en die is heel goed, ga nu wel eens naar het terras van Bosch en Duin in Udenhout en daar hebben ze dat! Wieckse Witte kan het echt afleggen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef existenz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Trappe_%28bier%29
La Trappe Witte Trappist Het eerste en enige Trappistenwitbier ter wereld. Gebrouwen met zeer aromatische hopsoorten. Witte Trappist wordt niet gefilterd, niet gepastueriseerd en gist na op de fles. In tegenstelling tot de andere bieren van La Trappe moet de Witte Trappist koud worden gedronken. Een frisse dorstlesser met verfijnd karakter! Witte Trappist heeft 5.5% alcohol.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
voor als we op vakantie zijn en het missen...
nee ding is niet defect, maar beveiligd, als er iets op de rails komt dan stopt ie tot ie gereset wordt!quote:
moet je zo'n staande fan kopen die werkten bij mij altijd prima. gewoon 24/7 aan laten staan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Ah, morgen voor het eerst naar de Zara hier in Tilburgen het Pieter Vreedeplein
nog steeds niet geweest haha.
En PFFFT het is HEET hier op m'n kamer en heb 't raam al uren opengehad en dat werkt ook al niet en blegh. Ik verlang nu wel naar m'n oh zo lelijke maar functionele lamp op m'n kamer @ m'n ouders.. zo'n stomme lamp-en-waaier-in-een maar dat ding werkt het beste.
als ik er niet ben zet ik dat ding ook niet aan, wordt het alleen maar warmer van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je zo'n staande fan kopen die werkten bij mij altijd prima. gewoon 24/7 aan laten staan!
Mwah ik ga denk ik niet speciaal iets voor hier kopen.. ben in de vakantie toch meer in Nijmegen dan hier gok ik zo..quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je zo'n staande fan kopen die werkten bij mij altijd prima. gewoon 24/7 aan laten staan!
o ok, werd eerst verteld dat hij defect was namelijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee ding is niet defect, maar beveiligd, als er iets op de rails komt dan stopt ie tot ie gereset wordt!
dus geen waspoeder meer in de fonteinen, maar papiertjes op de rails gooien!
nope bewegende lucht wordt minder snel warm dan stilstaande lucht!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
als ik er niet ben zet ik dat ding ook niet aan, wordt het alleen maar warmer van.
heb die van mij gekocht voor 10¤ bij de Gamma!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah ik ga denk ik niet speciaal iets voor hier kopen.. ben in de vakantie toch meer in Nijmegen dan hier gok ik zo... Bij de Gamma heb je nou zo'n aanbieding though.
oh ok, nou dan heb ik misschien gewoon een kutventilator die extreem heet wordt, zou goed kunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nope bewegende lucht wordt minder snel warm dan stilstaande lucht!
Is goed jongen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 06:18 schreef theKiD het volgende:
Witbier van de Trappist van Berkel-Enschot![]()
![]()
Ej Mirjam, ik denk dat we binnenkort eens op t fietske richting de trappist moeten gaan, daar hebben ze ook een leuk terras namelijk
Inderdaad altijd hetzelfde. Niet echt bevorderlijk voor je ochtend humeur maar ja je kunt er toch niets aan veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
wat blijft de weg naar eindhoven kut
al de 3de dag op rij files
gister een ongeluk en vandaag en dinsdag was het ook gewoon shit rijden.
Maar verder: GOEDE MORGEN
haha nee hier ook alquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:47 schreef vamperotica het volgende:
Mn kraan is leeg!!!![]()
Ben ik de enige??
Het water op?quote:Storing Tilburg
Status Actief
Locatie groot gedeelte van tilburg en Goirle ivm stroomstoring
Datum 08-05-2008
Aanvang 10:15
Verwachte eindtijd 12:00
Melding Door een breuk of lek aan een waterleiding is de druk in het waterleidingnet tijdelijk weggevallen. Hierdoor kunnen wij u momenteel niet voorzien van drinkwater. Brabant Water is op dit moment bezig met de herstelwerkzaamheden.
Tijdens of na de herstelwerkzaamheden is het mogelijk dat er bruin gekleurd water uit de kraan komt. Bruin water ziet er niet fris uit, maar is niet schadelijk voor de gezondheid. Mocht er bruin water uit de kraan komen, dan kunt u de kraan het beste even dichthouden. Na een half uur is het meeste bruine water uit de hoofdleiding verdwenen. Als u de kraan weer opendraait, laat het water dan doorlopen totdat de bruine kleur verdwenen is. Eventueel kunt u het zeefje van de kraan reinigen.
Hebt u bruine vlekken in uw wasgoed, dan adviseren wij de was nat te houden en opnieuw te doen met een biologisch voorwasmiddel. Houd de was tussen de twee wasbeurten goed nat, anders gaan de vlekken er niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |