waarom zijn jullie nog steeds bruinsig oranje?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:06 schreef flugeltje het volgende:
volgens mij is de appie op het station gewoon open... Verder zou de XL nog open kunnen zijn, maar dat verwacht ik eigenlijk niet...
edit: Station idd open, de XL niet...
Ik ben alweer ouderwets blauwquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom zijn jullie nog steeds bruinsig oranje?
Inderdaad. Gelukkig heb ik nog wat brood en beleg liggenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:28 schreef Herr_Munk het volgende:
Als AH XL niet open is kun je er van uit gaan dat, op de to go editites na, geen enkele supermarkt open is.
De groenteafdeling gister geopend, het zuivel en het vlees vandaag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
snap het alleen niet dat ze dan gisteren wel allemaal open zijne en dan vandaag allemaal dicht... ik zou het spreiden... helft open gisteren en dan de helft open vandaag!
Ik zie niks heur...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom zijn jullie nog steeds bruinsig oranje?
Tja rond deze tijd is het altijd een zooitje. Gisteren ging ik naar de Heyhoef om eens wat te shoppen. Dat is al vrij moeilijk omdat het echt een bedroevend slecht winkelcentrum is maar als dan nog de helft van de winkels op zijn.....quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
snap het alleen niet dat ze dan gisteren wel allemaal open zijne en dan vandaag allemaal dicht... ik zou het spreiden... helft open gisteren en dan de helft open vandaag!
Daar vraag je me watquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:57 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Overigens zit ik nu in Loon Op Zand om op een alleraardigst huis te passen en ik verveel me dood, iemand tips voor wat er in de buurt te doen is of wordt het de heledag Fok!en?
vorige week daar toevallig in de buurt geweest in Bosch en Duin op het terras gaan zitten! kun je ook stukken wandelen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:57 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Overigens zit ik nu in Loon Op Zand om op een alleraardigst huis te passen en ik verveel me dood, iemand tips voor wat er in de buurt te doen is of wordt het de heledag Fok!en?
ja of verschillende filialen... maar dat mogen ze dan zelf uitzoekenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
De groenteafdeling gister geopend, het zuivel en het vlees vandaag?
Bouwmarkten enzo wel volgens mij....Maar of je daar je halfje gesneden wit meekrijgt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef Big_Boss het volgende:
Vandaag is er schijnbaar niets open omdat je deze dag zou moeten opgeven als 1 van de 12 koopzondagen... Dat onze mooie overheid bepaalt wanneer wij wel en niet mogen winkelen is belachelijk, maar daar zijn al meerdere topics over.
Is er vandaag dan echt niets open in Tilburg?
Het is niet zo dat ik geen eten hebquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:40 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk weet je al een jaar of vijf van te voren dat vandaag de winkels dicht zijn. Is dit jullie eerste zelfstandige Hemelvaart of zo?
Idem hier. Het bier is hier opquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik geen eten heb
Ik wil gewoon wat dingetjes kopen, dat moet nu wachten tot morgen, terwijl ik het nu wil.
De Appie op het station is gewoon open... Dus als je écht iets wilt hebben kun je altijd terecht...quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
Idem hier. Het bier is hier op![]()
Dus toch balen dat er niets open is, hoewel dat wel bekend is.
alleen maarquote:
is dat die tent die je mij aanwees of is dat weer een ander?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:25 schreef theKiD het volgende:
Daar zijn wij gister idd geweest. in de Molenstraat. JasmineGoed gegeten en absoluut niet duur..
handig dat internet!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef Kingside het volgende:
Weten jullie waar die America Today zit in het centrum?
Een ander. Ik had jou, Pino's aangewezen. Dat was het alternatief als Jasmine niet open zou zijn geweestquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
is dat die tent die je mij aanwees of is dat weer een ander?
Wie?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:02 schreef mcwops het volgende:
Tilburg heeft vandaag onverdiend verloren van Amsterdam (1-2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral na mijn spierpijn zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Met zon vage omschrijving krijgen we (ik) rare mental images
Nee.. zover had ik er nog niet over nagedacht..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vooral na mijn spierpijn zekerdie overigens nog niet over is
![]()
Idd dooie boel hier.quote:
En elk vervoer vanaf Eindhoven moet met de stoptrein naar Tilburg, dus die zit stampvol.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:20 schreef crossover het volgende:
Spoor 1 is afgesloten wegens werkzaamheden, dus vervangend vervoer.
Dat is dinsdag toch wel verholpen? Morgen zelfs al geloof ik, op de NS site staat tot en met zondag 4 mei maar.. gelukkigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:20 schreef crossover het volgende:
Spoor 1 is afgesloten wegens werkzaamheden, dus vervangend vervoer.
maar NS kennende :x :x :xquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is dinsdag toch wel verholpen? Morgen zelfs al geloof ik, op de NS site staat tot en met zondag 4 mei maar.. gelukkig.
Piusplein/haven blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
gezellig dan jah :s
maar goed, is er nog iets te doen met bevrijdingsdag enzo ?
aah ok, dan zal ik ook is gaan kijkenquote:
En duur, 13 euro voor 1 avondquote:Op zondag 4 mei 2008 02:39 schreef theKiD het volgende:
Helvoirts weekend was gooooeeeedd!!!![]()
![]()
Alleen die terugweg
Jah ik ook.. naja "vakantie". Heb 't bedrijf van m'n ouders deze vakantie overgenomen omdat zij in Italië zitten. Ik gun 't ze echt, in de zomervakantie kunnen ze sowieso niet dus ze gaan heel weinig op vakantie en ze zijn nog nooit samen geweest, dus wel leukquote:Op zondag 4 mei 2008 11:37 schreef Messenga het volgende:
Ik heb nog 2 dagen vakantie.
Draadloosquote:
Laptop, mobiel is kutquote:Op zondag 4 mei 2008 13:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op't terras met je laptop, of je mobiel?
Mijn terrasquote:Op zondag 4 mei 2008 13:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je zitten fuckin te laptoppen op een terras?
Het was nergens druk zaterdag geloof ik....quote:Op zondag 4 mei 2008 19:42 schreef Tegan het volgende:
Ik was ook op Loos. Was inderdaad leuk! Ik vond alleen dat er zo weinig mensen waren, nouja relatief dan. Normaal is het echt helemaal vol... Misschien moest iedereen bijkomen van Koninginnedag of gingen ze naar het Jazz Festival in Breda?
Da's te ver weg.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef Impry het volgende:
Kan iemand van jullie eens kijken in noordelijke richting? Schijnt brand te zijn bij De Spinder (vuilstort langs Midden Brabantweg). Zie je wat rook ofzo?
Dat was gisteren, tenminste ik hoorde zoiets gisteravond op me werkquote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef Impry het volgende:
Kan iemand van jullie eens kijken in noordelijke richting? Schijnt brand te zijn bij De Spinder (vuilstort langs Midden Brabantweg). Zie je wat rook ofzo?
Hmm ik kijk in Waalwijk tegen het noorden aan dus kan niet kijken.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:49 schreef Impry het volgende:
Vandaag zijn er weer nieuwe meldingen gekomen via P2000 (brandweersysteem), m'n zusje belde net vanuit Waalwijk en die zag in de verte (boven Kaatsheuvel) ook veel rook.
Een race fanaat zie ik in je profiel. Die kom je niet veel tegen in Tilburgquote:Op maandag 5 mei 2008 18:50 schreef Impry het volgende:
Wel leuk circuitje daar om beetje rond te rijden met al die ruime bochten/goed asfalt
Ik ben dan ook geen Tilburgerquote:Op maandag 5 mei 2008 22:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Een race fanaat zie ik in je profiel. Die kom je niet veel tegen in Tilburg. Ik ieg niet, al die apen durven/willen niet tegen mij
. Zo goed ben ik nu echt niet
.
moet je een keer bij loon op zand bij de stoplichten links af gaan en dan meteen weer links, dan rijdt je langs de snelweg, dat is een leuke weg met op het einde een flinke jump, dat is pas grappigquote:Op maandag 5 mei 2008 18:50 schreef Impry het volgende:
Wel leuk circuitje daar om beetje rond te rijden met al die ruime bochten/goed asfalt
Ik ken het ja, halverwege zitten ook twee van die knikjes waarin je overgaat op een andere wegquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je een keer bij loon op zand bij de stoplichten links af gaan en dan meteen weer links, dan rijdt je langs de snelweg, dat is een leuke weg met op het einde een flinke jump, dat is pas grappig
ja dat zekerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ken het ja, halverwege zitten ook twee van die knikjes waarin je overgaat op een andere weg
En bij die sprong kun je jezelf echt goed platrijden, niet normaal wat een knik dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |