daarvoor heb ik vrolijke muziek in de autoquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:28 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Inderdaad altijd hetzelfde. Niet echt bevorderlijk voor je ochtend humeur maar ja je kunt er toch niets aan veranderen.
quote:Geen treinen van en naar Utrecht
Uitgegeven: 8 mei 2008 11:35
Laatst gewijzigd: 8 mei 2008 11:37
UTRECHT - Het Centraal Station in Utrecht is donderdagochtend rond 11.00 uur getroffen door een stroomstoring.
Prorail, spoorwegbeheerder, weet nog niet precies wat er aan de hand is. Voorlopig is er geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht, aldus een zegsvrouw.
De Nederlandse Spoorwegen balen van de storing. Het is nog een geluk bij een ongeluk dat we niet midden in de spits zitten, aldus een woordvoerder. De NS zet vooralsnog geen bussen in. "Utrecht is hét knooppunt van treinend Nederland. Daar valt niet tegenaan te bussen."
Rij nou eens binnendoor! Dan heb je nergens last van! Vanmorgen om half 9 weggereden en was om 5 over 9 op werk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
wat blijft de weg naar eindhoven kut
al de 3de dag op rij files
gister een ongeluk en vandaag en dinsdag was het ook gewoon shit rijden.
Maar verder: GOEDE MORGEN
ik was er ook wel weer binnen 40 min hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Rij nou eens binnendoor! Dan heb je nergens last van! Vanmorgen om half 9 weggereden en was om 5 over 9 op werk!
ik sta in iig niet stil in een file!quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was er ook wel weer binnen 40 min hoor
en toch file. Maar goed
Binnendoor kan ik niet doorrijden vind ik
80 wegen, 30 wegen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef fraubitch het volgende:
hoi ik ben mijn disipline kwijt.
is ie hier toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |