Coolpix is van Nikon.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Een sippe Canon Coolpix. Mn SE maakt betere fotos ja
Oh jee, ik pakte de camera er zelfs bij. Ik typte Canon omdat ik die wil denk ikquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Voor het forum ligt dat op 620 610 pixels dacht ik.
Lijkt me meer een klus voor P de Hoog.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:20 schreef Erasmo het volgende:
Flinke fik op de TU Delft nu, Freud sla je slag
Denk dat Freudmans er dichterbij zit op dit momentquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Lijkt me meer een klus voor P de Hoog.
Met de OP van dit topic vroeg ik om die gegevensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:11 schreef Artbij het volgende:
Is het niet makkelijk om alle geinteresseerden een soort van sjabloon te laten invullen?
Zoiets:
Naam:
Ineresse:
En nog een vraagje, hoe zit het met de rechten van de foto`s? Worden ze eigendom van Fok! of geeft de fotograaf toestemming voor eenmalige plaatsing?
Ah wist alleen dat Freud in de buurt woonde, waar woont P dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Lijkt me meer een klus voor P de Hoog.
In de buurtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah wist alleen dat Freud in de buurt woonde, waar woont P dan?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:51 schreef PdeHoog het volgende:
Hier ook interesseWoonachtig in Delft, in bezit van auto en interesse in alle drie de categorieen en best bereid om te reizen in de driehoek Amsterdam - Utrecht - Rotterdam. Daarbuiten ook wel, maar dan moet het wel iets bijzonders zijn.
* An24 trots isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef freud het volgende:
En zoiets kan er dan gebeuren nav dit topic:
[Fotoreportage] Brand TU Delft
Hele mooie foto'squote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef freud het volgende:
En zoiets kan er dan gebeuren nav dit topic:
[Fotoreportage] Brand TU Delft
Nog iets dichter in de buurtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |