abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles maandag 2 juni 2008 @ 08:47:11 #151
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_59062211
quote:
Op maandag 2 juni 2008 06:23 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie dat er een nieuwsitem op de FP is over de landmachtdagen. Ik weet dat RubberDuckey geweest is en een schitterende foto van een crossende tank gemaakt heeft-veel leuker dan de foto bij het nieuwsitem.
Ik weet dat er fokkertjes richting Leeuwarden zullen gaan voor de vliegshow. Wellicht leuk om daar een fotoshoot aan het nieuwsitem vast te plakken van die dag?
Zeker leuk ja ik zet het op de lijst Mensen kunnen zich hier natuurlijk al voor melden
quote:
Op maandag 2 juni 2008 07:53 schreef Rnej het volgende:

[..]

idd! goede ideën!

ondergetekende gaat op 28 juni naar de veteranendag, daarnaast ben ik 13 juli bij jack johnson te vinden in t zuiderpark

foto's schieten doe ik toch wel, ik hoor waarschijnlijk vanzelf wel of foto's opsturen gewenst is
Zet ik ook op de lijst. Dat we in ieder geval foto's kunnen krijgen. Hoe en wat moeten we dan nog even bedenken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 2 juni 2008 @ 10:05:31 #152
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59063216
11, 12 & 13 juli zijn het trouwens weer de vlootdagen
  maandag 2 juni 2008 @ 12:27:05 #153
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_59066382
Voor wat betreft die lijst met evenementen: kan mooi het al bestaande topic Evenementenkalender binnen FOT voor gebruikt worden denk ik. Dat topic kan wel weer wat nieuw leven gebruiken.
The worst day diving is better than the best day working
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 juni 2008 @ 12:41:20 #154
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59087428
Ik zou graag weten hoe jullie het willen zien als mensen foto's gemaakt hebben van evenementen. Gister via een mod uiteindelijk info en een linkje laten doorspelen omdat dit topic niet bereikbaar was.

Uiteindelijk is er niets met de foto's van het evenement waar ik geweest was gedaan, maar iets horen erover doe ik niet, nog niet eens dat men besloten heeft er niets mee te doen. Vind ik wel jammer.

Zodoende dat ik denk dat het wel handig is om met een handleiding van welke acties je moet ondernemen en bij wie je moet zijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:19:38 #155
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59094739
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zeker leuk ja ik zet het op de lijst Mensen kunnen zich hier natuurlijk al voor melden
Helaas ga ik pas de tweede dag naar de vliegshow in Leeuwarden. Tenzij er iets nieuwswaardigs gebeurt zie ik niet hoe ik daar kan bijdragen. En als er iets nieuwswaardigs gebeurt worden we waarschijnlijk toch allemaal uit de buurt gehouden. Kunnen we ons niet tevoren accrediteren daar? ?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 21:07:13 #156
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_59100414
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:41 schreef Ynske het volgende:
Ik zou graag weten hoe jullie het willen zien als mensen foto's gemaakt hebben van evenementen. Gister via een mod uiteindelijk info en een linkje laten doorspelen omdat dit topic niet bereikbaar was.

Uiteindelijk is er niets met de foto's van het evenement waar ik geweest was gedaan, maar iets horen erover doe ik niet, nog niet eens dat men besloten heeft er niets mee te doen. Vind ik wel jammer.

Zodoende dat ik denk dat het wel handig is om met een handleiding van welke acties je moet ondernemen en bij wie je moet zijn.
Alle ideeën die je als fotograaf hebt kun je bij mij kwijt. Mocht erg haast bij zijn en wil je zeker weten dat het meerdere mensen beslaat omdat je twijfelt of iemand online is kun je het naar zowel mij als Surveillance-Fiets PM'en.

E.e.a. zoals ik in de post eerder dit topic omschreven heb.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:09:35 #157
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59100479
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef Xilantof het volgende:

[..]

[..]

Een tag zou daar ook bij horen inderdaad

Misschien nog een interessant nieuwsfeitje voor jullie maar er is vandaag een half strand uitgestort op de dam
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 juni 2008 @ 21:10:34 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59100514
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Alle ideeën die je als fotograaf hebt kun je bij mij kwijt. Mocht erg haast bij zijn en wil je zeker weten dat het meerdere mensen beslaat omdat je twijfelt of iemand online is kun je het naar zowel mij als Surveillance-Fiets PM'en.

E.e.a. zoals ik in de post eerder dit topic omschreven heb.
dan moet fok wel werken op dat moment \

ok, ik had je post van zondag gemist, waardoor er voor mij onduidelijkheid ontstaat

dan nog blijft wel dat ik t prettig zou vinden om te horen als men besluit om foto's niet te gebruiken. de stilte die ontstaan is nadat HM mijn bericht doorgegeven heeft aan ik denk Surveillancefiets vind ik erg jammer.
Today is life -

Dale Carnegie
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 juni 2008 @ 21:29:12 #159
Toezicht is gezond!
pi_59101093
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:41 schreef Ynske het volgende:

Ik kreeg gister een linkje op msn, ik ging er vanuit dat mijn antwoord op de vraag of we iets met je foto's konden ook weer doorgegeven zou worden. Is niet gebeurd, jammer. Helaas was het een video-bericht waar we zelf niets aan kunnen veranderen. Ik kon je, erg mooie, foto's helaas niet toevoegen.

In het vervolg kan je Xilantof of mijzelf altijd een PM-sturen, maakt niet of het over het forum of de FP / sport / weblog / games gaat.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:19 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Helaas ga ik pas de tweede dag naar de vliegshow in Leeuwarden. Tenzij er iets nieuwswaardigs gebeurt zie ik niet hoe ik daar kan bijdragen. En als er iets nieuwswaardigs gebeurt worden we waarschijnlijk toch allemaal uit de buurt gehouden. Kunnen we ons niet tevoren accrediteren daar? ?
We hebben altijd een overzichtje op de FP van het aantal bezoekers enzo. Als je dan een leuke foto hebt om daar bij te plaatsen zijn we al blij. Ik weet niet of je accredatie nodig hebt.. het is volledig openbaar, en de delen die niet openbaar zijn zijn toch verboden voor al het niet-defensie personeel. Pers mag daar ook niet komen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 juni 2008 @ 21:33:14 #160
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59101222
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik kreeg gister een linkje op msn,
idd want t forum werkte niet
quote:
ik ging er vanuit dat mijn antwoord op de vraag of we iets met je foto's konden ook weer doorgegeven zou worden. Is niet gebeurd, jammer.
jammer maar kan gebeuren
quote:
Helaas was het een video-bericht waar we zelf niets aan kunnen veranderen.
dat begrijp ik
quote:
Ik kon je, erg mooie, foto's helaas niet toevoegen.
dank je voor t compliment
quote:
In het vervolg kan je Xilantof of mijzelf altijd een PM-sturen, maakt niet of het over het forum of de FP / sport / weblog / games gaat.
ga ik volgende keer doen

bedankt voor je reactie nu weet ik iig hoe en wat
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 22:27:10 #161
73911 ultra_ivo
pi_59102798
quote:

We hebben altijd een overzichtje op de FP van het aantal bezoekers enzo. Als je dan een leuke foto hebt om daar bij te plaatsen zijn we al blij. Ik weet niet of je accredatie nodig hebt.. het is volledig openbaar, en de delen die niet openbaar zijn zijn toch verboden voor al het niet-defensie personeel. Pers mag daar ook niet komen.
Je hebt openbaar en openbaar. En dan zijn er nog mensen met de juiste contacten die evt. met hulp van een accreditatie op veel meer plekken mogen of kunnen komen. Ronald is als het om de luchtmacht gaat een van die personen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:31:25 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59102936
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Je hebt openbaar en openbaar. En dan zijn er nog mensen met de juiste contacten die evt. met hulp van een accreditatie op veel meer plekken mogen of kunnen komen. Ronald is als het om de luchtmacht gaat een van die personen.
RonaldV bedoel je?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 22:34:51 #163
73911 ultra_ivo
pi_59103065
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:31 schreef sanger het volgende:

[..]

RonaldV bedoel je?
Ja
In het algemeen kent iemand die bij de organiserende instantie gewerkt heeft beter de ongeschreven regeltjes en de organisatiecultuur, kan dus beter beoordelen wat nog net wel en net niet kan.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:35:45 #164
65960 sanger
pi_59103096
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ja
In het algemeen kent iemand die bij de organiserende instantie gewerkt heeft beter de ongeschreven regeltjes en de organisatiecultuur, kan dus beter beoordelen wat nog net wel en net niet kan.
Logisch inderdaad. Toch zullen de aanvragen wel central geregeld/gecoordineer moeten worden. Xil?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:15:25 #165
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59104460
quote:

[..]

Ik moet je teleurstellen, een Open Dag bij defensie is verre van openbaar, zelfs voor de pers (al krijgen die wel extra faciliteiten). Maar dat was mijn punt ook niet. Ik wil gewoon doen wat ik altijd doe op een Open Dag, en dat is fotos maken voor mijn eigen collectie.

Maar zoals ik al zei: als er iets nieuwswaardigs gebeurt wil ik fotos kunnen maken, en niet weggestuurd worden omdat ik "ook maar een gewone burger ben". Pers krijgt onder dergelijke omstandigheden ietsje meer ruimte, bijvoorbeeld voor interviews en persconferenties. Daarvoor heb je een accreditatie nodig.

Overigens zijn alle gebieden ook off-limits voor niet deelnemende militairen. Je moet voorzien zijn van de juiste passen om op lokaties te kunnen komen, heb je die niet, dan kun je -defensie medewerker of niet- fijn teruglopen naar waar je vandaan kwam.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf woensdag 4 juni 2008 @ 05:58:55 #166
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_59107310
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Logisch inderdaad. Toch zullen de aanvragen wel central geregeld/gecoordineer moeten worden. Xil?
Ik denk dat wel per geval zullen moeten bekijken of het interessant is om voor iemand persaccreditatie.

Wat betreft het aanvragen: dat zal inderdaad centraal geregeld worden. Als RonaldV bijv. dat zou willen voor de luchtmacht-dagen dan kunnen wij even kijken of wij dat kunnen regelen bijv. Maar wel via "FOK!".
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 4 juni 2008 @ 08:02:41 #167
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59107693
Ik kan evt. ook voor zoiets zorgen bij de vlootdagen
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:57:38 #168
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59110503
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik denk dat wel per geval zullen moeten bekijken of het interessant is om voor iemand persaccreditatie.

Wat betreft het aanvragen: dat zal inderdaad centraal geregeld worden. Als RonaldV bijv. dat zou willen voor de luchtmacht-dagen dan kunnen wij even kijken of wij dat kunnen regelen bijv. Maar wel via "FOK!".
http://www.luchtmacht.nl/opendagen2008/home/informatie/pers.html Alstu
Zoals gezegd: ik ben er alleen op de zaterdag. En jullie weten me wel te vinden voor de dingen die je niet over een forum verstuurt.
- Privacy Matters
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:15:09 #169
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59112528
Ik maak veel mooiere foto's daar, die RonaldV bakt er niks van. Misschien kom ik je nu een keer tegen, ik lijk op een radarbol en van dichtbij blijkt het dan van vlees te zijn zeg maar.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:42:24 #170
217368 BullaPhotography.com
Together We Will Rise
pi_59125234
Beste Fok'er. ook vanuit De Meern echte interesse in Live fotografie, Concerten en Evenementen.

Ben al enige tijd bezig met wat hardere genres, maar ook Amsterdamse Popprijs on Tour. Een mooie eos en een aantal lenzen (waaronder vaste brandpunt) zijn mijn gereedschap. Ik hoop in de toekomst mijn huidige baan op te kunnen zeggen voor de fotografie. Nu ben ik op zoek naar een berg ervaring en lol. Hier ligt mijn passie. Zeker bereid te reizen en ken de muziek- en entertainment industrie ook.

Groeten,
M
Live Performance / Music / Expression / Creativity
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:09:40 #171
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59129975
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef elcastel het volgende:
Ik maak veel mooiere foto's daar, die RonaldV bakt er niks van. Misschien kom ik je nu een keer tegen, ik lijk op een radarbol en van dichtbij blijkt het dan van vlees te zijn zeg maar.
Je mag met me meeliften die dag. Zoek maar naar een 2meter lange arrogante vent met zonnebril en kort haar. Op een meter of 20 van de publieksgrens, ergens halverwege de baan.

PM om even goed af te spreken
- Privacy Matters
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:22:14 #172
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_59133738
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:42 schreef BullaPhotography.com het volgende:
<---8<-->
hmmm.. je site is vrij leeg. En dit is je eerste post.....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_59170420
quote:

[..]

Ik kreeg gister een linkje op msn, ik ging er vanuit dat mijn antwoord op de vraag of we iets met je foto's konden ook weer doorgegeven zou worden. Is niet gebeurd, jammer. Helaas was het een video-bericht waar we zelf niets aan kunnen veranderen. Ik kon je, erg mooie, foto's helaas niet toevoegen.

[..]

Mogelijkheid is wel om zelf een berichtje te schrijven (andere bron) + foto's en de video te koppelen later he
dag
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:31:00 #174
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_59179145
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:22 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

hmmm.. je site is vrij leeg. En dit is je eerste post.....
Was ook al wezen kijken.
Maar deze dame is dus geheel blanco.....

Aantal post ......tatatatatatata stuks 1
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:36:56 #175
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59187602
damn.. heb ik eens iets nieuws, flitsen die reflecterende shits van de brandweer zo veel licht terug dat je alleen maar witte strepen ziet...

Nou ja: ik heb iig een artikel gesubmit op de FP.
- Privacy Matters
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 juni 2008 @ 23:42:34 #176
Toezicht is gezond!
pi_59187771
Ik zie het, de foto's zijn echt niet bruikbaar?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:45:30 #177
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59187865
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zie het, de foto's zijn echt niet bruikbaar?
Ik moet even het kabeltje van mijn buurman zien te krijgen. In de gauwigheid had ik namelijk zijn camera even geleend, in plaats van die van mezelf. Maar op het schermpje ziet het er niet goed uit
- Privacy Matters
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 juni 2008 @ 23:53:10 #178
Toezicht is gezond!
pi_59188084
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:45 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik moet even het kabeltje van mijn buurman zien te krijgen. In de gauwigheid had ik namelijk zijn camera even geleend, in plaats van die van mezelf. Maar op het schermpje ziet het er niet goed uit
Het mag best een beetje onduidelijk zijn, als er maar iets te onderscheiden valt op de foto
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:03:00 #179
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59188342
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Het mag best een beetje onduidelijk zijn, als er maar iets te onderscheiden valt op de foto
Check PM

Edit: euh... de tweede
- Privacy Matters
pi_59192445
Vandaag plaatjes schieten op de Paradigit-ELE rally, misschien interessant voor Fok! Sport?
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 juni 2008 @ 11:07:38 #181
Toezicht is gezond!
pi_59193262
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 09:46 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Vandaag plaatjes schieten op de Paradigit-ELE rally, misschien interessant voor Fok! Sport?
Zeker interessant Ik gooi het bij de sportmensen neer.
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 juni 2008 @ 11:35:07 #182
Toezicht is gezond!
pi_59193667
Joah, we willen er graag een sfeerverslag van maken. Je mag, als je dat wil, zelf een stukje tekst voor bij het bericht maken. Als je dat niet kan of wil zal ik dat voor je doen. Ik denk dat zo'n 10 tot 12 foto's voldoende zijn Als je vanmiddag of vanavond weer thuis bent mag je mij de foto's mailen / PM-en
pi_59194041
Blijft het fokfotograaf-idee op deze manier lopen of is het de bedoeling dat het nog serieus wordt?
pi_59194060
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:54 schreef veldmuis het volgende:
Blijft het fokfotograaf-idee op deze manier lopen of is het de bedoeling dat het nog serieus wordt?

Ik dacht het, jij zei het. Ik vind het een lachwekkende vertoning worden nu Het wordt op zijn FOK!'s opgelost
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_59194081
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik dacht het, jij zei het. Ik vind het een lachwekkende vertoning worden nu Het wordt op zijn FOK!'s opgelost
Same here. Ik wil best wat doen, maar op deze manier hoeft het allemaal niet zo. Een hoop heisa, en er is al één hele fotoreportage geplaatst tot nu toe. Ik denk dat ik me maar terugtrek.
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 juni 2008 @ 15:52:28 #186
Toezicht is gezond!
pi_59194482
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:57 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Same here. Ik wil best wat doen, maar op deze manier hoeft het allemaal niet zo. Een hoop heisa, en er is al één hele fotoreportage geplaatst tot nu toe. Ik denk dat ik me maar terugtrek.
Don't
Als het loopt zoals ik verwacht, kom ik vanavond met twee gelegenheden waar we fotografen voor zoeken.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:53:58 #187
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_59194516
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Don't
Als het loopt zoals ik verwacht, kom ik vanavond met twee gelegenheden waar we fotografen voor zoeken.
Dan mag er wel eens een beetje eerder een oproep gedaan worden.
Als er nu al iets speelt dan is het wel zo lekker om een beetje voorbereid te zijn
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:54:55 #188
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_59194535
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Dan mag er wel eens een beetje eerder een oproep gedaan worden.
Als er nu al iets speelt dan is het wel zo lekker om een beetje voorbereid te zijn
Die krijg je dus waarschijnlijk vanavond te horen.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:11:19 #189
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_59194917
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:54 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Die krijg je dus waarschijnlijk vanavond te horen.
Niet handig als je nu al weet dat er wat geregeld moet worden.
Waarom deze geheimzinnigheid??
pi_59195152
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Hoezo, je weet toch nog helemaal niet op welke termijn deze gelegenheden zijn?
Er zal eerst zekerheid moeten zijn, en vast nog het een en ander achter de schermen besproken moeten worden.
  FOK!fotograaf zaterdag 7 juni 2008 @ 16:21:55 #191
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59195185
* fraubitch popcorn pakt
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf zaterdag 7 juni 2008 @ 16:24:11 #192
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_59195244
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Totaal geen geheimzinnigheid.

Zodra wij van evenementen een persbericht krijgen, moeten we eerst bepalen óf het überhaupt interessant is voor FOK!. Dit moet langs een paar mensen daarvoor.

Maar omdat nu even de vraag gesteld wordt hoe en wat even 't bericht dat er écht wel wat in de pijpleiding zit...

En zoals ik al eerder gepost had....'t Is absoluut niet de bedoeling dat het alleen vanuit FOK! geïnitieerd wordt. Dat is vanaf het begin af aangezegd dus dat men dit als verrassing ziet vind ik een beetje raar. Input en ideeën van users zijn gewenst en nodig. En vanuit hier lopen al meerdere dingen.

Zo hebben we iemand naar het Arrow Rock Festival kunnen sturen. Dit is via PM gegaan omdat de user dit zelf opperde. Wij verstrekte gegevens voor een persaccreditatie en zo kon hij binnenkomen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xilantof op 07-06-2008 16:31:50 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 juni 2008 @ 16:27:08 #193
Toezicht is gezond!
pi_59195348
Deze twee gelegenheden zijn pas over enkele weken, tijd genoeg dus.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:30:55 #194
65960 sanger
pi_59195459
Begrijp wel goed dat we in de opstartfase van dit project zitten.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:34:39 #195
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59195559
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef Xilantof het volgende:

[..]
Dit is via PM gegaan omdat de user dit zelf opperde. Wij verstrekte gegevens voor een persaccreditatie en zo kon hij binnenkomen.
Ah de redactie heeft ondertussen zoveel 'macht' dat ze tegenwoordig ook al een persaccreditatie kunnen regelen? Dat is wel sjiek hendig
  FOK!fotograaf zaterdag 7 juni 2008 @ 16:36:19 #196
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_59195593
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ah de redactie heeft ondertussen zoveel 'macht' dat ze tegenwoordig ook al een persaccreditatie kunnen regelen? Dat is wel sjiek hendig
Bedenk dat FOK! geen kleine speler is op internet.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 juni 2008 @ 16:36:55 #197
Toezicht is gezond!
pi_59195608
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Jazeker, hier gaan we ons ook echt op richten. Om fotografen als echte pers naar evenementen te sturen.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:38:32 #198
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_59195661
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Deze twee gelegenheden zijn pas over enkele weken, tijd genoeg dus.
Dan neem ik mijn woorden terug.
Kreeg een beetje de indruk dat er vanavond iets speelde.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:54:24 #199
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 juni 2008 @ 20:54:48 #200
Toezicht is gezond!
pi_59202496
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:54 schreef Erasmo het volgende:
[upd] Grote brand in centrum Utrecht

Voor de Utrechters
Beste fik wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')