Nou, ik wilde die eerst ook kopen maar ik ben niet zo weg van toetsenbord.. heb liever nog gewoon t9 enzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef fraubitch het volgende:
mine´s bigger, better, faster, mooier enzenz
[ afbeelding ]
tilburgquote:Op woensdag 30 april 2008 15:43 schreef crossover het volgende:
Dankje
Tilburg is echt uitgestorven vergeleken met Eindhoven
Heb ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef fraubitch het volgende:
mine´s bigger, better, faster, mooier enzenz
[ afbeelding ]
Die dikke paaldanseressenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:46 schreef flugeltje het volgende:
Nou de Korvelseweg was weer pauper als altijd in ieder geval
Straks maar eens de stad inlopen, zo te horen is het daar wel gezellig.
Niets groots opgezet, ja in het leypark, maar dat is kut combineren met horeca...quote:Op woensdag 30 april 2008 15:43 schreef crossover het volgende:
Dankje
Tilburg is echt uitgestorven vergeleken met Eindhoven
Ik kreeg een kaartje om lessen bij hen te volgenquote:Op woensdag 30 april 2008 17:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Die dikke paaldanseressen![]()
![]()
![]()
. Doe dat thuis voor je vriend, maar niet nu.
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:45 schreef Messenga het volgende:
Hele dag met Oranje haar gewerkt. Konden ze wel waarderen in de stad.
Was mooi inderdaad, alleen jammer van kutweer..quote:Op woensdag 30 april 2008 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
Wootie woot,
was gister echt gaaf op het koningsplein.
En gewoon: BOMVOL ruim 11000 man zoals ik gehoord heb.
was echt gaaf
niks.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:15 schreef flugeltje het volgende:
Wat gaat we allemaal doen vandaag?
Ik ook inderdaad... Alleen gisteren ook niet geweest, maar we gaan zaterdag wel weerquote:Op woensdag 30 april 2008 21:16 schreef Kingside het volgende:
Ja idd, ik was nog van plan om naar de stad te gaan, maar dat zit er nu niet meer in..
Ach ik ben gister al geweest.
Zit er nog een goede bezorgthai in Tilburg? De laatste die ik kenden was Baanthai van de Broekhovenseweg maar die zijn na een verbouwing nooit meer open gegaan. En aangezien we thuis zondag keuze hebben uit eigenlijk maar twee mogelijkheden (Chinees en Bunga Melati in Oisterwijk of Kaatsheuvel, maar dat is tweede keus) missen we de Thai nogal: mager, wel prijzig en smakelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:02 schreef theKiD het volgende:
Wij (Tuxxx en mijzelf) hebben ons goed vermaakt bij de Thai![]()
![]()
Ben vanmiddag alleen ff op piusplein geweest, en dat was druk, en te lekker drinken
waarom zijn jullie nog steeds bruinsig oranje?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:06 schreef flugeltje het volgende:
volgens mij is de appie op het station gewoon open... Verder zou de XL nog open kunnen zijn, maar dat verwacht ik eigenlijk niet...
edit: Station idd open, de XL niet...
Ik ben alweer ouderwets blauwquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom zijn jullie nog steeds bruinsig oranje?
Inderdaad. Gelukkig heb ik nog wat brood en beleg liggenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:28 schreef Herr_Munk het volgende:
Als AH XL niet open is kun je er van uit gaan dat, op de to go editites na, geen enkele supermarkt open is.
De groenteafdeling gister geopend, het zuivel en het vlees vandaag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
snap het alleen niet dat ze dan gisteren wel allemaal open zijne en dan vandaag allemaal dicht... ik zou het spreiden... helft open gisteren en dan de helft open vandaag!
Ik zie niks heur...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom zijn jullie nog steeds bruinsig oranje?
Tja rond deze tijd is het altijd een zooitje. Gisteren ging ik naar de Heyhoef om eens wat te shoppen. Dat is al vrij moeilijk omdat het echt een bedroevend slecht winkelcentrum is maar als dan nog de helft van de winkels op zijn.....quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
snap het alleen niet dat ze dan gisteren wel allemaal open zijne en dan vandaag allemaal dicht... ik zou het spreiden... helft open gisteren en dan de helft open vandaag!
Daar vraag je me watquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:57 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Overigens zit ik nu in Loon Op Zand om op een alleraardigst huis te passen en ik verveel me dood, iemand tips voor wat er in de buurt te doen is of wordt het de heledag Fok!en?
vorige week daar toevallig in de buurt geweest in Bosch en Duin op het terras gaan zitten! kun je ook stukken wandelen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:57 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Overigens zit ik nu in Loon Op Zand om op een alleraardigst huis te passen en ik verveel me dood, iemand tips voor wat er in de buurt te doen is of wordt het de heledag Fok!en?
ja of verschillende filialen... maar dat mogen ze dan zelf uitzoekenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
De groenteafdeling gister geopend, het zuivel en het vlees vandaag?
Bouwmarkten enzo wel volgens mij....Maar of je daar je halfje gesneden wit meekrijgt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef Big_Boss het volgende:
Vandaag is er schijnbaar niets open omdat je deze dag zou moeten opgeven als 1 van de 12 koopzondagen... Dat onze mooie overheid bepaalt wanneer wij wel en niet mogen winkelen is belachelijk, maar daar zijn al meerdere topics over.
Is er vandaag dan echt niets open in Tilburg?
Het is niet zo dat ik geen eten hebquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:40 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk weet je al een jaar of vijf van te voren dat vandaag de winkels dicht zijn. Is dit jullie eerste zelfstandige Hemelvaart of zo?
Idem hier. Het bier is hier opquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik geen eten heb
Ik wil gewoon wat dingetjes kopen, dat moet nu wachten tot morgen, terwijl ik het nu wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |