Jaquote:
Ik zoek al de hele ochtend naar een nieuwsbericht over het festival, dat het een groot succes was bijvoorbeeld. Dan kan ik dat bericht herschrijven en je foto's toevoegen. Maar ik heb nog niets kunnen vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef Ynske het volgende:
Fiets, heb je nog wat aan mijn fotos van gister gehad?
had ik dat bericht dan moeten schrijven?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zoek al de hele ochtend naar een nieuwsbericht over het festival, dat het een groot succes was bijvoorbeeld. Dan kan ik dat bericht herschrijven en je foto's toevoegen. Maar ik heb nog niets kunnen vinden
Als jij daar heen wil en kan gaan willen wij wel uitzoeken of het mogelijk is.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef LadyS het volgende:
Is er toevallig een fotograaf nodig voor events op het circuit te Zandvoort?
Zoals DTM of A1 GrandPrix. Of de Nationale Oldtimershow?
Nee, ik ging er van uit dat er wel iets zou komen, op de site van het festival zelf bijvoorbeeld. Maar niets dusquote:
k zie nu ook alleen de reacties van de bezoekersquote:Op zondag 8 juni 2008 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, ik ging er van uit dat er wel iets zou komen, op de site van het festival zelf bijvoorbeeld. Maar niets dus
Ik kom uit Zandvoort, dus ik kan er héél makkelijk heen, dus interesse is er zeker.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij daar heen wil en kan gaan willen wij wel uitzoeken of het mogelijk is.
Check, het is niet optimaal duidelijk zo maar daar moeten we nog iets voor verzinnenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:17 schreef Erasmo het volgende:
Eventueel even de evenementen waarvoor nog fotografen gezocht worden in de OP zetten?
Je zou het kunnen combineren met de evenementenkalender:quote:Op maandag 9 juni 2008 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Check, het is niet optimaal duidelijk zo maar daar moeten we nog iets voor verzinnen
quote:Optreden van band (hier voor zoeken wij nog fotografen!)
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik kom uit Zandvoort, dus ik kan er héél makkelijk heen, dus interesse is er zeker.
ik had gemeld dat ik nauwelijks ervaring had, hè?en met autosport eigenlijk nog geen ervaring...
Joah ik heb even wat rondgekeken op FOK! en op de site van circuit zandvoort. Volgens mij is er ook al iemand van FOK!sport als pers aanwezig is bij sommige races. Dit weet ik nog niet zeker en moet ik nog even uitzoeken. Als er al iemand regelmatig naartoe gaat moet ik dus eerst met FOK!sport en anderen overleggen wat er allemaal mogelijk is. Ik kan hier dus nog geen antwoord op geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef Artbij het volgende:
In evenementen op zandvoort heb ik ook wel interesse, heb redelijk wat autosport ervaring.
Hierbij niet gezegd dat ik beter zou kunnen dan iemand anders.
Inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zou het kunnen combineren met de evenementenkalender:
[..]
Hebben jullie hier al verder over nagedacht? Dat uit het recht om foto's te gebruiken niet het recht volgt om ze te mogen verkopen is logisch, maar het spreekt m.i. ook voor zich dat de fotografen naamsvermelding krijgen (tenzij ze dat zelf niet willen). Ik zag net op de Frontpage een artikel dat geillustreerd was met wat waarschijnlijk foto's van een user waren, en waar toch 'Foto: FOK!' bij stond, vandaar deze vraag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef Xilantof het volgende:
Wat betreft de rechten kan ik in elk geval zeggen dat 't niet gaat om eenmalige plaatsing. We willen ze vaker kunnen gebruiken als dat zo voorkomt.
De exacte omschrijving zal volgen. Maar het zal iets worden in de trend van dat FOK! de foto's mag gebruiken voor FOK! doeleinden. Tenzij gigantisch commercieel (een krant vraagt om de foto bijv.), dan zal de fotograaf erbij betrokken worden.
Hier komen we nog op terug.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:20 schreef Erasmo het volgende:
8 juli aanstaande heeft Mika een concert in het Westerpark, ben dan toch in Amsterdam, misschien dat er dan iets geregeld kan worden?
Deze foto's zijn door een FPcrewlid gemaakt en niet door een user. We zullen altijd de naam van de fotograaf vermelden, tenzij dat niet gewenst is. Ook een linkje naar een website van de fotograaf behoort tot de mogelijkheden. Zie hier: Brand legt deel school in asquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:56 schreef dvr het volgende:
[..]
Hebben jullie hier al verder over nagedacht? Dat uit het recht om foto's te gebruiken niet het recht volgt om ze te mogen verkopen is logisch, maar het spreekt m.i. ook voor zich dat de fotografen naamsvermelding krijgen (tenzij ze dat zelf niet willen). Ik zag net op de Frontpage een artikel dat geillustreerd was met wat waarschijnlijk foto's van een user waren, en waar toch 'Foto: FOK!' bij stond, vandaar deze vraag.
Dit topic bedoelde je dusquote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Joah ik heb even wat rondgekeken op FOK! en op de site van circuit zandvoort. Volgens mij is er ook al iemand van FOK!sport als pers aanwezig is bij sommige races. Dit weet ik nog niet zeker en moet ik nog even uitzoeken. Als er al iemand regelmatig naartoe gaat moet ik dus eerst met FOK!sport en anderen overleggen wat er allemaal mogelijk is. Ik kan hier dus nog geen antwoord op geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |