en je stuurt foto's op geef je Fok! het recht om deze te gebruiken voor Fok!doeleinde. We mogen ze dus bijvoorbeeld meerdere malen gebruiken bij nieuwsberichten etc.
Men kan er vanuit gaan dat er alleszins redelijk met de foto's omgegaan wordt.

Mochten hier vragen over zijn, of men wilt meer duidelijk hebben, kun je ze hier stellen of mij een PM sturen.

Om af te sluiten wil ik men nogmaals op het hart drukken vooral met ideeën te blijven komen. Ik spoor ook zoveel mogelijk crew aan om iedereen aan het werk te zetten en veel foto's van de Fok!fotografen te gebruiken.
Schroom dus niet om ideeën te spuien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xilantof op 02-06-2008 05:49:04 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 juni 2008 @ 19:45:36 #142
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59054102
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Xilantof het volgende:
Wat gebeurd er precies met mijn foto's?
Om allereerst duidelijk te stellen: De foto's blijven eigendom van de fotograaf.
Als je hieraan mee wilt doen en je stuurt foto's op geef je Fok! het recht om deze te gebruiken voor Fok!doeleinde. We mogen ze dus bijvoorbeeld meerdere malen gebruiken bij nieuwsberichten etc.
Men kan er vanuit gaan dat er alleszins redelijk met de foto's omgegaan wordt.
Gelukkig maar hoor, anders ga ik jullie dagvaardigen hoor

Mooi dat er een update is, is het lijstje met events ook ergens te bekijken voor ons?
  FOK!fotograaf zondag 1 juni 2008 @ 19:48:29 #143
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_59054166
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Gelukkig maar hoor, anders ga ik jullie dagvaardigen hoor

Mooi dat er een update is, is het lijstje met events ook ergens te bekijken voor ons?
Een lijst met events heb ik op dit moment nog niet. Ik ga kijken of ik iets dergelijk met de rest van de crew kan opzetten.
Uiteraard zijn user-suggesties hierbij ook erg hard nodig.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 juni 2008 @ 19:53:44 #144
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_59054258
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Een lijst met events heb ik op dit moment nog niet. Ik ga kijken of ik iets dergelijk met de rest van de crew kan opzetten.
Uiteraard zijn user-suggesties hierbij ook erg hard nodig.
Ik neem aan dat die suggesties dan van de gehele FOK forum gebruikers komen.
Wordt dit dan ook daar kenbaar gemaakt?
  FOK!fotograaf zondag 1 juni 2008 @ 21:44:00 #145
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_59056613
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die suggesties dan van de gehele FOK forum gebruikers komen.
Wordt dit dan ook daar kenbaar gemaakt?
Iedereen mag mee doen met FOK!fotografen. Iedereen mag dus ook suggesties doen. Op diverse subsites hebben linkjes gestaan naar dit topic om iedereen hier heen te laten komen. En gaande weg zullen we wel meer gaan rekruteren.

Dit is gewoon voor heel FOK! het topic voor de Fok!fotografen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_59057104
Wat gebeurt...
pi_59057336
Viel mij ook al op ja!
(Ik weet niet of deze tekst nog ergens centraal / sticky komt?)
  zondag 1 juni 2008 @ 23:47:25 #148
71115 Rnej
I walk the line
pi_59059473
ik doe mee..

ik woon in den haag... op 5 minuten fietsen van de 2e kamer vandaan

alle gebieden interesseren me,...

schiet met een 40d, een 580 ex2 flitser (en meerdere slaves mocht een studiosituatie gewenst zijn)
en lekker lichtsterke lenzen voor concertfotografie....

http://www.flickr.com/photos/rnej

qua reizen, ik heb een weekOV, en tegen reiskostenvergoeding wil ik ook in t weekend reizen (als het echt iets is wat ik eigenlijk wel leuk vind dan ga ik er natuurlijk op eigen kosten heen )

in de randstad vind ik sowieso alles prima.. verder reizen in overleg.. (mits het event oid de moeite is en ik de tijd ervoor heb)

ben een student dus kom om in de vrije tijd

[ Bericht 20% gewijzigd door Rnej op 02-06-2008 07:54:51 ]
  maandag 2 juni 2008 @ 06:23:15 #149
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_59061516
ik zie dat er een nieuwsitem op de FP is over de landmachtdagen. Ik weet dat RubberDuckey geweest is en een schitterende foto van een crossende tank gemaakt heeft-veel leuker dan de foto bij het nieuwsitem.
Ik weet dat er fokkertjes richting Leeuwarden zullen gaan voor de vliegshow. Wellicht leuk om daar een fotoshoot aan het nieuwsitem vast te plakken van die dag?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 2 juni 2008 @ 07:53:46 #150
71115 Rnej
I walk the line
pi_59061819
quote:
Op maandag 2 juni 2008 06:23 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie dat er een nieuwsitem op de FP is over de landmachtdagen. Ik weet dat RubberDuckey geweest is en een schitterende foto van een crossende tank gemaakt heeft-veel leuker dan de foto bij het nieuwsitem.
Ik weet dat er fokkertjes richting Leeuwarden zullen gaan voor de vliegshow. Wellicht leuk om daar een fotoshoot aan het nieuwsitem vast te plakken van die dag?
idd! goede ideën!

ondergetekende gaat op 28 juni naar de veteranendag, daarnaast ben ik 13 juli bij jack johnson te vinden in t zuiderpark

foto's schieten doe ik toch wel, ik hoor waarschijnlijk vanzelf wel of foto's opsturen gewenst is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')