* An24 trots isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef freud het volgende:
En zoiets kan er dan gebeuren nav dit topic:
[Fotoreportage] Brand TU Delft
Hele mooie foto'squote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef freud het volgende:
Nog iets dichter in de buurtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah wist alleen dat Freud in de buurt woonde, waar woont P dan?
Mooi stukje reclame.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:48 schreef freud het volgende:
Thanx allemaal!!
PSje
Ook niet slecht geweest voor de hits op mijn site zeg... Gisteravond na plaatsing ineens bijna 2600 hits.
Kijk,kijk... niet slechtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef freud het volgende:
Indrukwekkend Freudmans!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef freud het volgende:
Ja ik doe 'het' gelukkig nog!quote:
Zoek je op msn wel weer keertje op, bijbabbelen enzo...quote:Op zondag 18 mei 2008 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik doe 'het' gelukkig nog!
afgezien daarvan: drukdrukdrukdrukdrukdrukdruk....nieuwe baan enzomaar er zit weer een leuke shoot aan te komen met een aziatische schone en ik zal binnenkort even een topicje plaatsen van waar ik al mijn tijd aan heb besteed lately..
Hoe staat het met de organisatie van dit alles op het moment?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Oke!
Even in het kort hoe e.e.a. vanaf nu hier zal verlopen.
Iedereen die zich hier opgegeven heeft komt in een lijst te staan die voor de crew van FOK! toegankelijk is door middel van een topic "achter de schermen". De crew kan aangeven of men foto's van iets nodig heeft en kan bepalen in overleg met mij wie hiervoor het beste in aanspraak komt. Dit gaat op basis van locatie en bij sommige opdrachten ook op basis van hoe goed je bent.
E.e.a. is geheel vrijblijvend. Als je aangeeft niet meer gevraagd te willen worden zul je verwijderd worden van de lijst.
Ook op het forum zal een topic blijven waarin men zich alsnog kan opgeven en kan meedenken over dingen die men leuk lijkt om te gaan fotograferen en die een meerwaarde bieden voor een subforum of subsite. Op die manier kan de crew lijntjes uitgooien naar betreffende subfora of subsites om te kijken of er iets op te zetten valt.
Meedenken en inzet wordt dus absoluut gewaardeerd en dit zal op den duur ook blijken door wellicht een vaste plek in de crew van FOK!. De exacte plannen hierover worden momenteel nog gevormd door de verschillende betrokkenen.
De intentie is om dit groot te laten worden op een manier van bereik, snelheid en originaliteit van de te leveren stukken. Dit geldt dan niet alleen puur voor de foto's, maar voor het complete pakket waar de foto's bij horen, de reportage, het verslag, nieuwsbericht etc.
E.e.a. loopt zoals omschreven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de organisatie van dit alles op het moment?
Gelukkig maar hoor, anders ga ik jullie dagvaardigen hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Xilantof het volgende:
Wat gebeurd er precies met mijn foto's?
Om allereerst duidelijk te stellen: De foto's blijven eigendom van de fotograaf.
Als je hieraan mee wilt doen en je stuurt foto's op geef je Fok! het recht om deze te gebruiken voor Fok!doeleinde. We mogen ze dus bijvoorbeeld meerdere malen gebruiken bij nieuwsberichten etc.
Men kan er vanuit gaan dat er alleszins redelijk met de foto's omgegaan wordt.
Een lijst met events heb ik op dit moment nog niet. Ik ga kijken of ik iets dergelijk met de rest van de crew kan opzetten.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gelukkig maar hoor, anders ga ik jullie dagvaardigen hoor![]()
![]()
Mooi dat er een update is, is het lijstje met events ook ergens te bekijken voor ons?
Ik neem aan dat die suggesties dan van de gehele FOK forum gebruikers komen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een lijst met events heb ik op dit moment nog niet. Ik ga kijken of ik iets dergelijk met de rest van de crew kan opzetten.
Uiteraard zijn user-suggesties hierbij ook erg hard nodig.
Iedereen mag mee doen met FOK!fotografen. Iedereen mag dus ook suggesties doen. Op diverse subsites hebben linkjes gestaan naar dit topic om iedereen hier heen te laten komen. En gaande weg zullen we wel meer gaan rekruteren.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:53 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die suggesties dan van de gehele FOK forum gebruikers komen.
Wordt dit dan ook daar kenbaar gemaakt?
idd! goede ideën!quote:Op maandag 2 juni 2008 06:23 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie dat er een nieuwsitem op de FP is over de landmachtdagen. Ik weet dat RubberDuckey geweest is en een schitterende foto van een crossende tank gemaakt heeft-veel leuker dan de foto bij het nieuwsitem.
Ik weet dat er fokkertjes richting Leeuwarden zullen gaan voor de vliegshow. Wellicht leuk om daar een fotoshoot aan het nieuwsitem vast te plakken van die dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |